Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun parvekkeeni ovi
liity mitenkään mihinkään.
Mies tuli asuntoni pääovesta.
2 eri kertaa. Luvatta, kutsumatta.
E
Onko näitä trållin tonttuovi-keissejä ihan pakko selvitellä täällä?
Ootko miettinyt? Kun niin puhtoinen ja älymystön suuri tietäjä olet?
Kuinka nämä sotkee, ja on turhaa provoa.
Että selvitelköön oikeat ihmiset oikeat asiat ja pienet nettipeikot painuu sinne bittiavaruuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhat?mn
Pistin sulle just biisin sp:iin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Laitapa
se
kynä
takaisin
sinne
persereikääsi
ja
pidä
nämä
typeryydet
muutenkin
sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo, tämä ei ole sorto ja tollottelu ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Voi morjesta vaan, tee sille oma ketju äläkä spämmi kaipausketjuun
Voi morjensta pöytään vaan sinnekin, älkää itse kirjoitelko spämmiä ketjuun jostain israelilaisesta über herrenmensch logiikasta ja odottako, että sivistyneesssä lintukodossa niellään kaikki liirum laarum nielemättä. 👋🏻
Lintukoto ei ole Suomessa vaan siellä minne muuttolinnut lentävät talveksi, ei sivistynyttä seutua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Voi morjesta vaan, tee sille oma ketju äläkä spämmi kaipausketjuun
Voi morjensta pöytään vaan sinnekin, älkää itse kirjoitelko spämmiä ketjuun jostain israelilaisesta über herrenmensch logiikasta ja odottako, että sivistyneesssä lintukodossa niellään kaikki liirum laarum nielemättä. 👋🏻
Lintukoto ei ole Suomessa vaan siellä minne muuttolinnut lentävät talveksi, ei sivistynyttä seutua lainkaan.
Laitapa
se
kynä
takaisin
sinne
persereikääsi
ja
pidä
nämä
typeryydet
muutenkin
sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Laitapa
se
kynä
takaisin
sinne
persereikääsi
ja
pidä
nämä
typeryydet
muutenkin
sisälläsi
Minä
Tungen
Nyrkin
Peräreikääsi
Ja
Jynssään
Paskat
Ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä
seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks
s on ihana ja alati mun mielessä
s on ihana ja alasti mun edessä
sivu
jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen
Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Laitapa
se
kynä
takaisin
sinne
persereikääsi
ja
pidä
nämä
typeryydet
muutenkin
sisälläsiMinä
Tungen
Nyrkin
Peräreikääsi
Ja
Jynssään
Paskat
Ulos
Laitapa
se
kynä
takaisin
sinne
persereikääsi
ja
pidä
nämä
typeryydet
muutenkin
sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä
seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks
s on ihana ja alati mun mielessä
s on ihana ja alasti mun edessä
sivu
jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen
Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä.
äläpä kuule yritäkään, s on minun
Ikävä Siua Nainen. Vietin kivan kesäpäivän sukulaisten kanssa lähimmässä kansallispuistossa sukulaisten kanssa, symppiksiä. Innoissani nyt kun pääsen asumaan pian lähelle metsän ja vesistöin äärelle entiselle kotipitäjälle, saisinpa siutkin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä
Ei ollut sulle.
Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻
Tollo, tämä on kaipausketju.
Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.
Ajattele että istut täällä päivittäin vaikket edes kaipaa ketään xD
En anna katselukertoja tuollaiselle roskalle, joten vaikea arvioida.