Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42492)
Mutta totta on sekin että parantua voi näkökulmastamme ihmeellisellä tavalla. Se on todellakin kiitollista. Muistetaan kuitenkin että jokainen ihminen on saman arvoinen, oli sitten terve tai sairas.
Vierailija kirjoitti:
Koeteltu ja kuritettu on ja monen kärsimyksen kautta menty.
Sellainen tie se on.
Kiitän niistäkin jälkeenpäin koska viisastuin.
Näin on. Minullakin on ollut aika rankkoja vaiheita elämässä ja paljon on opittu. Hyvä me kärsijät.
Vierailija kirjoitti:
Synnit anteeksi saaneena verellä pestynä nukun kuin pieni lapsi, herään iloon ja kiitokseen ja saan elää hänen hyvyydessään. IHMEITÄ TAPAHTUU VIELÄ 2026 VUONNA NIIN KUIN OLI APOSTOLIEN TEOISSAKIN AIKANAAN!
HALLELUJA!
Ketä kaipaat?
Ohista ohista ja oman sädekehän kiillotusta
Sakastien pöydänjalat on paljon armoa kannatelleet, jos tiedät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Puhu äänellä jonka kuulen, nm. 🤍
Ei sinua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D
Älä siis ole liian ankara itsellesi!
Eiköhän vietetä tätä kaunista kesäpäivää muualla kuin palstalla. Peace & mercy.
Kiitos onnittelusta ja nähdään viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vietetä tätä kaunista kesäpäivää muualla kuin palstalla. Peace & mercy.
Kaunis kesäpäivä? Siellähän sataa kaatamalla?
Näin sitten unta muinaisesta kaistanvaltaajasta. Ihan yhtäkkiä vuosien jälkeen.
"Voiko ihmisen säikyttää pois elävien kirjoilta? Voi. Minä koen niin."
Pelkäsit, että tämä oli tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vietetä tätä kaunista kesäpäivää muualla kuin palstalla. Peace & mercy.
Kaunis kesäpäivä? Siellähän sataa kaatamalla?
Sade on kaunista. "Sada sada aina vain, muistan rakkaintain".
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin.
Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut.
Harmittaa kun oltiin henkisesti jumissa suhteessa. Harmittaa etten huomioinut syntymäpäivänä sinua kunnolla. Harmittaa ettei puhuttu. Harmittaa ettei enää puhuta. Haluaisin kertoa miten pahoillani olen kaikesta.
Koeteltu ja kuritettu on ja monen kärsimyksen kautta menty.
Sellainen tie se on.
Kiitän niistäkin jälkeenpäin koska viisastuin.