Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna saikkupäivä

Vierailija
25.08.2024 |

Olin viime yönä baarissa neljään asti ja sen jälkeen kävin vielä grillillä syömässä. Tänään aamulla alkoi muutaman tunnin unien jälkeen pas * a lentää kuin varpusparvi ja mahassa poltellut koko päivän. Hirveä päänsärky ja todella väsynyt olo ollut koko päivän, vieläkään ei tunnu että ruoka oikein maistuisi.

Taitaa olla huomenna saikkupäivä, ei tästä työkuntoon palauduta yhdessä yössä. Mitä ajatuksia herättää, menisitkö itse väkisin töihin vai ottaisitko suosiolla saikkua? Viimeksi olin saikulla 2 päivää heinäkuussa ja sitä ennen reilun viikon kesäkuussa pahojen flunssa/korona oireiden vuoksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan kun ei mitään tarttuvaa. Lähdet sitten kesken päivän jos on ihan mahdotonta. Maanantai on huono saikkupäivä ja olet saikuttanut jo aika paljon. 

Vierailija
2/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mulla mitään ajatuksia. Enemmän, et miks mä luen tätä shaibaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ma, ti ja ke saikkua, parantelet itsesi kuntoon

Vierailija
4/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paska lentää niin parempi olla ainakin maanantai kotona.

Vierailija
5/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty ottamaan kuin maksimissaan ma ja ti, meillä ei saa olla kuin 2 päivää poissa omalla ilmoituksella, sitten tarvitaan lääkärintodistus tai muuten poissaolo katsotaan luvattomaksi ja peritään palkasta.

Ap

Vierailija
6/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se paranee mikä sen on aiheuttanutkin

Vierailija
7/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paska lentää niin parempi olla ainakin maanantai kotona.

Samaa mieltä olen. Olisi aika noloa jos koko ajan joutuu ravaamaan vessassa ja meillä samassa tilassa useampi koppi niin kaikki äänetkin vielä kuuluu selvästi läpi jos joku muu samaan aikaan siellä.

Ap

Vierailija
8/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep ja sitten alkaa masennus nostaa päätään, niin voi hakea työterveydestä pari viikkoa lisää lomaa. Aika tuttu kuvio tiettyjen tyyppien osalta töissä.

Vierailija
9/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua vain. Tai sitten teet vielä paremman ratkaisun, eli jättäydyt työttömäksi. Eipähän tarvitse miettiä kykekeenkö töihin.

Terveisin: Onnellinen pitkäaikaistyötön

Vierailija
10/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työterveyteen yhteyttä. Sanot, että sulla on kuumetta, oksettaa ja paska tulee vetenä, tarvitset lääkärintodistuksen, saatko vaikka etäajan. Sitten oot saikulla.

Vaihtoehtoisesti menet töihin, etkä todellakaan pese käsiäsi ennen kuin menet työpaikkaruokalaan syömään jotain. Päin vastoin huolehdi, että on vähän paskaset kädet ja käy syömässä suunnilleen hetki ennen kuin pomoilla on tapana käydä lounaalla.

Vierailija
11/11 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep ja sitten alkaa masennus nostaa päätään, niin voi hakea työterveydestä pari viikkoa lisää lomaa. Aika tuttu kuvio tiettyjen tyyppien osalta töissä.

Sinäkin olet käyttänyt tuota keinoa muutaman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi