Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.
Väitinkö niin? Minäkin olen kestänyt kaiken tähän asti. Kyllä kaikki kestävät elämänsä kuolemaansa saakka vaikka sitten kituen, olet siis oikeassa sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin.
Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut.
Sinä et tiedä mikä kuvitteellista herraa kiinnostaa. Sen sijaan tiedetään ettei ketään kiinnosta sairaat horinasi!
Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.
Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni.
"Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut."
Ei saisi vähätellä mitään elämää sillä missä ihmiset, siellä myös Jumala tekee työtänsä
Vierailija kirjoitti:
Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.
Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni.
Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.
Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin.
Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut.
Sinä et tiedä mikä kuvitteellista herraa kiinnostaa. Sen sijaan tiedetään ettei ketään kiinnosta sairaat horinasi!
Sinä et tiedä mammojen rakkausesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.
Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni.
Sorry mutta olen ihan tavallinen ihminen. Sinä et, sinulla ei ole käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.
Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni.
Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen.
Hyvä paikka niittää mainetta ja kunniaa itsellensä.
- Ylpeä ateisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.
Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.
Sivusta
Niin moni kärsii paljon enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.
Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.
Sivusta
Jokainen kuolema on Jumalan armosta. Kuolema vapauttaa maallisesta kärsimyksestä.
Joidenkin ihmisten tehtävä on ottaa niin suuri vastuu elämässä että elämän on loputtava liian aikaisin.
Arvostakaa ja rakastakaa lähimmäisiänne ehdottomasti jokainen päivä kuolemaanne saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.
Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni.
Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen.
Hyvä paikka niittää mainetta ja kunniaa itsellensä.
- Ylpeä ateisti
Naisilla sitten on iso takapuoli. Kunhan tuumasin.
- ääriateisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.
Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.
Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.
Sivusta
Niin moni kärsii paljon enemmän
Vertailu on turhaa, varsinkin silloin kun on tarkoitus vain loukata ja satuttaa.
Moni kärsii vain oman psyykkisen ja henkisen heikkoutensa vuoksi, tämä heikentää myös fyysistä kivun ja ärsykkeen sietokykyä.
Vierailija kirjoitti:
"Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut."
Ei saisi vähätellä mitään elämää sillä missä ihmiset, siellä myös Jumala tekee työtänsä
Jep. "Menkää kaikkeen maailmaan..."
Kaunista päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.
Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni.
Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen.
Hyvä paikka niittää mainetta ja kunniaa itsellensä.
- Ylpeä ateisti
Naisilla sitten on iso takapuoli. Kunhan tuumasin.
- ääriateisti
No mullakaan ei ole. Olen ylpeästi normaalipainoinen hoikahko ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"Kultakin koetellaan tulessa ja timantit hioutuu paineessa! Jos aina saisi heti sen mitä haluaa, voisi jäädä myöhemmin saamatta se, mikä tekee vielä onnellisemmaksi."
Harva saa AINA heti sen, mitä haluaa. Moni ei saa koskaan haluamaansa. Ihan vain realiteetteja.
Anova saa, etsivä löytää, kolkuttavalle avataan. 💜
"Kultakin koetellaan tulessa ja timantit hioutuu paineessa! Jos aina saisi heti sen mitä haluaa, voisi jäädä myöhemmin saamatta se, mikä tekee vielä onnellisemmaksi."
Harva saa AINA heti sen, mitä haluaa. Moni ei saa koskaan haluamaansa. Ihan vain realiteetteja.