Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Mun piti lopettaa tää jo ajat sitten.
Niin minunkin. siihen keskusteluun. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko? Haluun sun SUO listoon.
Suolistoon haluaville ei ole tarjolla kuin mebendatsolia.
Olen syytön ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Olen syytön ja sillä sipuli.
Huonoa puuta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)
Kaivattu on mun sivusuhde, täällä palstalla ja lähes joka sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?
Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.
Tämä ei minulta. E
🔴Eikä OgElta.
Joku tekaisee
ei multa-läppää.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)
Kaivattu on mun sivusuhde, täällä palstalla ja lähes joka sivulla.
Huomenta söpis.
Lämmin syyskuinen iltapäivä.
Mun rauhoittaminen olisi vähän haastavampi homma.
Vierailija kirjoitti:
Mun rauhoittaminen olisi vähän haastavampi homma.
Miksi?
Käännän katseen ja annan sun olla. Ei tarvitse olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman toivoin viestiä sulta tänään
Onhan niitä tullut jo monta, mutta ne ei varmaan oo semmosia ku toivoit.
Minä en sinua tunne, enkä tuu ikinä tuntemaankaan. Ja niin se menee. Valitettavasti.
Aika hankalaa, viestiminen ei tosiaan suju niin kuin toivoisi, kun jännittää niin paljon. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miehen
veneellä kesäiltana.
Ei huono.
He treats me good.
Hänellä on varaa. x
Suu kiinni ja souda!
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
En jänistä, jos ehdotukset tulevat irl ja nimen kanssa. Anonyymit viestit katson poikkeuksetta tyhjäksi rölläilyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?
Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.
Tämä ei minulta. E
Joku taas tehtailee minuna.
Psykøpaatti. E
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mun etu- ja sukunimen, joten saisit hankittua mun numeron ja laitettua viestiä. 😚
Miehelle?
Se on huomattu!