Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Millaisissa parisuhteissa oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi!
__
Samaa mieltä.
_Your phon📧 is your
private gadget._
📞 E📧
__
Olet. Törkeän. Cool. T. fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen
No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin
Yritin jo kerran soittaa mutta ei onnistunut sillon. Joko nyt?
Kyllä mä nyt vastaisin vaikka jännittäis
Varmasti? Laitanko viestin?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?
Huomiota saan, vaikka siihen ei ole mitään aihetta. Tiedän, että rakkain rakastaa eniten. Ja minä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.
Ai mitä rupeet tekeen?
Huomaat kyllä.
Jospa vaan koittaisit kerätä sen verran rohkeutta ettei tarvisi kaivaa koko ajan syvemmälle itsellesi kuoppaa. Kompastut vielä sinne.
Nope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysit aina sellaisia biisejä, joilla sait minut kiihottumaan. Välttelen niiden kuuntelemista nykyään.
Terveisiä.
Olisipa se johtanut johonkin. Ei sen ollut tarkoitus jäädä niihin biiseihin, vaan oli tarkoitus mennä pidemmälle.
Menihän se tavallaan.
Mutta lopulta sanoit, ettei ne mitään tarkoita.
Älä ole höpsö. Totta kai ne tarkoittivat.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt mitä uskoa.
Sulla on tarkat silmät ja olet katsonut mua syvälle silmiin.
Jos elämä tuo meidät joskus uudelleen yhteen, otan sut ilolla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Emilia on ikään kuin elämäni rakkaus. Vaikkei olekaan.
Limerenssi hän on
Vierailija kirjoitti:
En tuu sinne enää tällä viikolla niin saat(te) olla rauhassa.
Minne?
Rakastan siua nainen, toivottavasti siulla oli hauska päivä, omain kiintoisa - tapasin mm. sukulaisen, jonka olemassaolosta en eilen vielä ees tiennä. Oikein symppis koko perhe. Kuuntelen ratiota, juon kaakaota, täyttelen kaavakkeita ja lajittelen tavaroita piettäviin ja polttojakeeseen meneviin. Jos oisit täällä tarjoisin kaakaon ja iltapalan. Aattelen meitä. Tuu uniini, elooni. Naiselle lounaaseen.
Puhu äänellä jonka kuulen, nm. 🤍
Ollaan saman taivaan alla
Minulla on ikävä
Sinua
Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Millaisissa parisuhteissa oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi!
__
Samaa mieltä.
_Your phon📧 is your
private gadget._
📞 E📧
__
Olet. Törkeän. Cool. T. fani
Tulitte sivusta. Ap
Öitä **** *****.