Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42549)

Vierailija
42501/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

supreme all day

Vierailija
42502/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42503/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Korkean vibraation haltijat

tarvitsevat huomattavasti 

vähemmän unta kuin muut.

Heidän koko homeostasiansa

toimii toisella tavalla.

Älkää te moisia murehtiko.

Nukun vähintään 3h per vrk.

 

En aja/hallinnoi moottoriajoneuvoja

tai käsittele koneita tämänhetk.

elämässäni. Minulla ei myöskään 

ole lemmikkieläimiä. Älkää juoruilko

joutavia. Kiitos. 

x

Vierailija
42504/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisin täällä puolen tunnin päässä valmiina lohduttamaan haluamallasi tavalla. Jos satut tarvimaan.

(Kaikista mieluiten jollain sopimattomalla tavalla... Noniin lopeta sen ajattelu, soo soo.)

Mutta jos olisi tarvetta ilahduttamiselle eikä lohdutukselle? 

Ihan sivusta blondin miehen kaipaaja

Vierailija
42505/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

Vierailija
42506/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

On niitä nuorempiakin saanut äkillisen infarktin. Ettet ole kuollut tänään, ei tarkoita ettet ole huomenna kuollut. Uni on erittäin tärkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42507/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.

Vierailija
42508/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää nimipäivää! Kyllä mä ajattelen, ja ikäväkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42509/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

Ja tätini nukkuu 2-3 tuntia yössä. Nukkuminen ollut lapsesta saakka hankalaa. Mummoni viikko saattaa mennä noin 8 tunnin unilla. Pisin valvomisputki ollut hänellä 5 vuorokautta. 

Vierailija
42510/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin  läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖

Höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42511/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :)  Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.

No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?

Vierailija
42512/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.

En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42513/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella 🌹

Vierailija
42514/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.

En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän. 

En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42515/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :)  Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.

No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?

Siihen ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
42516/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On niitä nuorempiakin saanut äkillisen infarktin. Ettet ole kuollut tänään, ei tarkoita ettet ole huomenna kuollut. Uni on erittäin tärkeää. "

 

Mutta minkäs teet jos et nuku millään lääkkeelläkään ikinä yli 3 tuntia. Keski-ikäinen nainen Itä-Suomesta. 

Vierailija
42517/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :)  Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.

No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?

Siihen ei ole mahdollisuutta.

Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.

Vierailija
42518/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tulevaa syntymäpäivää. Mitä odotuksia ensi vuodelle? 

Vierailija
42519/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimipäivänä saa vilistää alasti pitkin niittyjä, se on kansanperinteinen tapa. 😗

Vierailija
42520/42549 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja

kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää

Eelandiasta. 

Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti. 

Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut. 

Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.

En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän. 

En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi. 

Minua ei hirveästi kiinnosta uskotko vai et. Et vain tiedä elämästä mitään. Pumpulissa saanut elää. Useille kunnollinen uni on vain haave. Unihäiriöistä kyse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme