Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori
Lehtori ei hallitse oikeinkirjoitusta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori
Lehtori ei hallitse oikeinkirjoitusta.
Sivusta
Tais olla semmonen valelehtori muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori
Lehtori ei hallitse oikeinkirjoitusta.
Sivusta
Väitätkö että se on koko ihan ajan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Rakastelisin kaivattua. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.
Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne??
En kirjoittaisi mutta joskus kokoajan voisin kirjoittaa. Samoin ehkä kokotyönkin. Koska puhekielen vaikutus kirjoitukseen on täysin luonnollista, kieli muuttuu ja on tuo ja nuo yhteen kirjoitettunakin myös esteettisen näköinen.
Haluisin muuttaa Porvooseen. Mä tiedän, että säkin haluisit. Ruvetaanko naapureiksi?
No, ei nyt pidä käyttää tuota sanaa. Joka tapauksessa laitat koville.
Fanipostit puuttuvat sähköpostista.
Kukaan ei uskaltanut olla rohkea.
Ehkä ketään ei kiinnostakaan fanittaa.
Tai ehkä jotakin muuta.
Harmillista.
Ja tavallaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.
Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne??En kirjoittaisi mutta joskus kokoajan voisin kirjoittaa. Samoin ehkä kokotyönkin. Koska puhekielen vaikutus kirjoitukseen on täysin luonnollista, kieli muuttuu ja on tuo ja nuo yhteen kirjoitettunakin myös esteettisen näköinen.
Eivät tod ole esteettisen vaan ihan vammaisen näköisiä, eikä niitä edes lausuta yhteen.
Kohta lomaa pojan kanssa. Jee jee jee.
Sinulla on hyvää, jota ei mistään muualta saa. Sinä itse.
Käymme varmastikin shoppailemassa ja liikennepuistossa. Kaikkea täytyy tehdä.
Ikävä. Leppoisaa iltaa sinne laineille!
Ei tunnu missään. Kyllä mä pärjään ilman sua. Yksinkin on hyvä olla.
😔
Huumorintaju pitää hengissä. Täytyy olla kiitollinen että elämässä on jotakin syytä sille miksi olen vieläkin tässä. Muuten en ehkä olisi, tässä valossa asia näyttäytyy näin.
Olisi kyllä ihana tietää, että kuka muakin niin haluaa. Tehtäisiin toisillemme hyvää. <3
Mutta vasta vähän myöhemmin. =)
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.
Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne??En kirjoittaisi mutta joskus kokoajan voisin kirjoittaa. Samoin ehkä kokotyönkin. Koska puhekielen vaikutus kirjoitukseen on täysin luonnollista, kieli muuttuu ja on tuo ja nuo yhteen kirjoitettunakin myös esteettisen näköinen.
Eivät tod ole esteettisen vaan ihan vammaisen näköisiä, eikä niitä edes lausuta yhteen.
Joissakin murteissa puhutaan hyvin nopeasti, jolloin sanojen väliset tauot katoavat ja ne voivat kuulostaa yhdyssanoilta. Esimerkiksi nopeassa puheessa ”koko ajan” saattaa kuulostaa ”kokoajan”, mikä voi johtaa virheelliseen kirjoitus asuun. Kokeile lausua tuota kokoajan nopeasti. Sitten sano sama sana hitaasti, tauolla. On vammaisen kuuloista ja epäloogista pitää niitä erillissanoina. Emme me, asu enää missään Mikael Agricolan aikakaudella.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihana tietää, että kuka muakin niin haluaa. Tehtäisiin toisillemme hyvää. <3
Mutta vasta vähän myöhemmin. =)
- Mina.
Viesti oli miehelle naiselta.
Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori