Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41961/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaaria päivääsi 😘

Sateenkaarella on hieno merkitys. Siis se alkuperäinen, joka kertoo ikuisesta liitosta

Vierailija
41962/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.

 

Nimenomaan.

Käyttäjä puhuu asiaa.

X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41963/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Mä en ikinä ottaisi elättiä

tai rahavippien vonkujaa.

Ennemmin provider-miehen,

jos pakkovalinta olisi tehtävä.

E

Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?

Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.

Tämä ei minulta. E

 

Joku taas tehtailee minuna. 

Psykøpaatti. E

Olisko sun sivupersoona

Vierailija
41964/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)

Kaivattu on mun sivusuhde, täällä palstalla ja lähes joka sivulla.

Huomenta söpis.

Et ole hän kuitenkaan. 🙂

Vierailija
41965/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.

Oletko saanut anonyymejä viestejä?

Vierailija
41966/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.

Selittämisen makua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41967/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.

Vierailija
41968/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.

Kysymyshän ei ollut siitä mitä sinulle tulee, vaan miten itse käyttäydyt irl vs. internetissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41969/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen leipä jonka otat

Jokainen leffa jonka duunaat

Jokainen rappu jonka väsäät

Mä tuun kellottaa sua

Kummeli juttu ja hyvä kuvaelma kokoomus yhteiskunnasta.

kokoajan yhteiskunnasta

Onko kokoaja siis se täällä paljon puhuttu jumala peitenimellä?

Vierailija
41970/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)

Kaivattu on mun sivusuhde, täällä palstalla ja lähes joka sivulla.

Huomenta söpis.

Et ole hän kuitenkaan. 🙂

Mä oon kaikilla sivuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41971/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.

Kysymyshän ei ollut siitä mitä sinulle tulee, vaan miten itse käyttäydyt irl vs. internetissä

IRL olen vain mukava, kun en muuta halua kuin tutustua ja täällä olen ihan siivosti. Älä sekota minua muihin. -Sivusta

Vierailija
41972/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi 😚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41973/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.

Hyvä todeta se langassa. Saa olla tekemättä mitään 😘

Vierailija
41974/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.

Kysymyshän ei ollut siitä mitä sinulle tulee, vaan miten itse käyttäydyt irl vs. internetissä

IRL olen vain mukava, kun en muuta halua kuin tutustua ja täällä olen ihan siivosti. Älä sekota minua muihin. -Sivusta

Miks vastailette viestiin, jos ette tunnista siitä itseänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41975/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.

Hyvä todeta se langassa. Saa olla tekemättä mitään 😘

Itsesuggestiota. Aion päästä kaivatun yli. 😉

Vierailija
41976/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.

Ei minulta 👋

Flirttailee

Aika sairasta flirttailua

Vierailija
41977/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten uskovaiset ovat varastaneet sateenkaaren merkityksen aborginaaleilta ja muokanneet sitä oman agendensa mukaiseksi. Australian alkuperäiskansojen mytologiassa sateenkaari pohjautuu Sateenkaarikäärmeseen (Rainbow Serpent), joka on yksi maailman vanhimmista uskonnollisista symboleista. Aborginaalien mukaan sateenkaarikäärme asuu syvissä vesilammikoissa. Kun se nousee lammesta ja näyttäytyy taivaalla sateenkaarena, se siirtyy vesistöstä toiseen tuoden mukanaan sateen, joka herättää luonnon eloon ja takaa hedelmällisyyden. Sateenkaarella oli myös pelottava puoli. Jos ihmiset rikkoivat heimon lakeja tai luontoa vastaan, Sateenkaarikäärme suuttui. Tällöin sateenkaari muuttui tulvien, myrskyjen ja sairauksien tuojaksi, joka saattoi jopa niellä väärintekijät.

For me to poop on 🤷

Kyllä se tiedetään, että heteroilla kaappihomoilla on ne oudoimmat fetissit.

Vierailija
41978/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Kristiina.

Vierailija
41979/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Sä istuit vierellein sen koivun katveeseen
Ja runkoon valkeaan mä nimes kaiversin
Oi jos ne nähdä saan ne peitän suudelmin
Kuljen taas kotiinpäin muistot nuo vain syömmessäin
tuskin unta öisin saan...``

Kauniita unia 😊😁

Vierailija
41980/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on hyvä. Vaikka olen ilman sua. Kaikkeen tottuu.

Hyvä todeta se langassa. Saa olla tekemättä mitään 😘

Näytä sinä toimeliaana esimerkkiä. -sivu