Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42361/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, ***** Johanna 🧡

Öitä **** *****.

Vierailija
42362/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Millaisissa parisuhteissa  oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi! 

 

__

Samaa mieltä. 

_Your phon📧 is your 

private gadget._ 

📞 E📧

__

Olet. Törkeän. Cool. T. fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42363/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..

No mitenkä niin?

Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta

Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen 

No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin

Yritin jo kerran soittaa mutta ei onnistunut sillon. Joko nyt? 

Kyllä mä nyt vastaisin vaikka jännittäis

Varmasti? Laitanko viestin?

Vierailija
42364/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä? 

Huomiota saan, vaikka siihen ei ole mitään aihetta. Tiedän, että rakkain rakastaa eniten. Ja minä häntä. 

Vierailija
42365/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.

Ai mitä rupeet tekeen? 

Huomaat kyllä.

Jospa vaan koittaisit kerätä sen verran rohkeutta ettei tarvisi kaivaa koko ajan syvemmälle itsellesi kuoppaa. Kompastut vielä sinne.

Nope.

Vierailija
42366/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysit aina sellaisia biisejä, joilla sait minut kiihottumaan. Välttelen niiden kuuntelemista nykyään. 

Terveisiä. 

Olisipa se johtanut johonkin. Ei sen ollut tarkoitus jäädä niihin biiseihin, vaan oli tarkoitus mennä pidemmälle. 

Menihän se tavallaan. 

Mutta lopulta sanoit, ettei ne mitään tarkoita. 

Älä ole höpsö. Totta kai ne tarkoittivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42367/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
42368/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt mitä uskoa. 

Sulla on tarkat silmät ja olet katsonut mua syvälle silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42369/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä tuo meidät joskus uudelleen yhteen, otan sut ilolla vastaan.

Vierailija
42370/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia on ikään kuin elämäni rakkaus. Vaikkei olekaan.

Limerenssi hän on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42371/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä 

Vierailija
42372/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuu sinne enää tällä viikolla niin saat(te) olla rauhassa.

Minne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42373/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan siua nainen, toivottavasti siulla oli hauska päivä, omain kiintoisa - tapasin mm. sukulaisen, jonka olemassaolosta en eilen vielä ees tiennä. Oikein symppis koko perhe. Kuuntelen ratiota, juon kaakaota, täyttelen kaavakkeita ja lajittelen tavaroita piettäviin ja polttojakeeseen meneviin. Jos oisit täällä tarjoisin kaakaon ja iltapalan. Aattelen meitä. Tuu uniini, elooni. Naiselle lounaaseen.

Vierailija
42374/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu äänellä jonka kuulen, nm. 🤍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42375/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin, Nöpö.

Vierailija
42376/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin.

Vierailija
42377/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saman taivaan alla

Minulla on ikävä

Sinua

Aina.

Vierailija
42378/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Millaisissa parisuhteissa  oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi! 

 

__

Samaa mieltä. 

_Your phon📧 is your 

private gadget._ 

📞 E📧

__

Olet. Törkeän. Cool. T. fani

Tulitte sivusta. Ap