Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Samaistun. Paska päivä (paskat viimeiset vuodet).
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Miks? En mä samastu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Sanassa samastua ei ole iitä. Mieti aina kantasanaa. Sama -> samastua.
Mul ei kyl arvoton, mut vähän yksinäinen toisinaan ja jotkut asiat vetää mielen matalaksi.
Koskaan mulla ei ole arvoton olo. Mitä tekee ihminen jolla on sellainen olo, jotain arvotonta?
Vierailija kirjoitti:
Mul ei kyl arvoton, mut vähän yksinäinen toisinaan ja jotkut asiat vetää mielen matalaksi.
Ai vaikka on kesä ja kaikkea ihanaa?? Tänäänkin ihan täydellinen päivä, olin aamusta asti liikkeellä ja vielä mennään!
Elämä on täydellistä just nyt!
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
En ihan samaistu tähän. Arvoton olo katoaa ainakin silloin, kun ajattelen kaivattuani, oli hän sitten teillä tietymättömillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Sanassa samastua ei ole iitä. Mieti aina kantasanaa. Sama -> samastua.
Johto-opin näkökulmasta molemmat johdostyypit ovat perusteltavissa: muodot samastaa ja samastua ovat sanan sama johdoksia ja muodot samaistaa ja samaistua sanan samainen johdoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Miksi?
En mä vaan jaksa enää. Terveys on mennyt niin pahasti. Vielä 5-6 vuotta sitten oli suhteellisen hyvin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Miksi?
En mä vaan jaksa enää. Terveys on mennyt niin pahasti. Vielä 5-6 vuotta sitten oli suhteellisen hyvin asiat.
Sivusta tsempit ja hali, tiukka rutistus! Terveys on yksi keskeisimmistä hyvinvoinnin kulmakivistä. Mikä saa sinut onnelliseksi? -sivu HeadDr
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul ei kyl arvoton, mut vähän yksinäinen toisinaan ja jotkut asiat vetää mielen matalaksi.
Ai vaikka on kesä ja kaikkea ihanaa?? Tänäänkin ihan täydellinen päivä, olin aamusta asti liikkeellä ja vielä mennään!
Elämä on täydellistä just nyt!
Ei se toimi noin, jos elämä on muuten sellasta, et ei elä ihan omannäköistä elämää.
Myöskään sanassa kehottaa ei ole iitä. Tämäkin kirjoitetaan usein väärin.
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
En enää. Enää en yritä olla mulkeroiden kaveri. Kivoille olen kiva ja mulkerot ovat näkymättömiä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Aika monella tekee.
Vierailija kirjoitti:
Myöskään sanassa kehottaa ei ole iitä. Tämäkin kirjoitetaan usein väärin.
Samoin hesa ja hese sekoitetaan. Kaikki tietävät, että hese = Helsinki, ja hesa = Hesburger.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Eläisin kai kuten nytkin. No, juoksisin vaatteetonna peltojen läpi rantaan uimaan. Ja uisin ilman uima-asua missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesä on parasta aikaa. Vain sinä nainen puutut 💙💕
Eka lause hyvä. Mutta toinen: vain sinä mies puutut 💙
Tosta tuli mieleen, että joskus 2016 tjsp tänne kirjoitteli joku tohon tyyliin juttujaan. Mut siis oikeasti hyvin, eikä tollein läpällä