Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41068)
Miksi olen mielestäsi surullinen tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen mielestäsi surullinen tapaus?
🥱🥱🥱
Se on se mitä haluat olla ja toisaalta et halua, yksinäisyys. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Se on se mitä haluat olla ja toisaalta et halua, yksinäisyys. -Sivusta
Mihin tämä liittyy? Kysymykseenikö edellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen mielestäsi surullinen tapaus?
🥱🥱🥱
Ei tarvitse aikailla kun kertoo rehdisti asiansa heti pois alta. Näin hoidetaan tehokkaasti asiat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se mitä haluat olla ja toisaalta et halua, yksinäisyys. -Sivusta
Mihin tämä liittyy? Kysymykseenikö edellä?
Se voi olla ihan mihin vaan, niin ei syytellä harhoista. -Sivusta
Iltapäiväterveiset kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se mitä haluat olla ja toisaalta et halua, yksinäisyys. -Sivusta
Mihin tämä liittyy? Kysymykseenikö edellä?
Se voi olla ihan mihin vaan, niin ei syytellä harhoista. -Sivusta
Ok.
Niin minäkin -Sivusta