Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41544)

Vierailija
41141/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori 

Vierailija
41142/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori 

Lehtori ei hallitse oikeinkirjoitusta.

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41143/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori 

Lehtori ei hallitse oikeinkirjoitusta.

Sivusta

Tais olla semmonen valelehtori muutenkin.

Vierailija
41144/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. On monia muotoja: koko sen ajan, koko tämän ajan ja sitten on ihan kokoajan. Sivusta lehtori 

Lehtori ei hallitse oikeinkirjoitusta.

Sivusta

Väitätkö että se on koko ihan ajan?

Vierailija
41145/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?

Rakastelisin kaivattua. 😊

Vierailija
41146/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutat mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41147/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli sua. 

Kokoajan. 

Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?

Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.


Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne?? 

En kirjoittaisi mutta joskus kokoajan voisin kirjoittaa. Samoin ehkä kokotyönkin. Koska puhekielen vaikutus kirjoitukseen on täysin luonnollista, kieli muuttuu ja on tuo ja nuo yhteen kirjoitettunakin myös esteettisen näköinen.

Vierailija
41148/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin muuttaa Porvooseen. Mä tiedän, että säkin haluisit. Ruvetaanko naapureiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41149/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt pidä käyttää tuota sanaa. Joka tapauksessa laitat koville.

Vierailija
41150/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanipostit puuttuvat sähköpostista.

Kukaan ei uskaltanut olla rohkea.

Ehkä ketään ei kiinnostakaan fanittaa.

Tai ehkä jotakin muuta.

Harmillista.

Ja tavallaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41151/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli sua. 

Kokoajan. 

Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?

Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.


Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne?? 

En kirjoittaisi mutta joskus kokoajan voisin kirjoittaa. Samoin ehkä kokotyönkin. Koska puhekielen vaikutus kirjoitukseen on täysin luonnollista, kieli muuttuu ja on tuo ja nuo yhteen kirjoitettunakin myös esteettisen näköinen.

Eivät tod ole esteettisen vaan ihan vammaisen näköisiä, eikä niitä edes lausuta yhteen.

Vierailija
41152/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lomaa pojan kanssa. Jee jee jee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41153/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvää, jota ei mistään muualta saa. Sinä itse.

Vierailija
41154/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme varmastikin shoppailemassa ja liikennepuistossa. Kaikkea täytyy tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41155/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Leppoisaa iltaa sinne laineille!

Vierailija
41156/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään. Kyllä mä pärjään ilman sua. Yksinkin on hyvä olla.

😔

Vierailija
41157/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju pitää hengissä. Täytyy olla kiitollinen että elämässä on jotakin syytä sille miksi olen vieläkin tässä. Muuten en ehkä olisi, tässä valossa asia näyttäytyy näin.

Vierailija
41158/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihana tietää, että kuka muakin niin haluaa. Tehtäisiin toisillemme hyvää. <3

 

Mutta vasta vähän myöhemmin. =) 

 

- Mina.

Vierailija
41159/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli sua. 

Kokoajan. 

Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?

Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.


Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne?? 

En kirjoittaisi mutta joskus kokoajan voisin kirjoittaa. Samoin ehkä kokotyönkin. Koska puhekielen vaikutus kirjoitukseen on täysin luonnollista, kieli muuttuu ja on tuo ja nuo yhteen kirjoitettunakin myös esteettisen näköinen.

Eivät tod ole esteettisen vaan ihan vammaisen näköisiä, eikä niitä edes lausuta yhteen.

Joissakin murteissa puhutaan hyvin nopeasti, jolloin sanojen väliset tauot katoavat ja ne voivat kuulostaa yhdyssanoilta. Esimerkiksi nopeassa puheessa ”koko ajan” saattaa kuulostaa ”kokoajan”, mikä voi johtaa virheelliseen kirjoitus asuun. Kokeile lausua tuota kokoajan nopeasti. Sitten sano sama sana hitaasti, tauolla. On vammaisen kuuloista ja epäloogista pitää niitä erillissanoina. Emme me, asu enää missään Mikael Agricolan aikakaudella.

Vierailija
41160/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ihana tietää, että kuka muakin niin haluaa. Tehtäisiin toisillemme hyvää. <3

 

Mutta vasta vähän myöhemmin. =) 

 

- Mina.

Viesti oli miehelle naiselta.