Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42001/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä sanoja 🤔

Kuulumisia voi aina kysellä 😉

Vierailija
42002/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaaria päivääsi 😘

Sateenkaarella on hieno merkitys. Siis se alkuperäinen, joka kertoo ikuisesta liitosta

Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42003/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.

Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.

Tiedän mutta aboriginaalien merkitys historiallisesti on paljon vanhempi. Aboriginaalien mukaan kun maailma oli tasainen ja autio, sateenkaarikäärme heräsi maan alta. Sen valtavan kehon kiemurtelu maastossa loi vuoret, kurut, joet ja vesireitit. Se ei ole mikään "entinen" luoja: vaan kun sateenkaari näkyy taivaalla, kyseessä on elävä jumaluus, joka parhaillaan siirtyy vesilammikosta toiseen varmistaen, ettei maa kuivu. Aboriginaalien "Uniajassa" sateenkaari ei ole vain mikään sää ilmiö, vaan Sateenkaarikäärme-niminen alkujumaluus. Kiemurtelemalla maan uumenista se loi maailman muodot, kuten vuoret, rotkot ja joet. Se yhdistää taivaan sateen ja maan alla olevat pohjavedet. Se tuo kuivaan maahan elämän ja säätelee luonnon kiertokulkua. Se on ensimmäinen lakimies ja moraalin valvoja. Jos ihmiset rikkovat heimon sääntöjä tai tuhoavat luontoa, käärme rankaisee heitä tulvilla, myrskyillä ja sairauksilla.

Luonnollisesti jokaisella yhteisöllä on omat selityksensä asioille, sehän ei tarkoita, että vanhimmaksi arveltu selitys on oikein. Kyllähän muinaisissa kulttuureissa ajateltiin esim. että maapallo lepää pilarien päällä ja kilpikonnan tai minkä milloinkin selän päällä. 

Onko raamattu ja oikeinkirjoitus jo saatu jaariteltua loppuun? 🧐 

Vierailija
42004/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mom why can't we have taika?"

"we have taika at home."

 

taika at home...

Vierailija
42005/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sua upeana jo 20 vuotta sitten. Miten saatoin vielä silloin luulla olevani hetero, vaikka samalla vedit mua puoleesi kuin magneetti. Olinpa hupsu.

nn

Vierailija
42006/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukaisena rakastin maailman eniten piirrellä sateenkaaria. Siis niitä alkuperäisiä joissa on 7 väriä taivaalla... Näissä ideologisissa lipuissahan sen sijaan on 6 väriä. Raamatun numerologia on pettämätön. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42007/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin sua upeana jo 20 vuotta sitten. Miten saatoin vielä silloin luulla olevani hetero, vaikka samalla vedit mua puoleesi kuin magneetti. Olinpa hupsu.

nn

Imukupit lataantuu. 

Vierailija
42008/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löydä sanoja 🤔

Kuulumisia voi aina kysellä 😉

🤔🤣 nyt ei voi. Mokasin niin pahasti, ettei vastaa viesteihin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42009/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.

Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.

Tiedän mutta aboriginaalien merkitys historiallisesti on paljon vanhempi. Aboriginaalien mukaan kun maailma oli tasainen ja autio, sateenkaarikäärme heräsi maan alta. Sen valtavan kehon kiemurtelu maastossa loi vuoret, kurut, joet ja vesireitit. Se ei ole mikään "entinen" luoja: vaan kun sateenkaari näkyy taivaalla, kyseessä on elävä jumaluus, joka parhaillaan siirtyy vesilammikosta toiseen varmistaen, ettei maa kuivu. Aboriginaalien "Uniajassa" sateenkaari ei ole vain mikään sää ilmiö, vaan Sateenkaarikäärme-niminen alkujumaluus. Kiemurtelemalla maan uumenista se loi maailman muodot, kuten vuoret, rotkot ja joet. Se yhdistää taivaan sateen ja maan alla olevat pohjavedet. Se tuo kuivaan maahan elämän ja säätelee luonnon kiertokulkua. Se on ensimmäinen lakimies ja moraalin valvoja. Jos ihmiset rikkovat heimon sääntöjä tai tuhoavat luontoa, käärme rankaisee heitä tulvilla, myrskyillä ja sairauksilla.

Luonnollisesti jokaisella yhteisöllä on omat selityksensä asioille, sehän ei tarkoita, että vanhimmaksi arveltu selitys on oikein. Kyllähän muinaisissa kulttuureissa ajateltiin esim. että maapallo lepää pilarien päällä ja kilpikonnan tai minkä milloinkin selän päällä. 

Onko raamattu ja oikeinkirjoitus jo saatu jaariteltua loppuun? 🧐 

Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi

Vierailija
42010/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42011/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsukaisena rakastin maailman eniten piirrellä sateenkaaria. Siis niitä alkuperäisiä joissa on 7 väriä taivaalla... Näissä ideologisissa lipuissahan sen sijaan on 6 väriä. Raamatun numerologia on pettämätön. 🤗

Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi

Vierailija
42012/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.

Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.

Tiedän mutta aboriginaalien merkitys historiallisesti on paljon vanhempi. Aboriginaalien mukaan kun maailma oli tasainen ja autio, sateenkaarikäärme heräsi maan alta. Sen valtavan kehon kiemurtelu maastossa loi vuoret, kurut, joet ja vesireitit. Se ei ole mikään "entinen" luoja: vaan kun sateenkaari näkyy taivaalla, kyseessä on elävä jumaluus, joka parhaillaan siirtyy vesilammikosta toiseen varmistaen, ettei maa kuivu. Aboriginaalien "Uniajassa" sateenkaari ei ole vain mikään sää ilmiö, vaan Sateenkaarikäärme-niminen alkujumaluus. Kiemurtelemalla maan uumenista se loi maailman muodot, kuten vuoret, rotkot ja joet. Se yhdistää taivaan sateen ja maan alla olevat pohjavedet. Se tuo kuivaan maahan elämän ja säätelee luonnon kiertokulkua. Se on ensimmäinen lakimies ja moraalin valvoja. Jos ihmiset rikkovat heimon sääntöjä tai tuhoavat luontoa, käärme rankaisee heitä tulvilla, myrskyillä ja sairauksilla.

Luonnollisesti jokaisella yhteisöllä on omat selityksensä asioille, sehän ei tarkoita, että vanhimmaksi arveltu selitys on oikein. Kyllähän muinaisissa kulttuureissa ajateltiin esim. että maapallo lepää pilarien päällä ja kilpikonnan tai minkä milloinkin selän päällä. 

Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42013/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.

Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.

Laitapa se kynä takaisin sinne persereikääsi ja pidä nämä typeryydet muutenkin sisälläsi

Vierailija
42014/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

home...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42015/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

TBH: Olen antanut sähköpostini

ketjuun lähinnä sitä varten, että 

asuntooni tunkeutunut herra(t) x voisi

ottaa yhteyttä sovinto/korvaus-

neuvottelujen osalta. Samoin 

muut talomme ex-asukkaat, jos jtn

on mahdollisesti mielen päälle vuosien 

varrelta vaivaamaan jäänyt.

 

Juridiset 'forsbyilyt' tulevat vähintään 

kymppitonnin oikeuskuluin +

lakiprosessit/sessiot vievät vuosia.

Sopu sijaa antaa; ennenkaikkea 

säästää rahaa sekä pitää tunnelman

chillinä.

Hammastenkiristelyä, kuka kaipaa?

Olen tosi hyvä neuvottelija. Wink.

 

*Køprofiileiltä en viestejä toivo.

Täällä riivaavat minua 7/365..🤨💩

 

Kaivatulta: kyllä. E Original

For me to poop on 🤷

Vierailija
42016/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut laittaa kynän p*rsereikääni jo eilen. Ehkä sillä olisin välttynyt tältä kaikelta pskalta. 

Vierailija
42017/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin ton joskus keravalaisista ympyröistä, käytiin samaa koulua pari vuotta. Jotenki daiju tyyppi. 

Vierailija
42018/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin voinut laittaa kynän p*rsereikääni jo eilen. Ehkä sillä olisin välttynyt tältä kaikelta pskalta. 

Taikakynä. Korjaa kaikki huolet

Vierailija
42019/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin sua upeana jo 20 vuotta sitten. Miten saatoin vielä silloin luulla olevani hetero, vaikka samalla vedit mua puoleesi kuin magneetti. Olinpa hupsu.

nn

Imukupit lataantuu. 

Taitaa olla sun meisseli joka siellä lataantuu

Vierailija
42020/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

TBH: Olen antanut sähköpostini

ketjuun lähinnä sitä varten, että 

asuntooni tunkeutunut herra(t) x voisi

ottaa yhteyttä sovinto/korvaus-

neuvottelujen osalta. Samoin 

muut talomme ex-asukkaat, jos jtn

on mahdollisesti mielen päälle vuosien 

varrelta vaivaamaan jäänyt.

 

Juridiset 'forsbyilyt' tulevat vähintään 

kymppitonnin oikeuskuluin +

lakiprosessit/sessiot vievät vuosia.

Sopu sijaa antaa; ennenkaikkea 

säästää rahaa sekä pitää tunnelman

chillinä.

Hammastenkiristelyä, kuka kaipaa?

Olen tosi hyvä neuvottelija. Wink.

 

*Køprofiileiltä en viestejä toivo.

Täällä riivaavat minua 7/365..🤨💩

 

Kaivatulta: kyllä. E Original

Sulla on käsittämätön kyky liittää kaikki asiat itseesi.

Miten viestit ei ole sinun, sinä olet niin puhtoinen ja itse täydellisyys. Pinkkakin on kunnossa ja sitä odotat myös näiltä sun astraalirakastajilta. 
Sitten kehität näitä julkisella keskustelupalstalla setvittäviä draamoja muiden piikkiin, mutta hei, siivotkaa muut vaan sotkut ja tuntekaa nahoissanne. Ymmärtäkää, kun onhan feikki meemi kirjolla ja joku nimetön julkimo, että byhyy, hänellä on oikeus. Mutta ihan kohta hän jättää nämä palstat ja muuttaa ulkomaille. Ja me muut jäämme totisesti tätä odottamaan.