Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86577)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Kuka meistä?
Niin, kuka meistä? Naisia on maailmassa noin 4 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Kuka meistä?
Sinä joka testaat.
Etsi youtubesta kanava "FlourishwithLaurin" ja video "Some women dont use good men".
Vierailija kirjoitti:
Teethän minusta ilmoituksen, niin tiedän että välität...
Teistä kaikista pitäisi tehdä huoli ilmoitus, sekä psykiatrinen arvio ja lopulta sijoittaa pehmustettuun huoneeseen lepositeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä kaikista pitäisi tehdä huoli ilmoitus, sekä psykiatrinen arvio ja lopulta sijoittaa pehmustettuun huoneeseen lepositeissä.
Kyllä sä saa minut sitoa, vaikka tykkään enempi itse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin oman huoneen kuitenkin...
Mitä aiot minulle tehdä siellä?
Pitääkö sitä pyllyä ajatella nyt ruskettuneena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta jätät mulle fiiliksen etten malta odottaa seuraavaa kertaa kun nähään. Ja sit ei nähä pitkään aikaan. 🖕
No ei varmaan oo kiva nähdä keskisormea heristelevää tyyppiä...
Aina näitä tätimäisiä pätijöitä ohistelemassa. Ei mikään ihme, että olette yksin. Ei varmaan oo kiva tapailla tiukkapipoista pätijää...
Yksin taidat olla itsekin.
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Silli in love, Made in love, Hai on love, Monni ’n love, tai että Hauki is love? 🔑
Vierailija kirjoitti:
Silli in love, Made in love, Hai on love, Monni ’n love, tai että Hauki is love? 🔑
Kuha o looove -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan nopeesti sanomaan että mun aikataulut on just nyt niin hektiset etten ehdi kahlata viestitulvaa päivittäin läpi sua täältä etsien. Oot kuitenkin mun mielessä ja sydämessä ihan joka hetki. Voitaisiinpa elää tätä ihanaa kesää yhdessä 🥹💕💖
Ehtisitkö laittaa viestiä irl, niin ei tarvitsisi selata sontatulvaa läpi?
Vierailija kirjoitti:
Kuha on rakkautta nii kaikki on ok 🐟
Oisin täällä puolen tunnin päässä valmiina lohduttamaan haluamallasi tavalla. Jos satut tarvimaan.
Älkää tehkö pilailuhenkisiä huoli-ilmoja
kenestäkään. Hyvää myöhäisiltapäivää
Eelandiasta.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä pyllyä ajatella nyt ruskettuneena?
Ei ole hyvä käristää pyllyään. Mutta voisin kyllä sivellä aurinkorasvaa kaivatun pyllylle. 🍑😎
Vierailija kirjoitti:
Tuota yhtä ihmettelen, kun hän päivystää päivät täällä ja yöt kakslussalla, että missä välissä hän nukkuu. Ja samalla käy mielessä: mitä kaikkea pitkä unenpuute voi aiheuttaa.
Mania sillä päällä on.
Vierailija kirjoitti:
Oisin täällä puolen tunnin päässä valmiina lohduttamaan haluamallasi tavalla. Jos satut tarvimaan.
(Kaikista mieluiten jollain sopimattomalla tavalla... Noniin lopeta sen ajattelu, soo soo.)
Vierailija kirjoitti:
Eelandiasta.
supreme all day
Vierailija kirjoitti:
Eelandiasta.
Kyllä tässä oikeasti aletaan huolissaan olla. Kukaan ei pärjää max. tunnin unilla muuta kuin satunnaisesti.