Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42456)

Vierailija
42441/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.

Etkö alakaan mun kanssa😥

Hani kukaan ei edes tiedä kuka olet. 

T. Eri

Vierailija
42442/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."

Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena. 

Tapaus oikeasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42443/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?

Vierailija
42444/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkopeukuttaminen ja

solvaaminen 

päihde-/amispoppoossa

on sun ylin olosi,

egossasi elävä naisrukka.

Äiti-ihminen vielä!

Tunnen myötätuntoa sinua

kohtaan. Vaikea nähdä 

tuollaista 'äitiä' kovin

kunmoisena lapsensa

kasvattajana. Varmasti 

parempi sijoitettuna, sure. x

Millon tajuat lopettaa nämä muiden kustannuksella tehdyt maalitukset?

 

Eipä teillä ole hirveästi 

varaa minulle luennoida

maalituksesta, tekopyhät.

Sallikaa minun hymähtävän.

Peräti pikemminkin nauravan. 

.

Kyseisen hlön/porukkansa

harjoittama (tauotta pitkään

jatkunut) minuun

kohdistuva halveksunta on

ollut täysin asiatonta,

aiheetonta, kunniaani

loukkaavaa wt tason 

törkyä. Kuinka monta

s0lvausta henkilöön

kohdistuen tänäänkin

on langassa näiltä?

.

Minun kielenkäyttöni on

sensijaan ollut kautta linjan 

sivistynyttä, as well as

puheenparteni neutraalia. 

Pysyttelen faktoissa.

Hiiltymättä.

Sieltä taasen tulee tuutin 

täydeltä autisherjaa sun muuta

yhtä tyylikästä. 🤦 -x-

Vierailija
42445/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?

Aivoissa!

T. Nainen 

Vierailija
42446/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkopeukuttaminen ja

solvaaminen 

päihde-/amispoppoossa

on sun ylin olosi,

egossasi elävä naisrukka.

Äiti-ihminen vielä!

Tunnen myötätuntoa sinua

kohtaan. Vaikea nähdä 

tuollaista 'äitiä' kovin

kunmoisena lapsensa

kasvattajana. Varmasti 

parempi sijoitettuna, sure. x

Millon tajuat lopettaa nämä muiden kustannuksella tehdyt maalitukset?

 

Eipä teillä ole hirveästi 

varaa minulle luennoida

maalituksesta, tekopyhät.

Sallikaa minun hymähtävän.

Peräti pikemminkin nauravan. 

.

Kyseisen hlön/porukkansa

harjoittama (tauotta pitkään

jatkunut) minuun

kohdistuva halveksunta on

ollut täysin asiatonta,

aiheetonta, kunniaani

loukkaavaa wt tason 

törkyä. Kuinka monta

s0lvausta henkilöön

kohdistuen tänäänkin

on langassa näiltä?

.

Minun kielenkäyttöni on

sensijaan ollut kautta linjan 

sivistynyttä, as well as

puheenparteni neutraalia. 

Pysyttelen faktoissa.

Hiiltymättä.

Sieltä taasen tulee tuutin 

täydeltä autisherjaa sun muuta

yhtä tyylikästä. 🤦 -x-

Ootko ajatellut että jotkut haluaa mennä eteenpäin. Niinkö eteen päin. Eteenpäin. Eteen päin, ja ajatella jo muita juttuja. Mutta sinä veivaat vaan näitä asioita täällä, provosoit, maalitat. Pyysikö joku? Tuskin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42447/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D

Älä siis ole liian ankara itsellesi!

Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.

Siinä vaiheessa kun katselee vierestä kolmantena pyöränä kuinka helppoa kaikki on kun kiinnostus on molemminpuolista. 

No sehän ei ole lainkaan helppoa välttämättä, vaikka kiinnostus olisi molemminpuolista. Itselläni on ainakin helpompaa tutustua ihmisiin silloin, kun ei ole heitä kohtaan kiinnostusta. Sitten kun on ihastunut, niin kaikki meneekin vaikeaksi vaikka toinenkin olisi kiinnostunut. Toki varmaan on niitäkin joille kaikki on helppoa.

Oli miten oli, annan sen tyypin olla.

Vierailija
42448/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?

Aivoissa. Kumppanin tulee olla nokkela ja hallita tilannekomiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42449/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..

Vierailija
42450/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?

Aivoissa!

T. Nainen 

Napa on kuin päiväntasaaja: alaalla on lämmin etelä ja yläällä kylmä pohjoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42451/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?

Aivoissa!

T. Nainen 

Napa on kuin päiväntasaaja: alaalla on lämmin etelä ja yläällä kylmä pohjoinen.

Siksi mulla onkin aivot jäässä vai onko ne edes päässä mulla joka säässä.

Vierailija
42452/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?

Kainalossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42453/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..

Millainen tapshtumien kulku tarvittaisiin?

Vierailija
42454/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatkohan sä tykätä musta vielä? 🧡😊

Jos olen joskus tykännyt niin et valitettavasti voi tunteitani muuttaa vaikka ghostaisit.

Olen se hölmö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42455/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoisaa juhlapäivää, ihana! <3 🌹

Vierailija
42456/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..

Millainen tapshtumien kulku tarvittaisiin?

Tätä mäkin pohdin..Ei meistä kumpikaan saa tosipaikan tullen suutaan auki. 😕

Vierailija
42457/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi