Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42492)

Vierailija
42381/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeteltu ja kuritettu on ja monen kärsimyksen kautta menty.

 

Sellainen tie se on. 

 

Kiitän niistäkin jälkeenpäin koska viisastuin.

Vierailija
42382/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta on sekin että parantua voi näkökulmastamme ihmeellisellä tavalla. Se on todellakin kiitollista. Muistetaan kuitenkin että jokainen ihminen on saman arvoinen, oli sitten terve tai sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42383/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeteltu ja kuritettu on ja monen kärsimyksen kautta menty.

 

Sellainen tie se on. 

 

Kiitän niistäkin jälkeenpäin koska viisastuin.

Näin on. Minullakin on ollut aika rankkoja vaiheita elämässä ja paljon on opittu. Hyvä me kärsijät.

Vierailija
42384/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnit anteeksi saaneena verellä pestynä nukun kuin pieni lapsi, herään iloon ja kiitokseen ja saan elää hänen hyvyydessään. IHMEITÄ TAPAHTUU VIELÄ 2026 VUONNA NIIN KUIN OLI APOSTOLIEN TEOISSAKIN AIKANAAN!

 

HALLELUJA!

Ketä kaipaat? 

Vierailija
42385/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohista ohista ja oman sädekehän kiillotusta

Vierailija
42386/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakastien pöydänjalat on paljon armoa kannatelleet, jos tiedät mitä tarkoitan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42387/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu äänellä jonka kuulen, nm. 🤍

Ei sinua kiinnosta.

Vierailija
42388/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42389/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D

Älä siis ole liian ankara itsellesi!

Vierailija
42390/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen sun kanssa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42391/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vietetä tätä kaunista kesäpäivää muualla kuin palstalla. Peace & mercy.

Vierailija
42392/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelusta ja nähdään viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42393/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vietetä tätä kaunista kesäpäivää muualla kuin palstalla. Peace & mercy.

Kaunis kesäpäivä? Siellähän sataa kaatamalla? 

Vierailija
42394/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitten unta muinaisesta kaistanvaltaajasta. Ihan yhtäkkiä vuosien jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42395/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat..

Vierailija
42396/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko ihmisen säikyttää pois elävien kirjoilta? Voi. Minä koen niin."

Pelkäsit, että tämä oli tässä?

Vierailija
42397/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vietetä tätä kaunista kesäpäivää muualla kuin palstalla. Peace & mercy.

Kaunis kesäpäivä? Siellähän sataa kaatamalla? 

Sade on kaunista. "Sada sada aina vain, muistan rakkaintain".

Vierailija
42398/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin. 

Vierailija
42399/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin. 

Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut.

Vierailija
42400/42492 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun oltiin henkisesti jumissa suhteessa. Harmittaa etten huomioinut syntymäpäivänä sinua kunnolla. Harmittaa ettei puhuttu. Harmittaa ettei enää puhuta. Haluaisin kertoa miten pahoillani olen kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän