Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42587)

Vierailija
42541/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :)  Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.

No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?

Siihen ei ole mahdollisuutta.

Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.

Miksei ole mahdollisuutta?

Hän katosi jättämättä juurikaan jälkiä. :)

Ehkä hän olikin keiju? Tähtipölyä vain jäi ja sekin meni henkeen. 

Vierailija
42542/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :)  Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.

Sivu, mutta mulle ei itseasiassa oo sanottu kasvotusten yhtään mitään kaipaukseen liittyvää. Siis tässä keississä. Se alkaa oikeastaan jopa naurattaa nyt kun vertaa näihin, joissa on ihan puhe-elimiä käyttämällä kerrottu asia... 😂 pyyhin kyyneleitä...

En minäkään sanonut hänelle kaipauksesta, vaan valehtelin että olen päässy ihastuksesta yli, ainoa valhe hänelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42543/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin juuri tekosyyn laittaa viestiä. Tulee muutaman päivän sisällä jos et ehdi ensin 

Ja vitut.

Laita 

Vierailija
42544/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin  läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖

Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?

Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.

Kaivatun ei pitäis merkitä kenellekään niin paljon, että luopuu mielenterveydestään tätä harhaista tajunnanvirtaa kahlaamalla. Prioriteetit!eri

Heikoissa kantimissa on mielenterveys, jos ketjussa mielenterveys hajoaa. 

Juuri näin. Jos nuppi kilahtaa nettikeskustelua lukiessa niin se voi kilahtaa yhtä lailla luokiteltuja ilmoituksia tai vartiotornia lukiessa. Vika on nupissa eikä luetussa materiaalissa. Samanlainen juttu kuin se tosiasia, että kukaan ei voi rikkoa toisen parisuhdetta. Jos parisuhteessa oleva on valmis hyppäämään toiseen sänkyyn tai kelkkaan, se kertoo vain siitä että alunperinkään suhde ei ollut kestävä, ja hajoaisi joka tapauksessa. Jos ei juuri sinun kohdallasi, niin seuraavan tarjokkaan, tai vaikka viinapullon. Yksinkertaisten on vaikea hahmottaa asioiden syy-yhteyksiä. Sivusta.

Vierailija
42545/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin päästää ruusun juuri kun olit kohdilla...

Vierailija
42546/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin  läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖

Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?

Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.

Kaivatun ei pitäis merkitä kenellekään niin paljon, että luopuu mielenterveydestään tätä harhaista tajunnanvirtaa kahlaamalla. Prioriteetit!eri

Heikoissa kantimissa on mielenterveys, jos ketjussa mielenterveys hajoaa. 

Muista sitten nämä omat sanasi kun mielenterveytesi on mennyttä. Ja älä sitten myöskään valita, kenellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42547/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :)  Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.

No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?

Siihen ei ole mahdollisuutta.

Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.

Miksei ole mahdollisuutta?

Hän katosi jättämättä juurikaan jälkiä. :)

Ehkä hän olikin keiju? Tähtipölyä vain jäi ja sekin meni henkeen. 

Hieman muistuttikin satujen keijua.

Vierailija
42548/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin päästää ruusun juuri kun olit kohdilla...

Tuota nimeä pierulle en vielä olekaan kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42549/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teethän minusta ilmoituksen, niin tiedän että välität...

Ei tarvitse ilmoitella, kun välitän liikaakin. Mietin tuon tuosta, miten sinulla menee ja onko kaikki hyvin.   

Haikeeta, mutta hyvin menee. Mites sinulla?

Vierailija
42550/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaisin jonkun tuntemattoman kyselyihin miten mulla menee. Ihmisellä oli irl mahdollisuuksia kysellä sitä vaikka kuinka pitkään. Eipä kysynyt. Moido!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42551/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut sinuun, ***** Johanna 😚

Vierailija
42552/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulit naamalle. Ripulit syliin. Ripulit mekkoon. Ripulit housun taskuun. Ripulit munalle. Ripulit pilluun. Ripulit seinään ja ripulit kattoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42553/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä milloin on se päivä kun ei saa häiritä 

Vierailija
42554/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42555/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta 

Joo, jos kaikki etunimet huomioidaan.

Vierailija
42556/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta 

I ja M ja A?

Vierailija
42557/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna 🥰

Vierailija
42558/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta 

Niinpä onkin! Esim R

Vierailija
42559/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta 

A, U ja I

Vierailija
42560/42587 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niistä muodostuu sana 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän