Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41544)

Vierailija
41181/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää ulos, kokoajat! Koko ajan ei pidä asua ketjussa, vain osan aikaa päivästä.

Menechtet ulos, te cocoajat! Ei pidä inhimisen oleman cahleisa eli ketjuisa osacani aica päiuestä. Sentähden wastatan teille näin: ei pidä keneungän ketjusa oleman eli asuman laincan, waan ketjun pitä andaman olla ty ty tyhjänä ja maasa macaman, ja inhimisen pitä wapa ol ketjusa iän ikuna.

Tosta tuli mieleen, että joskus 2016 tjsp tänne kirjoitteli joku tohon tyyliin juttujaan. Mut siis oikeasti hyvin, eikä tollein läpällä

Vierailija
41182/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41183/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Samaistun. Paska päivä (paskat viimeiset vuodet). 

Vierailija
41184/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Miks? En mä samastu lainkaan.

Vierailija
41185/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Miksi? 

Vierailija
41186/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Sanassa samastua ei ole iitä. Mieti aina kantasanaa. Sama -> samastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41187/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei kyl arvoton, mut vähän yksinäinen toisinaan ja jotkut asiat vetää mielen matalaksi.

Vierailija
41188/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan mulla ei ole arvoton olo. Mitä tekee ihminen jolla on sellainen olo, jotain arvotonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41189/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei kyl arvoton, mut vähän yksinäinen toisinaan ja jotkut asiat vetää mielen matalaksi.

Ai vaikka on kesä ja kaikkea ihanaa?? Tänäänkin ihan täydellinen päivä, olin aamusta asti liikkeellä ja vielä mennään!


Elämä on täydellistä just nyt!

Vierailija
41190/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

En ihan samaistu tähän.  Arvoton olo katoaa ainakin silloin, kun ajattelen kaivattuani, oli hän sitten teillä tietymättömillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41191/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Sanassa samastua ei ole iitä. Mieti aina kantasanaa. Sama -> samastua.

Johto-opin näkökulmasta molemmat johdostyypit ovat perusteltavissa: muodot samastaa ja samastua ovat sanan sama johdoksia ja muodot samaistaa ja samaistua sanan samainen johdoksia.

Vierailija
41192/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Miksi? 

En mä vaan jaksa enää. Terveys on mennyt niin pahasti. Vielä 5-6 vuotta sitten oli suhteellisen hyvin asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41193/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

Miksi? 

En mä vaan jaksa enää. Terveys on mennyt niin pahasti. Vielä 5-6 vuotta sitten oli suhteellisen hyvin asiat. 

Sivusta tsempit ja hali, tiukka rutistus! Terveys on yksi keskeisimmistä hyvinvoinnin kulmakivistä. Mikä saa sinut onnelliseksi? -sivu HeadDr

Vierailija
41194/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul ei kyl arvoton, mut vähän yksinäinen toisinaan ja jotkut asiat vetää mielen matalaksi.

Ai vaikka on kesä ja kaikkea ihanaa?? Tänäänkin ihan täydellinen päivä, olin aamusta asti liikkeellä ja vielä mennään!


Elämä on täydellistä just nyt!

Ei se toimi noin, jos elämä on muuten sellasta, et ei elä ihan omannäköistä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41195/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään sanassa kehottaa ei ole iitä. Tämäkin kirjoitetaan usein väärin.

Vierailija
41196/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.

En enää. Enää en yritä olla mulkeroiden kaveri. Kivoille olen kiva ja mulkerot ovat näkymättömiä minulle.

Vierailija
41197/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli sua. 

Aika monella tekee. 

Vierailija
41198/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskään sanassa kehottaa ei ole iitä. Tämäkin kirjoitetaan usein väärin.

Samoin hesa ja hese sekoitetaan. Kaikki tietävät, että hese = Helsinki, ja hesa = Hesburger.

Vierailija
41199/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?

Eläisin kai kuten nytkin. No, juoksisin vaatteetonna peltojen läpi rantaan uimaan. Ja uisin ilman uima-asua missä vaan. 

Vierailija
41200/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on parasta aikaa. Vain sinä nainen puutut 💙💕

Eka lause hyvä. Mutta toinen:  vain sinä mies puutut 💙