Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86526)
Nainen luotiin miestä varten. Tämä totuus ei katoa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon mies kiitollinen päiviensä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on luotu itseään varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon mies kiitollinen päiviensä loppuun asti.
Siksi miehen kannattaa pohtia tarkkaan ottaako hyvän naisen. Ottaa vain jos ansaitsee sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.
Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.
Turhan ja ärsyynnyttävän huomion kohde, joka tuntuu kohteesta niin typerältä ja kaikin tavoin kiusalliselta, että mieluummin eristäytyy vuosiksi kotiin ja miettii itsetuhoa, kuin haluaa olla missään yhteydessä tuollaisiin ihmisiin, ja joku tekee tästäkin omat oletukset, eikä suostu näkemään sitä kuinka kohde kärsii tälläisestä huomiosta, muttei kukaan saa sitä loppumaan. Ikinä, kun oikeassa elämässä ketään ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Palstan kuningatar
Kun terävä älykkyys, karisma ja viehättävyys ovat samassa (somassa) pikkupaketissa. Sitten Se frekvenssi kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.
Ei se ollut kuvitelmaa. Huokaus. Mun puolelta roihahti suurimmat tunteet ikinä. Mutta tiedät tilanteen, ei oo nyt ihan helppo.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun oltiin henkisesti jumissa suhteessa. Harmittaa etten huomioinut syntymäpäivänä sinua kunnolla. Harmittaa ettei puhuttu. Harmittaa ettei enää puhuta. Haluaisin kertoa miten pahoillani olen kaikesta.
Jos olette olleet suhteessa, sinulla on todennäköisesti jokin keino saada viesti perille. Vaikka yhteisten tuttujen kautta, jos ei muuten. Veikkaan, että lähinnä vain ylpeytesi on esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut kuvitelmaa. Huokaus. Mun puolelta roihahti suurimmat tunteet ikinä. Mutta tiedät tilanteen, ei oo nyt ihan helppo.
Tiedän. Toisen kanssa vetovoima vetää jatkuvasti lähekkäin ja hauskaa on, mun kanssa kääntyy selkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen
No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin
Yritin jo kerran soittaa mutta ei onnistunut sillon. Joko nyt?
Kyllä mä nyt vastaisin vaikka jännittäis
Varmasti? Laitanko viestin?
Kyllä
Halaus 🤗 sinulle, turkulaistunut opettajanainen 💞
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt, että asiat muuttuvat. Tavalla tai toisella.
Hienoa
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun oltiin henkisesti jumissa suhteessa. Harmittaa etten huomioinut syntymäpäivänä sinua kunnolla. Harmittaa ettei puhuttu. Harmittaa ettei enää puhuta. Haluaisin kertoa miten pahoillani olen kaikesta.
Aika moni on valmis keskustelemaan asioista asiallisesti.
Sun pitää hakea tuohon apua. En tosin usko että mikään muu apu kuin Jeesus auttaa.