Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?
Sinä ja pari muuta olette vihaajia, muiden kanssa työt sujuu ok.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?
Millaisessa sellaisessa?
Vierailija kirjoitti:
Taas tulee hankala yö. Voi kun jo helpottaisi.
Olen yhden puhelun tai viestin päässä
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole enää elämässäni. Laita sitä viestiä vaan.
Voitko sä laittaa ensin?? Ja tiedät kyllä miksi en uskalla enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysit aina sellaisia biisejä, joilla sait minut kiihottumaan. Välttelen niiden kuuntelemista nykyään.
Terveisiä.
Olisipa se johtanut johonkin. Ei sen ollut tarkoitus jäädä niihin biiseihin, vaan oli tarkoitus mennä pidemmälle.
Menihän se tavallaan.
Mutta lopulta sanoit, ettei ne mitään tarkoita.
Rakas oot, missä ootkin. Suukkoja ja silityksiä. On ikävä sua. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?Millaisessa sellaisessa?
Hukkua rakkauteen<3
Sellaisessako mikä ei ole koskaan konkreettista eli käytännössä yksinäisyydessä.
No kun tiedät mitä se nainen on tehnyt niin tiedät, että ei sen jälkeen palata yhteen. Siitä voit olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?
Kiinnostaa, mutta kaivattu ei tule sitä koskaan tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen
No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin
Yritin jo kerran soittaa mutta ei onnistunut sillon. Joko nyt?
Kyllä mä nyt vastaisin vaikka jännittäis
Yöpusut muruselle 😘 Lähetän salaisen toiveeni jonnekin avaruuteen...
Olisipa se johtanut johonkin. Ei sen ollut tarkoitus jäädä niihin biiseihin, vaan oli tarkoitus mennä pidemmälle.