Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
Sivu, mutta mulle ei itseasiassa oo sanottu kasvotusten yhtään mitään kaipaukseen liittyvää. Siis tässä keississä. Se alkaa oikeastaan jopa naurattaa nyt kun vertaa näihin, joissa on ihan puhe-elimiä käyttämällä kerrottu asia... 😂 pyyhin kyyneleitä...
En minäkään sanonut hänelle kaipauksesta, vaan valehtelin että olen päässy ihastuksesta yli, ainoa valhe hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin juuri tekosyyn laittaa viestiä. Tulee muutaman päivän sisällä jos et ehdi ensin
Ja vitut.
Laita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?
Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.
Kaivatun ei pitäis merkitä kenellekään niin paljon, että luopuu mielenterveydestään tätä harhaista tajunnanvirtaa kahlaamalla. Prioriteetit!eri
Heikoissa kantimissa on mielenterveys, jos ketjussa mielenterveys hajoaa.
Juuri näin. Jos nuppi kilahtaa nettikeskustelua lukiessa niin se voi kilahtaa yhtä lailla luokiteltuja ilmoituksia tai vartiotornia lukiessa. Vika on nupissa eikä luetussa materiaalissa. Samanlainen juttu kuin se tosiasia, että kukaan ei voi rikkoa toisen parisuhdetta. Jos parisuhteessa oleva on valmis hyppäämään toiseen sänkyyn tai kelkkaan, se kertoo vain siitä että alunperinkään suhde ei ollut kestävä, ja hajoaisi joka tapauksessa. Jos ei juuri sinun kohdallasi, niin seuraavan tarjokkaan, tai vaikka viinapullon. Yksinkertaisten on vaikea hahmottaa asioiden syy-yhteyksiä. Sivusta.
Meinasin päästää ruusun juuri kun olit kohdilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?
Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.
Kaivatun ei pitäis merkitä kenellekään niin paljon, että luopuu mielenterveydestään tätä harhaista tajunnanvirtaa kahlaamalla. Prioriteetit!eri
Heikoissa kantimissa on mielenterveys, jos ketjussa mielenterveys hajoaa.
Muista sitten nämä omat sanasi kun mielenterveytesi on mennyttä. Ja älä sitten myöskään valita, kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Siihen ei ole mahdollisuutta.
Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.
Miksei ole mahdollisuutta?
Hän katosi jättämättä juurikaan jälkiä. :)
Ehkä hän olikin keiju? Tähtipölyä vain jäi ja sekin meni henkeen.
Hieman muistuttikin satujen keijua.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin päästää ruusun juuri kun olit kohdilla...
Tuota nimeä pierulle en vielä olekaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän minusta ilmoituksen, niin tiedän että välität...
Ei tarvitse ilmoitella, kun välitän liikaakin. Mietin tuon tuosta, miten sinulla menee ja onko kaikki hyvin.
Haikeeta, mutta hyvin menee. Mites sinulla?
Miksi vastaisin jonkun tuntemattoman kyselyihin miten mulla menee. Ihmisellä oli irl mahdollisuuksia kysellä sitä vaikka kuinka pitkään. Eipä kysynyt. Moido!
Olen ihastunut sinuun, ***** Johanna 😚
Ripulit naamalle. Ripulit syliin. Ripulit mekkoon. Ripulit housun taskuun. Ripulit munalle. Ripulit pilluun. Ripulit seinään ja ripulit kattoon.
Mä en tiedä milloin on se päivä kun ei saa häiritä
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
Joo, jos kaikki etunimet huomioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
I ja M ja A?
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
Niinpä onkin! Esim R
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
A, U ja I
Ehkä hän olikin keiju? Tähtipölyä vain jäi ja sekin meni henkeen.