Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42417)

Vierailija
42401/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kultakin koetellaan tulessa ja timantit hioutuu paineessa! Jos aina saisi heti sen mitä haluaa, voisi jäädä myöhemmin saamatta se, mikä tekee vielä onnellisemmaksi."

Harva saa AINA heti sen, mitä haluaa. Moni ei saa koskaan haluamaansa. Ihan vain realiteetteja.

Vierailija
42402/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.

Väitinkö niin? Minäkin olen kestänyt kaiken tähän asti. Kyllä kaikki kestävät elämänsä kuolemaansa saakka vaikka sitten kituen, olet siis oikeassa sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42403/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin. 

Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut.

Sinä et tiedä mikä kuvitteellista herraa kiinnostaa. Sen sijaan tiedetään ettei ketään kiinnosta sairaat horinasi!

Vierailija
42404/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.

 

Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni. 

Vierailija
42405/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut."

 

Ei saisi vähätellä mitään elämää sillä missä ihmiset, siellä myös Jumala tekee työtänsä

Vierailija
42406/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.

 

Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni. 

Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42407/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.

Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.

Sivusta

Vierailija
42408/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka ovat piittaamattomia ketjun otsikosta. Jumala tietää että nämä ihmiset ovat ylimielisiä öykkäreitä, nettikiusaajia joista ei ole muuta kuin haittaa. Kyse on siitä että Jumalan pitäisi lähettää heidät helvetin tuliin. 

Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut.

Sinä et tiedä mikä kuvitteellista herraa kiinnostaa. Sen sijaan tiedetään ettei ketään kiinnosta sairaat horinasi!

Sinä et tiedä mammojen rakkausesta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42409/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.

 

Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni. 

Sorry mutta olen ihan tavallinen ihminen. Sinä et, sinulla ei ole käytöstapoja.

Vierailija
42410/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.

 

Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni. 

Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen. 

Hyvä paikka niittää mainetta ja kunniaa itsellensä. 

 

- Ylpeä ateisti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42411/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani. 🤗🧡

Vierailija
42412/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.

Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.

Sivusta

Niin moni kärsii paljon enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42413/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.

Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.

Sivusta

Jokainen kuolema on Jumalan armosta. Kuolema vapauttaa maallisesta kärsimyksestä. 

 

Joidenkin ihmisten tehtävä on ottaa niin suuri vastuu elämässä että elämän on loputtava liian aikaisin.

 

Arvostakaa ja rakastakaa lähimmäisiänne ehdottomasti jokainen päivä kuolemaanne saakka.

Vierailija
42414/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.

 

Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni. 

Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen. 

Hyvä paikka niittää mainetta ja kunniaa itsellensä. 

 

- Ylpeä ateisti 

Naisilla sitten on iso takapuoli. Kunhan tuumasin.

- ääriateisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42415/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala myös tietää että on ihmisiä jotka tyytyvät vähään ja heitä on hyvä koetella tämänkin kautta. Toisaalta, tästä ei aina ole niin paljoa edes haittaa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö ansaitsisi enemmän.

Kulta, ketään ei koetella enempää kuin on mahdollista kestää.

Aika moni hajoaa, toiset tekevät itsemurhan jne. Itsekin olen pohtinut sitä useammassa elämäntilanteessa helpotuksena kärsimykseen, joslle ei näytä olevan loppua.

Sivusta

Niin moni kärsii paljon enemmän

Vertailu on turhaa, varsinkin silloin kun on tarkoitus vain loukata ja satuttaa.

 

Moni kärsii vain oman psyykkisen ja henkisen heikkoutensa vuoksi, tämä heikentää myös fyysistä kivun ja ärsykkeen sietokykyä.

Vierailija
42416/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herraa kiinnostaa tärkeämmät asiat kuin vauvan ketjut."

 

Ei saisi vähätellä mitään elämää sillä missä ihmiset, siellä myös Jumala tekee työtänsä

Jep. "Menkää kaikkeen maailmaan..." 

Kaunista päivää.

Vierailija
42417/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskikset vois painua v*ttuun täältä häiritsemästä tavallisten ihmisten kaipausjuttuja.

 

Hyvää ekaa lomapäivää kaivatulleni. 

Ei uskikset ole tämmöisessä paikassa tekemässä hallaa maineelleen. Täällä on öykkärit ja nettikiusaajia keräämässä huomiota itselleen että uskaltaa taas lähteä lähikauppaan ostamaan itsellensä päivän annoksen. 

Hyvä paikka niittää mainetta ja kunniaa itsellensä. 

 

- Ylpeä ateisti 

Naisilla sitten on iso takapuoli. Kunhan tuumasin.

- ääriateisti

No mullakaan ei ole. Olen ylpeästi normaalipainoinen hoikahko ihminen.

Vierailija
42418/42417 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kultakin koetellaan tulessa ja timantit hioutuu paineessa! Jos aina saisi heti sen mitä haluaa, voisi jäädä myöhemmin saamatta se, mikä tekee vielä onnellisemmaksi."

Harva saa AINA heti sen, mitä haluaa. Moni ei saa koskaan haluamaansa. Ihan vain realiteetteja.

Anova saa, etsivä löytää, kolkuttavalle avataan. 💜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme