Miten mies joka pyytää hammaskiven poistoon puudutusta pystyy katsomaan silmiin
Kommentit (52)
Olen ollut täysin kivuttomassa hammaskivenpoistossa ja sitten myös kivuliaassa hammaskivenpoistossa. Kumpikin tehtiin ultraäänellä ja kummassakaan ei käytetty puudutusta.
Osa suuhygienisteistä osaa hommansa, osa ei.
Pyytäähän naisetkin synnytykseen usein puudutuksen.
Miehet ei voi mitenkään käsittää miten kipeä esim menkat voi olla
Tuttavamies ehti jonkin aikaa harkita kumppanuusvanhemmuutta erään naisen kanssa, mutta homma kaatui siihen että hänestä siemennesteanalyysiin ja muihin tutkimuksiin meneminen olisi ollut kauhean vaivalloista. Naisellehan koko projekti sen sijaan ei ole yhtään vaivalloinen.
Joillakin on pienempi kivunsietokynnys kuin toisilla. Pitääkö ihmisen esimerkiksi kestää vaikkapa tuskallinen leikkaus sen tähden, että vaimonsa on synnyttänyt ilman puudutusta?
Hammaskivenpoisto on kivuliasta. Mitä sitä kipuja vertaamaan. Suukin on hyvin henkilökohtainen alue.
Älkää nyt ruvetko tekemään pojistanne hammashoitopelkoisia mätäsuita.
Synnytyskipua voi simuloida sähköllä. Yhdysvalloissa tällainen tutkimus lopetettiin, kun ilmeni miesten kestävän huomattavasti paremmin kipua. Naiset suuttuivat.
Kuinka se puudutus tehdään? Jos se tehdään ikeniä sivelemällä niin ok. Pistämällä tehtävä puudutus sattuu. Sen vuoksi minä en halua hammaslääkärissä puudutusta.
Olen ottanut sekä ilman puudutusta että puudutuksella. Siihen asti menin ilman puudutusta kunnes eräs nuori nainen innostui ropaamaan sellaisella innolla että jatkossa käyn vain joka kymmenes vuosi hammaslääkärissä ja vaadin aina puudutuksen.
M40
En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista ivaamista. Olen nainen. Ihmiset ovat yksilöitä, kipuherkkyyskin on hyvin yksilöllistä riippumatta sukupuolesta.
Piiitkä parisuhde itsellä, eikä siihen ole milloinkaan kuulunut esimerkiksi toisen kipujen ivaaminen tai se ettei saisi olla oma itsensä tilanteessa kuin tilanteessa. Itse asiassa on pari jopa yliluonnollisen tuntuista kokemusta siitä miten tunnemme toistemme olotilat.
Itse otin pari buranaa etukäteen niin leikkautui ne ikävimmät sävärit, nyt oli viimekäynnistä aikaa koronan takana niin olihan se ilkeän tuntuista ja posket veressä, mutta ei nyt sentään puudutus tullut mieleen.
Itse en saanut puudutusta kun sääriluun läpi poratut ja 9kk siinä luutuneet ruuvit otettiin pois. Eihän 17v miehenalku nyt kipua tunne.
Tuohan on vain sitä toivottua talouden aktiivointia kansalaisen toimesta, kun puudutus kuitenkin maksaa jotain.
kumpi sattuu enemmän hammaskiven poisto vai synnytys?
hammaskiven poistoon kukaan ei mene mielellään uudestaan, mutta raskaaksi hankkiudutaan usein heti uudestaan monta kertaa. päättele siitä sitten.
Nainen hammaslääkärissä: En tiedä kumpi sattuu enemmän hammaskiven poisto vai synnytys?
Lääkäri: Rouva on hyvä ja päättää,niin tiedän mihin asentoon tuolin säädän.
Te elätte kummallista elämää jos ei ole muita kipuja kuin hammaslääkäri ja synnytys.
En oikein nyt keksi miksi näitä kahta asiaa täytyy edes verrata toisiinsa
Vierailija kirjoitti:
Ei v###u mikä mies-prinsessa.
se on prinssi
Tuhannen taalan kysymys.