Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41981/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta Kristiina.

…tulee pieru

Vierailija
41982/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin väärässä valemuistostani. Se oli päässäni. Ei CERN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41983/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oksennan tänne asiani.

Vierailija
41984/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta oksennan tänne asiani.

Ole hyvä ja älä oksenna. 

Vierailija
41985/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu, tuijottelin sinun kuvia taas. Oot ihan hirmu komea! 😍

Vierailija
41986/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I got con CERN ed.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41987/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.

Se sana, jota vanha testamentti käyttää sateenkaaresta Nooan tarinassa, tarkoittaa jousipyssyn kaarta, sitä kovaa osaa, johon pingotettava naru on kiinnitettynä. Siis kirjaimellisesti kaari. VT:n symboliikassa tämä yhdistyy siihen, että ikään kuin jousipyssyn kaari osoittaa Jumalaa itseään vastaan, luonnollisesti myös jos siihen keskelle laitettaisiin nuoli. Ikään kuin suojaamassa ihmiskuntaa. Tässä on siis syvempi merkitys pohjimmiltaan kuin pelkkä värikäs sateenkaari taivaalla.

For me to poop on 🤷

Vierailija
41988/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mun isän etunimikaima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41989/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, vain hiukkasesi kiihtyivät. 

Vierailija
41990/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta oksennan tänne asiani.

Sulla on jännä kaipauksen kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41991/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole uskaltanut 

laittaa sähköpostiini viestiä

reilusti ja ryhdikkäästi

omalla nimellään.

Tätä minä ihmettelen.

Latelaatikkoleuka_@jtn

tai Samppa_siitossonni ei

vakuuta vastaamaan. x

Onko sulla julkinen s-postiosoite?

Tottakai tällä meemillä on. Onhan hän kieli poskessa tänne sitä jakanut ja kalastellut sillä hölmöiltä reaktioita. Milloin te tajuatte että tämä on saitin pahin rölli?

Vierailija
41992/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole uskaltanut 

laittaa sähköpostiini viestiä

reilusti ja ryhdikkäästi

omalla nimellään.

Tätä minä ihmettelen.

Latelaatikkoleuka_@jtn

tai Samppa_siitossonni ei

vakuuta vastaamaan. x

Onko sulla julkinen s-postiosoite?

Tottakai tällä meemillä on. Onhan hän kieli poskessa tänne sitä jakanut ja kalastellut sillä hölmöiltä reaktioita. Milloin te tajuatte että tämä on saitin pahin rölli?

Tajuttu aikaa sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41993/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta oksennan tänne asiani.

Ole hyvä ja älä oksenna. 

Mun puolesta anna tulla vaan biifaan tällä kertaa. 

Vierailija
41994/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta oksennan tänne asiani.

Ämpäreittäin tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41995/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mun isän etunimikaima.

Finne-Hjalmar 😳😳

Vierailija
41996/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit tehdä taikojasi muhin 😘

Vierailija
41997/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta oksennan tänne asiani.

Ole hyvä ja älä oksenna. 

Mun puolesta anna tulla vaan biifaan tällä kertaa. 

Hammasharjan*

Vierailija
41998/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä sanoja 🤔

Vierailija
41999/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta oksennan tänne asiani.

Pakenen palstalta ettei tauti tartu 🤢 

Vierailija
42000/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huonot vitsit, sillon kun varsinaiset taiat ei pure.