Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen
No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin
Vierailija kirjoitti:
Stalkkeri saa karvaan kokemuken irl.
Kuten ja kuka?
Muistan jokaisen
Sen halauksen katseiden edessä
Vaivihkaisen käteni sun selässä
Muistan hipaisevat olkapäät
Ja kätesi mun harteilla
Pelottaako sua että muistan ne kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.
Ai mitä rupeet tekeen?
Huomaat kyllä.
S...... I love you.. miehelle. Mitäköhän vaimosi...
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Millaisissa parisuhteissa oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..
No mitenkä niin?
Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta
Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen
No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin
Yritin jo kerran soittaa mutta ei onnistunut sillon. Joko nyt?
Vierailija kirjoitti:
Muistan jokaisen
Sen halauksen katseiden edessä
Vaivihkaisen käteni sun selässä
Muistan hipaisevat olkapäät
Ja kätesi mun harteilla
Pelottaako sua että muistan ne kaikki
Ei pelota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.
Ai mitä rupeet tekeen?
Huomaat kyllä.
Jospa vaan koittaisit kerätä sen verran rohkeutta ettei tarvisi kaivaa koko ajan syvemmälle itsellesi kuoppaa. Kompastut vielä sinne.
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Millaisissa parisuhteissa oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi!
Mun puhelinta ei ole kukaan koskaan vartioinut enkä olis koskaan niin antanut kenenkään tehdä. Puhun kaipaamastani.
Voi, kun olisin onnellinen, jos hän soittaisi tai laittaisi mulle viestiä. Leijuisin seuraavan kuukauden siitä. 😍
Löysit aina sellaisia biisejä, joilla sait minut kiihottumaan. Välttelen niiden kuuntelemista nykyään.
Terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut?
Millaisissa parisuhteissa oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi!
__
Samaa mieltä.
_Your phon📧 is your
private gadget._
📞 E📧
__
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä M****.💙💙💙
***
Oletko vieläkin kiinnostunut?
Vieläkin?
Taas tulee hankala yö. Voi kun jo helpottaisi.
Ei hän ole enää elämässäni. Laita sitä viestiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä?
Ihan jees 👍🏻
Oletko vieläkin kiinnostunut?