Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42456)
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkopeukuttaminen ja
solvaaminen
päihde-/amispoppoossa
on sun ylin olosi,
egossasi elävä naisrukka.
Äiti-ihminen vielä!
Tunnen myötätuntoa sinua
kohtaan. Vaikea nähdä
tuollaista 'äitiä' kovin
kunmoisena lapsensa
kasvattajana. Varmasti
parempi sijoitettuna, sure. x
Millon tajuat lopettaa nämä muiden kustannuksella tehdyt maalitukset?
Eipä teillä ole hirveästi
varaa minulle luennoida
maalituksesta, tekopyhät.
Sallikaa minun hymähtävän.
Peräti pikemminkin nauravan.
.
Kyseisen hlön/porukkansa
harjoittama (tauotta pitkään
jatkunut) minuun
kohdistuva halveksunta on
ollut täysin asiatonta,
aiheetonta, kunniaani
loukkaavaa wt tason
törkyä. Kuinka monta
s0lvausta henkilöön
kohdistuen tänäänkin
on langassa näiltä?
.
Minun kielenkäyttöni on
sensijaan ollut kautta linjan
sivistynyttä, as well as
puheenparteni neutraalia.
Pysyttelen faktoissa.
Hiiltymättä.
Sieltä taasen tulee tuutin
täydeltä autisherjaa sun muuta
yhtä tyylikästä. 🤦 -x-
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa!
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkopeukuttaminen ja
solvaaminen
päihde-/amispoppoossa
on sun ylin olosi,
egossasi elävä naisrukka.
Äiti-ihminen vielä!
Tunnen myötätuntoa sinua
kohtaan. Vaikea nähdä
tuollaista 'äitiä' kovin
kunmoisena lapsensa
kasvattajana. Varmasti
parempi sijoitettuna, sure. x
Millon tajuat lopettaa nämä muiden kustannuksella tehdyt maalitukset?
Eipä teillä ole hirveästi
varaa minulle luennoida
maalituksesta, tekopyhät.
Sallikaa minun hymähtävän.
Peräti pikemminkin nauravan.
.
Kyseisen hlön/porukkansa
harjoittama (tauotta pitkään
jatkunut) minuun
kohdistuva halveksunta on
ollut täysin asiatonta,
aiheetonta, kunniaani
loukkaavaa wt tason
törkyä. Kuinka monta
s0lvausta henkilöön
kohdistuen tänäänkin
on langassa näiltä?
.
Minun kielenkäyttöni on
sensijaan ollut kautta linjan
sivistynyttä, as well as
puheenparteni neutraalia.
Pysyttelen faktoissa.
Hiiltymättä.
Sieltä taasen tulee tuutin
täydeltä autisherjaa sun muuta
yhtä tyylikästä. 🤦 -x-
Ootko ajatellut että jotkut haluaa mennä eteenpäin. Niinkö eteen päin. Eteenpäin. Eteen päin, ja ajatella jo muita juttuja. Mutta sinä veivaat vaan näitä asioita täällä, provosoit, maalitat. Pyysikö joku? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D
Älä siis ole liian ankara itsellesi!
Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.
Siinä vaiheessa kun katselee vierestä kolmantena pyöränä kuinka helppoa kaikki on kun kiinnostus on molemminpuolista.
No sehän ei ole lainkaan helppoa välttämättä, vaikka kiinnostus olisi molemminpuolista. Itselläni on ainakin helpompaa tutustua ihmisiin silloin, kun ei ole heitä kohtaan kiinnostusta. Sitten kun on ihastunut, niin kaikki meneekin vaikeaksi vaikka toinenkin olisi kiinnostunut. Toki varmaan on niitäkin joille kaikki on helppoa.
Oli miten oli, annan sen tyypin olla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa. Kumppanin tulee olla nokkela ja hallita tilannekomiikka.
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa!
T. Nainen
Napa on kuin päiväntasaaja: alaalla on lämmin etelä ja yläällä kylmä pohjoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa!
T. Nainen
Napa on kuin päiväntasaaja: alaalla on lämmin etelä ja yläällä kylmä pohjoinen.
Siksi mulla onkin aivot jäässä vai onko ne edes päässä mulla joka säässä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Kainalossa
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Millainen tapshtumien kulku tarvittaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä tykätä musta vielä? 🧡😊
Jos olen joskus tykännyt niin et valitettavasti voi tunteitani muuttaa vaikka ghostaisit.
Olen se hölmö.
Makoisaa juhlapäivää, ihana! <3 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Millainen tapshtumien kulku tarvittaisiin?
Tätä mäkin pohdin..Ei meistä kumpikaan saa tosipaikan tullen suutaan auki. 😕
Hani kukaan ei edes tiedä kuka olet.
T. Eri