Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42549)
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Korkean vibraation haltijat
tarvitsevat huomattavasti
vähemmän unta kuin muut.
Heidän koko homeostasiansa
toimii toisella tavalla.
Älkää te moisia murehtiko.
Nukun vähintään 3h per vrk.
En aja/hallinnoi moottoriajoneuvoja
tai käsittele koneita tämänhetk.
elämässäni. Minulla ei myöskään
ole lemmikkieläimiä. Älkää juoruilko
joutavia. Kiitos.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin täällä puolen tunnin päässä valmiina lohduttamaan haluamallasi tavalla. Jos satut tarvimaan.
(Kaikista mieluiten jollain sopimattomalla tavalla... Noniin lopeta sen ajattelu, soo soo.)
Mutta jos olisi tarvetta ilahduttamiselle eikä lohdutukselle?
Ihan sivusta blondin miehen kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
On niitä nuorempiakin saanut äkillisen infarktin. Ettet ole kuollut tänään, ei tarkoita ettet ole huomenna kuollut. Uni on erittäin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
Hyvää nimipäivää! Kyllä mä ajattelen, ja ikäväkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Ja tätini nukkuu 2-3 tuntia yössä. Nukkuminen ollut lapsesta saakka hankalaa. Mummoni viikko saattaa mennä noin 8 tunnin unilla. Pisin valvomisputki ollut hänellä 5 vuorokautta.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän.
En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Siihen ei ole mahdollisuutta.
"On niitä nuorempiakin saanut äkillisen infarktin. Ettet ole kuollut tänään, ei tarkoita ettet ole huomenna kuollut. Uni on erittäin tärkeää. "
Mutta minkäs teet jos et nuku millään lääkkeelläkään ikinä yli 3 tuntia. Keski-ikäinen nainen Itä-Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Siihen ei ole mahdollisuutta.
Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.
Hyvää tulevaa syntymäpäivää. Mitä odotuksia ensi vuodelle?
Nimipäivänä saa vilistää alasti pitkin niittyjä, se on kansanperinteinen tapa. 😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän.
En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi.
Minua ei hirveästi kiinnosta uskotko vai et. Et vain tiedä elämästä mitään. Pumpulissa saanut elää. Useille kunnollinen uni on vain haave. Unihäiriöistä kyse.
supreme all day