Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän.
En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi.
Minua ei hirveästi kiinnosta uskotko vai et. Et vain tiedä elämästä mitään. Pumpulissa saanut elää. Useille kunnollinen uni on vain haave. Unihäiriöistä kyse.
Jaa. Ja sinä tiedät? Sinä tai keski-ikäinen nainen voitte heittää ihan millaista läppää haluatte täällä ja kukaan ei voi sitä todentaa. Sen minä sentään tiedän, että nykylääketiede saa ihmisen kyllä nukkumaan jos siihen on halua, se ei siitä muutu vaikka raapustat nettiin mitä tarinaa. Ehkä paikallinen perähikiän lekuri ei ole pystynyt mutta apua saa jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Siihen ei ole mahdollisuutta.
Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.
Miksei ole mahdollisuutta?
Hän katosi jättämättä juurikaan jälkiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän.
En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi.
Minua ei hirveästi kiinnosta uskotko vai et. Et vain tiedä elämästä mitään. Pumpulissa saanut elää. Useille kunnollinen uni on vain haave. Unihäiriöistä kyse.
Serkkuni söi yli 10 vuotta etupäässä eri bentsoja unettomuuteen. Muitakin lääkkeitä joskus. Sitten loppui tehot. Nyt vähentelee lääkkeitään. Nukkuu noin 0-3 tuntia yössä heiveröistä unta. Tasan ei käy onnenlahjat. Sairastui unettomuuteen koliikkivauvan kanssa.
Nyt meni jonku siimat poikki, kun nään pinnan alla irtonaisen koukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?
Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.
Uniapnea teillä on kaikilla.
T. Perähikiän lekuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.
Minä. 40v mies nukun yleensä 1,5h yössä ja joskus noin 3 tuntia erinäisissä osissa. En ole kuollut.
Sitten olet yksi näistä vakkari viestijöistä.Kyllä heistä näkyy ,nukkumattomuus.
En ole vakkari. Sattui vain silmiin aihe unesta. Useat lääkärit ovat sanoneet ettei minulla ole unettomuutta. Olen vähäuninen tyyppi. Kroppa on sopeutunut tähän.
En usko ja se on oma asiani. Joka ainut valvottu yön tunti syö mm aivojasi.
Minua ei hirveästi kiinnosta uskotko vai et. Et vain tiedä elämästä mitään. Pumpulissa saanut elää. Useille kunnollinen uni on vain haave. Unihäiriöistä kyse.
Jaa. Ja sinä tiedät? Sinä tai keski-ikäinen nainen voitte heittää ihan millaista läppää haluatte täällä ja kukaan ei voi sitä todentaa. Sen minä sentään tiedän, että nykylääketiede saa ihmisen kyllä nukkumaan jos siihen on halua, se ei siitä muutu vaikka raapustat nettiin mitä tarinaa. Ehkä paikallinen perähikiän lekuri ei ole pystynyt mutta apua saa jos haluaa.
Et tiedä elämästä mitään. Olisikin niin helppoa että kun nappia naamaan niin nukut. Tadaa, jokainen nukkuisi hyvin ja kunnolla. Aikansa auttavat, mutta joillakuilla loppuu tehot. Tulee lieveilmiöitä. Nukkuminen vaikeutuu entisestään. Mutta hienoa, jos joillain auttaa.
Kokemukseni mukaan tyhmät tarvitsevat älykkäitä enemmän unta. Kai älykkäällä aivoissa korjausmekanismitkin ovat nopeampia.
Keksin juuri tekosyyn laittaa viestiä. Tulee muutaman päivän sisällä jos et ehdi ensin
Vierailija kirjoitti:
Keksin juuri tekosyyn laittaa viestiä. Tulee muutaman päivän sisällä jos et ehdi ensin
Ja vitut.
Tuossa oli jo yritystä, mut kohta katkee taas siimat.
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
Sivu, mutta mulle ei itseasiassa oo sanottu kasvotusten yhtään mitään kaipaukseen liittyvää. Siis tässä keississä. Se alkaa oikeastaan jopa naurattaa nyt kun vertaa näihin, joissa on ihan puhe-elimiä käyttämällä kerrottu asia... 😂 pyyhin kyyneleitä...
Ihan samalla lailla hermostokin ja muut unen säätelyjärjestelmät voivat sairastua, jos hermosto on se huono osa. Joillain muulla voi hajota vaikka sydän tai joku muu elin. Jotkut lisäksi palautuvat häiriöistä heikommin. Jokainen kuolee lopulta johonkin. Eikä unettomuuteen kuole heti välttämättä, elinikä vaan jää lyhyemmäksi. Toki myös aivojen prosessointiin ynnä muuhun jonkin verran vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Siihen ei ole mahdollisuutta.
Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.
Miksei ole mahdollisuutta?
Hän katosi jättämättä juurikaan jälkiä. :)
"vaikka toisin sanoin kasvotusten".
Jaa, miksi sitten valehtelit hänelle?
Terveisin yks naiivi, jolla on kai kyselyikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?
Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.
Kaivatun ei pitäis merkitä kenellekään niin paljon, että luopuu mielenterveydestään tätä harhaista tajunnanvirtaa kahlaamalla. Prioriteetit!eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
No voi ei. Sanoit toisin mitä tarkoitit. No kannattaisikohan korjata tämä irl?
Siihen ei ole mahdollisuutta.
Ja kyllä minä pärjään, tykkään olla täällä syvällä.
Miksei ole mahdollisuutta?
Hän katosi jättämättä juurikaan jälkiä. :)
No älä ny viitti!
Vierailija kirjoitti:
Keksin juuri tekosyyn laittaa viestiä. Tulee muutaman päivän sisällä jos et ehdi ensin
Kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?
Ei se ehdi. Sen kaivattu ei merkitse tarpeeksi sille.
Kaivatun ei pitäis merkitä kenellekään niin paljon, että luopuu mielenterveydestään tätä harhaista tajunnanvirtaa kahlaamalla. Prioriteetit!eri
Heikoissa kantimissa on mielenterveys, jos ketjussa mielenterveys hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Teethän minusta ilmoituksen, niin tiedän että välität...
Ei tarvitse ilmoitella, kun välitän liikaakin. Mietin tuon tuosta, miten sinulla menee ja onko kaikki hyvin.
Miksei ole mahdollisuutta?