Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42321/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä M****.💙💙💙

***

Oletko vieläkin kiinnostunut?

Vierailija
42322/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..

No mitenkä niin?

Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta

Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen 

No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42323/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkeri saa karvaan kokemuken irl.

Kuten ja kuka? 

Vierailija
42324/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jokaisen 

Sen halauksen katseiden edessä

Vaivihkaisen käteni sun selässä 

Muistan hipaisevat olkapäät  

Ja kätesi mun harteilla

Pelottaako sua että muistan ne kaikki

Vierailija
42325/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.

Ai mitä rupeet tekeen? 

Huomaat kyllä.

Vierailija
42326/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S...... I love you.. miehelle. Mitäköhän vaimosi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42327/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Millaisissa parisuhteissa  oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi! 

Vierailija
42328/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun sun takia käymään varmaan useamman kerran vanhoilla kulmilla, en vaan kestä tätä..

No mitenkä niin?

Koska jos kaivattu asuu vielä siellä niin haluan tunteen et ollaan lähempänä ja saattaa nähdä mut… 😊 toki toivon tapaamisia ynnä muuta

Miksi et vain laittais sitä viestiä ja palais asiaan? Voitais sopia tapaaminen. Sivusta nainen 

No, voisinhan minä, jossain kohtaa, just nyt en paitsi jos tietäisin että hän ehdottomasti toivoo.. mullekin saa laittaa kyllä viestiä ja soittaakin

Yritin jo kerran soittaa mutta ei onnistunut sillon. Joko nyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42329/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan jokaisen 

Sen halauksen katseiden edessä

Vaivihkaisen käteni sun selässä 

Muistan hipaisevat olkapäät  

Ja kätesi mun harteilla

Pelottaako sua että muistan ne kaikki

Ei pelota. 

Vierailija
42330/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeen tekeen samaa sulle heti kun tulee tilaisuus.

Ai mitä rupeet tekeen? 

Huomaat kyllä.

Jospa vaan koittaisit kerätä sen verran rohkeutta ettei tarvisi kaivaa koko ajan syvemmälle itsellesi kuoppaa. Kompastut vielä sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42331/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä? 

Vierailija
42332/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Millaisissa parisuhteissa  oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi! 

Mun puhelinta ei ole kukaan koskaan vartioinut enkä olis koskaan niin antanut kenenkään tehdä. Puhun kaipaamastani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42333/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
42334/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun olisin onnellinen, jos hän soittaisi tai laittaisi mulle viestiä. Leijuisin seuraavan kuukauden siitä. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42335/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit aina sellaisia biisejä, joilla sait minut kiihottumaan. Välttelen niiden kuuntelemista nykyään. 

Terveisiä. 

Vierailija
42336/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein jo mies laitoin sulle viestiä äsken irl. En jaksa tätä palstaa enää. Laittaisin heti jos tietäisin että kukaan muu sitä viestiä ei näe. Vieläkö sun puhelinta vartioidaan? Ei kait enää jos oot eronnut? 

Millaisissa parisuhteissa  oikein olet itse ollut? Sairaissa ko? Ei tulisi mieleenkään jonkun vartioivan tai seuraavan toisen ihmisen puhelinta missään tilanteessa! Älä ole lapanen, kellään ei ole oikeutta "vartioida" puhelintasi! 

 

__

Samaa mieltä. 

_Your phon📧 is your 

private gadget._ 

📞 E📧

__

Vierailija
42337/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä M****.💙💙💙

***

Oletko vieläkin kiinnostunut?

Vieläkin? 

Vierailija
42338/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee hankala yö. Voi kun jo helpottaisi. 

Vierailija
42339/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole enää elämässäni. Laita sitä viestiä vaan.

Vierailija
42340/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kaivatulle.
Kiinnostaa ihan tutkimusmielessä tietää, miltä tuntuu elää sellaisessa rakkauden yltäkylläisyydessä? 

Ihan jees 👍🏻