Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä milloin on se päivä kun ei saa häiritä
Laita viesti tällä viikolla.
Jos uskallan laittaa viestin, lupaatko ehdottaa tapaamista?
Jos mun kaivattu uskaltais laittaa viestin ja näin avata keskustelun, minä ehdottaisin välittömästi näkemistä!! Olispa niin ihanaa saada häneltä viesti. Vaikka pelkkä moi. Ja minä ehdottaisin sitten tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin ja hartain maanpäällinen unelmani on saada olla ja elää sinun kanssasi.
Entä merenpäällinen unelmasi?
Karibian risteily. Sivusta
Kuka oikeastaan haluaa alistua jollekin K. Niemelälle, joka haluaa sanella tahtonsa muille?
Mun unelma olisi puolestaan se että suuteloisimme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
Niinpä onkin! Esim R
Jepp😚
Vierailija kirjoitti:
En luota suhun yhtään.
Sitten ei kannata varmaan kaivatakaan.
Meitä yhdistää rakkaus vaikka koitat esittää vaikeasti tavoiteltavaa.Olemme aina täydentäneet toisiamme.Minulla ehkä enemmän rakkautta ja sinulla intohimoa mutta ihana sekoitus meitä.
Kauniita unia ja muista minua kauniisti.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Suurin ja hartain maanpäällinen unelmani on saada olla ja elää sinun kanssasi.
Tuumasta toimeen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varovasti niiden lupausten kanssa :)
Kokemusta lupauksista?
Oon aina varovainen mitä lupaan, lupaukset on mun mielestä velvoittavia
Muistatko kun vahingossa sanattomasti paljastin että rakastan
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Rakastan sinua nainen. Saat.
Täällä hullujen joukossa oma rehellinen, kaunis kaipaus on kuin kaatopaikalla. Kaipaa täällä sitten.
Niih! Samaa mieltä. Tuomas, Dima, Antti jne 😜😍 so what?
Entä merenpäällinen unelmasi?