Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Nimenomaan.
Käyttäjä puhuu asiaa.
X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?
Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.
Tämä ei minulta. E
Joku taas tehtailee minuna.
Psykøpaatti. E
Olisko sun sivupersoona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)
Kaivattu on mun sivusuhde, täällä palstalla ja lähes joka sivulla.
Huomenta söpis.
Et ole hän kuitenkaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Oletko saanut anonyymejä viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Selittämisen makua.
Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Kysymyshän ei ollut siitä mitä sinulle tulee, vaan miten itse käyttäydyt irl vs. internetissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen leipä jonka otat
Jokainen leffa jonka duunaat
Jokainen rappu jonka väsäät
Mä tuun kellottaa sua
Kummeli juttu ja hyvä kuvaelma kokoomus yhteiskunnasta.
kokoajan yhteiskunnasta
Onko kokoaja siis se täällä paljon puhuttu jumala peitenimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)
Kaivattu on mun sivusuhde, täällä palstalla ja lähes joka sivulla.
Huomenta söpis.
Et ole hän kuitenkaan. 🙂
Mä oon kaikilla sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Kysymyshän ei ollut siitä mitä sinulle tulee, vaan miten itse käyttäydyt irl vs. internetissä
IRL olen vain mukava, kun en muuta halua kuin tutustua ja täällä olen ihan siivosti. Älä sekota minua muihin. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.
Hyvä todeta se langassa. Saa olla tekemättä mitään 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Kysymyshän ei ollut siitä mitä sinulle tulee, vaan miten itse käyttäydyt irl vs. internetissä
IRL olen vain mukava, kun en muuta halua kuin tutustua ja täällä olen ihan siivosti. Älä sekota minua muihin. -Sivusta
Miks vastailette viestiin, jos ette tunnista siitä itseänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.
Hyvä todeta se langassa. Saa olla tekemättä mitään 😘
Itsesuggestiota. Aion päästä kaivatun yli. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.
Ei minulta 👋
Flirttailee
Aika sairasta flirttailua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.
For me to poop on 🤷
Kyllä se tiedetään, että heteroilla kaappihomoilla on ne oudoimmat fetissit.
``Sä istuit vierellein sen koivun katveeseen
Ja runkoon valkeaan mä nimes kaiversin
Oi jos ne nähdä saan ne peitän suudelmin
Kuljen taas kotiinpäin muistot nuo vain syömmessäin
tuskin unta öisin saan...``
Kauniita unia 😊😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.
Hyvä todeta se langassa. Saa olla tekemättä mitään 😘
Näytä sinä toimeliaana esimerkkiä. -sivu
Sateenkaarella on hieno merkitys. Siis se alkuperäinen, joka kertoo ikuisesta liitosta.