Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42101/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun uusin girl crush: Sophie Thatcher. Panisin. 


Niin varmaan säkin ;)

Näyttää vähän yhdeltä näistä naisista. Piti ihan kattoo et onks toi sama?

 

En anna katselukertoja tuollaiselle roskalle, joten vaikea arvioida.

Vierailija
42102/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42103/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Ei minun parvekkeeni ovi

liity mitenkään mihinkään.

Mies tuli asuntoni pääovesta.

2 eri kertaa. Luvatta, kutsumatta.

E

Onko näitä trållin tonttuovi-keissejä ihan pakko selvitellä täällä?


Ootko miettinyt? Kun niin puhtoinen ja älymystön suuri tietäjä olet?


Kuinka nämä sotkee, ja on turhaa provoa.


Että selvitelköön oikeat ihmiset oikeat asiat ja pienet nettipeikot painuu sinne bittiavaruuteensa.

Vierailija
42104/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän puuhat?mn

Pistin sulle just biisin sp:iin.

Vierailija
42105/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Vierailija
42106/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Laitapa 




se 



kynä 




takaisin 




sinne 





persereikääsi 






ja 





pidä 





nämä 








typeryydet 









muutenkin 









sisälläsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42107/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo, tämä ei ole sorto ja tollottelu ketju.

Vierailija
42108/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Voi morjesta vaan, tee sille oma ketju äläkä spämmi kaipausketjuun

Voi morjensta pöytään vaan sinnekin, älkää itse kirjoitelko spämmiä ketjuun jostain israelilaisesta über herrenmensch logiikasta ja odottako, että sivistyneesssä lintukodossa niellään kaikki liirum laarum nielemättä. 👋🏻

Lintukoto ei ole Suomessa vaan siellä minne muuttolinnut lentävät talveksi, ei sivistynyttä seutua lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42109/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Voi morjesta vaan, tee sille oma ketju äläkä spämmi kaipausketjuun

Voi morjensta pöytään vaan sinnekin, älkää itse kirjoitelko spämmiä ketjuun jostain israelilaisesta über herrenmensch logiikasta ja odottako, että sivistyneesssä lintukodossa niellään kaikki liirum laarum nielemättä. 👋🏻

Lintukoto ei ole Suomessa vaan siellä minne muuttolinnut lentävät talveksi, ei sivistynyttä seutua lainkaan.

Laitapa 




se 



kynä 




takaisin 




sinne 





persereikääsi 






ja 





pidä 





nämä 








typeryydet 









muutenkin 









sisälläsi

Vierailija
42110/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Laitapa 




se 



kynä 




takaisin 




sinne 





persereikääsi 






ja 





pidä 





nämä 








typeryydet 









muutenkin 









sisälläsi

Minä

 

Tungen

 

Nyrkin

 

Peräreikääsi

 

Ja

 

Jynssään

 

Paskat

 

Ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42111/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä

seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks

s on ihana ja alati mun mielessä

s on ihana ja alasti mun edessä

sivu

jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen

Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä. 

Vierailija
42112/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Laitapa 




se 



kynä 




takaisin 




sinne 





persereikääsi 






ja 





pidä 





nämä 








typeryydet 









muutenkin 









sisälläsi

Minä

 

Tungen

 

Nyrkin

 

Peräreikääsi

 

Ja

 

Jynssään

 

Paskat

 

Ulos

Laitapa 




se 



kynä 




takaisin 




sinne 





persereikääsi 






ja 





pidä 





nämä 








typeryydet 









muutenkin 









sisälläsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42113/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Vierailija
42114/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42115/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mul on ikävä sua s, jatkuvasti ikävä, eikä yhtään auta tää ”vahingossa” syntynyt fyysinen välimatkan kasvu, vaikkei liene kovin suuri mut silti, tuntu hyvältä kun ties et oot aika lähellä

seliseli, ja nyyhnyyh, sua ikinä oo kiinnostanut, tiedäks

s on ihana ja alati mun mielessä

s on ihana ja alasti mun edessä

sivu

jos oot s ja seisot nakuna peilin edessä niin hyväksyn tuon lauseen

Ei ole peilejä tässä vaan kohta lasken käteni hänen kupeilleen ja siitä etenemme kohti alkuihastuksen täyttymystä. 

äläpä kuule yritäkään, s on minun

Vierailija
42116/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Siua Nainen. Vietin kivan kesäpäivän sukulaisten kanssa lähimmässä kansallispuistossa sukulaisten kanssa, symppiksiä. Innoissani nyt kun pääsen asumaan pian lähelle metsän ja vesistöin äärelle entiselle kotipitäjälle, saisinpa siutkin sinne.

Vierailija
42117/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdit tänään. Unohdatkohan mut elokuuhun mennessä?

Vierailija
42118/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä

Ei ollut sulle.

Vierailija
42119/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔

Vierailija
42120/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka koet asiallisen keskustelun kristinuskon ja kirjauskontojen sorrosta spämmiksi ... niin voi morjens. 👋🏻

Tollo, tämä on kaipausketju. 

Tollo olet jos täällä kaipaat. Hanki elämä.

Ajattele että istut täällä päivittäin vaikket edes kaipaa ketään xD