Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42121/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suree kätkyeeseen kuollutta vauvaansa, toinen maan tasalle pommitettua kotiaan, kolmas sairastumistaan. Minun suruni tuntuu tyhjänpäiväiseltä, mutta sattuu silti.

Vierailija
42122/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aivan niin. Täsmälleen.

En kaipaa yleisöä Savon episodeille.

 

Olen useita kertoja kuluneen

kevään aikana pyytänyt asianomaisia 

ottamaan suoran yhteyden

Gmailiini > näin asiat analysoitaisiin

yleisöttä/draamatta/

hiljaisuudessa/suljettujen ovien

takana. Vähitellen rauhassa/kiireettä

neuvotellen. 

 

Kommentoinut mieshlö käytti gaslighting strategiaa - hän vähätteli tapahtuneen rikoksen vakavuutta

nimittämällä luvatta avattua oveani 'tonttuoveksi.'

 

Jos kyseessä olisi hänen oma vaimonsa,

siskonsa, tyttärensä tai kaivattunsa,

jonka kotiin olisi tunkeuduttu,

olisi ylimielisellä irvailijalla tietysti toinen ääni kellossa.

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42123/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsu nn. Mulla on fiilis et tunnen sinut. 

En usko. 

nn

Sun teksteissä on tiettyjä samankaltaisuuksia. Olen siis mies en etsi sinua.

Vierailija
42124/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Ajattele että istut täällä päivittäin vaikket edes kaipaa ketään xD

Ei mulla ole mitään elämää niin sama kukuttaa aikaa täällä. Ei töitä, ei kavereita, ei perhettä, ei ketään. Ainoa iloni elämässä on kaipausketjussa tappeleminen.

Vierailija
42125/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Ajattele että istut täällä päivittäin vaikket edes kaipaa ketään xD

Se se vasta tolloa on!

Vierailija
42126/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔

Blaablaa. 

Ota se matkija, se on enemmän munan ja materian perään. Vie vaikka johonkin operaatioon ja leikkele siitä mieleises. Minä en oikein jaksa näitä juttuja enää. Oon niin vanha kääpä, toinen jalka haudassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42127/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos me kuitenki vaan rakasteltas välittämättä muusta maailmasta, ihana nainen...

Se olisi kesän villi haave.

Vierailija
42128/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristömuutokset on mulle vaikeampia kuin ehkä ulospäin näyttää, tavallaan kiinnyn fyysisiin ympäristöihin.  Ja haluan sut lähemmäs..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42129/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔

nn? 🥵 

Vierailija
42130/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ympäristön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42131/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Puhutko näistä pienistä sihruistani? No, on tähdetkin pieniä. 

Vierailija
42132/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä

seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks

s on ihana ja alati mun mielessä

s on ihana ja alasti mun edessä

sivu

jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen

Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä. 

äläpä kuule yritäkään, s on minun

Nain häntä aamun koittoon ja teen hänet onnelliseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42133/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsu nn. Mulla on fiilis et tunnen sinut. 

En usko. 

nn

Sun teksteissä on tiettyjä samankaltaisuuksia. Olen siis mies en etsi sinua.

En usko. Enkä ole ainoa joka kirjoittelee täällä nn-tunnistein.

 

nn 

Vierailija
42134/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä

seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks

s on ihana ja alati mun mielessä

s on ihana ja alasti mun edessä

sivu

jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen

Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä. 

äläpä kuule yritäkään, s on minun

Nain häntä aamun koittoon ja teen hänet onnelliseksi. 

Minä 

tulen 

sitten 

liukkaille 

Göntsän 

kanssa.

E 👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42135/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rakkaussuru on vallannut koko kehon. Välillä se tuntuu ajatuksissa, välillä rinnassa ja hartiatkin painaa. Tiedän kyllä, ettei maailma siiven kasdu, mutta silti.

Vierailija
42136/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Puhutko näistä pienistä sihruistani? No, on tähdetkin pieniä. 

Kauniista sinisistä puhun. 

Vierailija
42137/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin pepusta. Mut niin olit sinäkin omalla tavallasi. 
Ja Tarttisin sut! Just nyt antaan tukea ja välittämistä. 

Vierailija
42138/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Vierailija
42139/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
42140/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin liian pitkälle. Tiesin et suutut. Anteeks.

Ei se mitään olisiko nyt sovintosekxsin aika. 

Olis 🤗🤗🤗🤗