Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Niin. Aivan niin. Täsmälleen.
En kaipaa yleisöä Savon episodeille.
Olen useita kertoja kuluneen
kevään aikana pyytänyt asianomaisia
ottamaan suoran yhteyden
Gmailiini > näin asiat analysoitaisiin
yleisöttä/draamatta/
hiljaisuudessa/suljettujen ovien
takana. Vähitellen rauhassa/kiireettä
neuvotellen.
Kommentoinut mieshlö käytti gaslighting strategiaa - hän vähätteli tapahtuneen rikoksen vakavuutta
nimittämällä luvatta avattua oveani 'tonttuoveksi.'
Jos kyseessä olisi hänen oma vaimonsa,
siskonsa, tyttärensä tai kaivattunsa,
jonka kotiin olisi tunkeuduttu,
olisi ylimielisellä irvailijalla tietysti toinen ääni kellossa.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsu nn. Mulla on fiilis et tunnen sinut.
En usko.
nn
Sun teksteissä on tiettyjä samankaltaisuuksia. Olen siis mies en etsi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Ajattele että istut täällä päivittäin vaikket edes kaipaa ketään xD
Ei mulla ole mitään elämää niin sama kukuttaa aikaa täällä. Ei töitä, ei kavereita, ei perhettä, ei ketään. Ainoa iloni elämässä on kaipausketjussa tappeleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Ajattele että istut täällä päivittäin vaikket edes kaipaa ketään xD
Se se vasta tolloa on!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔
Blaablaa.
Ota se matkija, se on enemmän munan ja materian perään. Vie vaikka johonkin operaatioon ja leikkele siitä mieleises. Minä en oikein jaksa näitä juttuja enää. Oon niin vanha kääpä, toinen jalka haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos me kuitenki vaan rakasteltas välittämättä muusta maailmasta, ihana nainen...
Se olisi kesän villi haave.
Ympäristömuutokset on mulle vaikeampia kuin ehkä ulospäin näyttää, tavallaan kiinnyn fyysisiin ympäristöihin. Ja haluan sut lähemmäs..
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔
nn? 🥵
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Puhutko näistä pienistä sihruistani? No, on tähdetkin pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä
seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks
s on ihana ja alati mun mielessä
s on ihana ja alasti mun edessä
sivu
jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen
Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä.
äläpä kuule yritäkään, s on minun
Nain häntä aamun koittoon ja teen hänet onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsu nn. Mulla on fiilis et tunnen sinut.
En usko.
nn
Sun teksteissä on tiettyjä samankaltaisuuksia. Olen siis mies en etsi sinua.
En usko. Enkä ole ainoa joka kirjoittelee täällä nn-tunnistein.
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä
seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks
s on ihana ja alati mun mielessä
s on ihana ja alasti mun edessä
sivu
jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen
Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä.
äläpä kuule yritäkään, s on minun
Nain häntä aamun koittoon ja teen hänet onnelliseksi.
Minä
tulen
sitten
liukkaille
Göntsän
kanssa.
E 👋
Mulla rakkaussuru on vallannut koko kehon. Välillä se tuntuu ajatuksissa, välillä rinnassa ja hartiatkin painaa. Tiedän kyllä, ettei maailma siiven kasdu, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Puhutko näistä pienistä sihruistani? No, on tähdetkin pieniä.
Kauniista sinisistä puhun.
Olin silloin pepusta. Mut niin olit sinäkin omalla tavallasi.
Ja Tarttisin sut! Just nyt antaan tukea ja välittämistä.
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin liian pitkälle. Tiesin et suutut. Anteeks.
Ei se mitään olisiko nyt sovintosekxsin aika.
Olis 🤗🤗🤗🤗
Yksi suree kätkyeeseen kuollutta vauvaansa, toinen maan tasalle pommitettua kotiaan, kolmas sairastumistaan. Minun suruni tuntuu tyhjänpäiväiseltä, mutta sattuu silti.