Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Kohta oksennan tänne asiani.
Ole hyvä ja älä oksenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.
Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kohta oksennan tänne asiani.
Sulla on jännä kaipauksen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole uskaltanut
laittaa sähköpostiini viestiä
reilusti ja ryhdikkäästi
omalla nimellään.
Tätä minä ihmettelen.
Latelaatikkoleuka_@jtn
tai Samppa_siitossonni ei
vakuuta vastaamaan. x
Onko sulla julkinen s-postiosoite?
Tottakai tällä meemillä on. Onhan hän kieli poskessa tänne sitä jakanut ja kalastellut sillä hölmöiltä reaktioita. Milloin te tajuatte että tämä on saitin pahin rölli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole uskaltanut
laittaa sähköpostiini viestiä
reilusti ja ryhdikkäästi
omalla nimellään.
Tätä minä ihmettelen.
Latelaatikkoleuka_@jtn
tai Samppa_siitossonni ei
vakuuta vastaamaan. x
Onko sulla julkinen s-postiosoite?
Tottakai tällä meemillä on. Onhan hän kieli poskessa tänne sitä jakanut ja kalastellut sillä hölmöiltä reaktioita. Milloin te tajuatte että tämä on saitin pahin rölli?
Tajuttu aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta oksennan tänne asiani.
Ole hyvä ja älä oksenna.
Mun puolesta anna tulla vaan biifaan tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta oksennan tänne asiani.
Ämpäreittäin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Olet mun isän etunimikaima.
Finne-Hjalmar 😳😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta oksennan tänne asiani.
Ole hyvä ja älä oksenna.
Mun puolesta anna tulla vaan biifaan tällä kertaa.
Hammasharjan*
Vierailija kirjoitti:
Kohta oksennan tänne asiani.
Pakenen palstalta ettei tauti tartu 🤢
…tulee pieru