Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86449)
Huokaus. S, ihan oikeasti, kamala ikävä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.
Et kuvitellut omiasi 😳
Vierailija kirjoitti:
En kuule sua, en näe sua enää ja silti kaipaan muistikuvaa ihmisestä, jonka kohtasin. Ehkä kuva haalenee ja tunteeni hiipuvat lopulta kuin iltanuotio. Tulee hiljaista ja hämärää, enkä enää muista nälkää, jota ennen syttymistä koin. Vain lämmön, jota vierelläsi sain elää todeksi.
Onko hän menehtynyt?
Kaikista ei ole avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa
Keskity sitten johonkin muuhun. Vai pidätkö pahoinvoinnistasi?
Se pn ainoa mitä minulla on.
Iltaisin iskee iso ikävöinti.
Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä
Ei ollut sulle.
Mist tiiät? Ehkä tähtisilmä otti uuden asenteen.
(eri)
Eihän käyttäisi sanaa nähellä xD
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole avioliittoon.
Kaikki ei halua avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedän enemmän.
Mitä tiedät enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.
Mun gaydar on kunnossa ja se osoittaa suhun.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Musta tuntuu että mies saattaa olla loppupeleis naista tunteikkaampi ilmaisussaan. Naisena tekee mieli sanoa et tuu ja pussaa ja sitten tehdään voileivät ja istutaan vierekkäin syömään. Ja jos siinä on hyvä olla niin nähdään huomennakin, jos mahdollista ja hyvältä tuntuu. Ja kyllä minä haluaisin syvästi tuntevan miehen. Aistin sen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?
Et leikkinyt kanssani, mut muuten osu kyl. Kiitos
Kesällä olisi helpompi vierottautua ketjusta. Olen miettinyt yhtä uutta harrastusta. Ehkä sitä voisi alkaa harrastaa vaikka päivittäin?
Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan.
Keskity sitten johonkin muuhun. Vai pidätkö pahoinvoinnistasi?