Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaaria päivääsi 😘
Sateenkaarella on hieno merkitys. Siis se alkuperäinen, joka kertoo ikuisesta liitosta.
Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.
Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.
Tiedän mutta aboriginaalien merkitys historiallisesti on paljon vanhempi. Aboriginaalien mukaan kun maailma oli tasainen ja autio, sateenkaarikäärme heräsi maan alta. Sen valtavan kehon kiemurtelu maastossa loi vuoret, kurut, joet ja vesireitit. Se ei ole mikään "entinen" luoja: vaan kun sateenkaari näkyy taivaalla, kyseessä on elävä jumaluus, joka parhaillaan siirtyy vesilammikosta toiseen varmistaen, ettei maa kuivu. Aboriginaalien "Uniajassa" sateenkaari ei ole vain mikään sää ilmiö, vaan Sateenkaarikäärme-niminen alkujumaluus. Kiemurtelemalla maan uumenista se loi maailman muodot, kuten vuoret, rotkot ja joet. Se yhdistää taivaan sateen ja maan alla olevat pohjavedet. Se tuo kuivaan maahan elämän ja säätelee luonnon kiertokulkua. Se on ensimmäinen lakimies ja moraalin valvoja. Jos ihmiset rikkovat heimon sääntöjä tai tuhoavat luontoa, käärme rankaisee heitä tulvilla, myrskyillä ja sairauksilla.
Luonnollisesti jokaisella yhteisöllä on omat selityksensä asioille, sehän ei tarkoita, että vanhimmaksi arveltu selitys on oikein. Kyllähän muinaisissa kulttuureissa ajateltiin esim. että maapallo lepää pilarien päällä ja kilpikonnan tai minkä milloinkin selän päällä.
Onko raamattu ja oikeinkirjoitus jo saatu jaariteltua loppuun? 🧐
"mom why can't we have taika?"
"we have taika at home."
taika at home...
Pidin sua upeana jo 20 vuotta sitten. Miten saatoin vielä silloin luulla olevani hetero, vaikka samalla vedit mua puoleesi kuin magneetti. Olinpa hupsu.
nn
Lapsukaisena rakastin maailman eniten piirrellä sateenkaaria. Siis niitä alkuperäisiä joissa on 7 väriä taivaalla... Näissä ideologisissa lipuissahan sen sijaan on 6 väriä. Raamatun numerologia on pettämätön. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Pidin sua upeana jo 20 vuotta sitten. Miten saatoin vielä silloin luulla olevani hetero, vaikka samalla vedit mua puoleesi kuin magneetti. Olinpa hupsu.
nn
Imukupit lataantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä sanoja 🤔
Kuulumisia voi aina kysellä 😉
🤔🤣 nyt ei voi. Mokasin niin pahasti, ettei vastaa viesteihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.
Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.
Tiedän mutta aboriginaalien merkitys historiallisesti on paljon vanhempi. Aboriginaalien mukaan kun maailma oli tasainen ja autio, sateenkaarikäärme heräsi maan alta. Sen valtavan kehon kiemurtelu maastossa loi vuoret, kurut, joet ja vesireitit. Se ei ole mikään "entinen" luoja: vaan kun sateenkaari näkyy taivaalla, kyseessä on elävä jumaluus, joka parhaillaan siirtyy vesilammikosta toiseen varmistaen, ettei maa kuivu. Aboriginaalien "Uniajassa" sateenkaari ei ole vain mikään sää ilmiö, vaan Sateenkaarikäärme-niminen alkujumaluus. Kiemurtelemalla maan uumenista se loi maailman muodot, kuten vuoret, rotkot ja joet. Se yhdistää taivaan sateen ja maan alla olevat pohjavedet. Se tuo kuivaan maahan elämän ja säätelee luonnon kiertokulkua. Se on ensimmäinen lakimies ja moraalin valvoja. Jos ihmiset rikkovat heimon sääntöjä tai tuhoavat luontoa, käärme rankaisee heitä tulvilla, myrskyillä ja sairauksilla.
Luonnollisesti jokaisella yhteisöllä on omat selityksensä asioille, sehän ei tarkoita, että vanhimmaksi arveltu selitys on oikein. Kyllähän muinaisissa kulttuureissa ajateltiin esim. että maapallo lepää pilarien päällä ja kilpikonnan tai minkä milloinkin selän päällä.
Onko raamattu ja oikeinkirjoitus jo saatu jaariteltua loppuun? 🧐
Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Lapsukaisena rakastin maailman eniten piirrellä sateenkaaria. Siis niitä alkuperäisiä joissa on 7 väriä taivaalla... Näissä ideologisissa lipuissahan sen sijaan on 6 väriä. Raamatun numerologia on pettämätön. 🤗
Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.
Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.
Tiedän mutta aboriginaalien merkitys historiallisesti on paljon vanhempi. Aboriginaalien mukaan kun maailma oli tasainen ja autio, sateenkaarikäärme heräsi maan alta. Sen valtavan kehon kiemurtelu maastossa loi vuoret, kurut, joet ja vesireitit. Se ei ole mikään "entinen" luoja: vaan kun sateenkaari näkyy taivaalla, kyseessä on elävä jumaluus, joka parhaillaan siirtyy vesilammikosta toiseen varmistaen, ettei maa kuivu. Aboriginaalien "Uniajassa" sateenkaari ei ole vain mikään sää ilmiö, vaan Sateenkaarikäärme-niminen alkujumaluus. Kiemurtelemalla maan uumenista se loi maailman muodot, kuten vuoret, rotkot ja joet. Se yhdistää taivaan sateen ja maan alla olevat pohjavedet. Se tuo kuivaan maahan elämän ja säätelee luonnon kiertokulkua. Se on ensimmäinen lakimies ja moraalin valvoja. Jos ihmiset rikkovat heimon sääntöjä tai tuhoavat luontoa, käärme rankaisee heitä tulvilla, myrskyillä ja sairauksilla.
Luonnollisesti jokaisella yhteisöllä on omat selityksensä asioille, sehän ei tarkoita, että vanhimmaksi arveltu selitys on oikein. Kyllähän muinaisissa kulttuureissa ajateltiin esim. että maapallo lepää pilarien päällä ja kilpikonnan tai minkä milloinkin selän päällä.
Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.
Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.
Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi
Vierailija kirjoitti:
TBH: Olen antanut sähköpostini
ketjuun lähinnä sitä varten, että
asuntooni tunkeutunut herra(t) x voisi
ottaa yhteyttä sovinto/korvaus-
neuvottelujen osalta. Samoin
muut talomme ex-asukkaat, jos jtn
on mahdollisesti mielen päälle vuosien
varrelta vaivaamaan jäänyt.
Juridiset 'forsbyilyt' tulevat vähintään
kymppitonnin oikeuskuluin +
lakiprosessit/sessiot vievät vuosia.
Sopu sijaa antaa; ennenkaikkea
säästää rahaa sekä pitää tunnelman
chillinä.
Hammastenkiristelyä, kuka kaipaa?
Olen tosi hyvä neuvottelija. Wink.
*Køprofiileiltä en viestejä toivo.
Täällä riivaavat minua 7/365..🤨💩
Kaivatulta: kyllä. E Original
For me to poop on 🤷
Minä olisin voinut laittaa kynän p*rsereikääni jo eilen. Ehkä sillä olisin välttynyt tältä kaikelta pskalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiesin ton joskus keravalaisista ympyröistä, käytiin samaa koulua pari vuotta. Jotenki daiju tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin voinut laittaa kynän p*rsereikääni jo eilen. Ehkä sillä olisin välttynyt tältä kaikelta pskalta.
Taikakynä. Korjaa kaikki huolet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin sua upeana jo 20 vuotta sitten. Miten saatoin vielä silloin luulla olevani hetero, vaikka samalla vedit mua puoleesi kuin magneetti. Olinpa hupsu.
nn
Imukupit lataantuu.
Taitaa olla sun meisseli joka siellä lataantuu
Vierailija kirjoitti:
TBH: Olen antanut sähköpostini
ketjuun lähinnä sitä varten, että
asuntooni tunkeutunut herra(t) x voisi
ottaa yhteyttä sovinto/korvaus-
neuvottelujen osalta. Samoin
muut talomme ex-asukkaat, jos jtn
on mahdollisesti mielen päälle vuosien
varrelta vaivaamaan jäänyt.
Juridiset 'forsbyilyt' tulevat vähintään
kymppitonnin oikeuskuluin +
lakiprosessit/sessiot vievät vuosia.
Sopu sijaa antaa; ennenkaikkea
säästää rahaa sekä pitää tunnelman
chillinä.
Hammastenkiristelyä, kuka kaipaa?
Olen tosi hyvä neuvottelija. Wink.
*Køprofiileiltä en viestejä toivo.
Täällä riivaavat minua 7/365..🤨💩
Kaivatulta: kyllä. E Original
Sulla on käsittämätön kyky liittää kaikki asiat itseesi.
Miten viestit ei ole sinun, sinä olet niin puhtoinen ja itse täydellisyys. Pinkkakin on kunnossa ja sitä odotat myös näiltä sun astraalirakastajilta.
Sitten kehität näitä julkisella keskustelupalstalla setvittäviä draamoja muiden piikkiin, mutta hei, siivotkaa muut vaan sotkut ja tuntekaa nahoissanne. Ymmärtäkää, kun onhan feikki meemi kirjolla ja joku nimetön julkimo, että byhyy, hänellä on oikeus. Mutta ihan kohta hän jättää nämä palstat ja muuttaa ulkomaille. Ja me muut jäämme totisesti tätä odottamaan.
Kuulumisia voi aina kysellä 😉