Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen mielestäsi surullinen tapaus?
Siihen tiedät vastauksen parhaiten sinä itse. 🥺
En kysyisi jos tietäisin varmaksi. Tämä nopeuttaa elämää.
Sanoiko sinua siis joku surulliseksi tapaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Et ole hän.
En varmastikaan, mutta on se silti hyvä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Keskustele hänen kanssa asiasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tämä sairaskin pelleily loppuu, kun tässä käyn syksystä alkaen ahkerasti salilla ns. vuoden ympäri ja vietän ensi kesän tavoistani poiketen rannoilla ja sosialisoiden.
Paras sinkkukesä-27 ehkä siis edessä.
- Mina.
Ja kas kun ei edes ketään etsi, kuin kukaan voisikaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Et ole hän.
En varmastikaan, mutta on se silti hyvä miettiä.
Kaivattuni ei ole kaveruutta hakemassa. Hänellä on jo sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Keskustele hänen kanssa asiasta. :)
Täysin turhaa, koska miehet aina mielestään pystyvät siihen. Vain käytäntö osoittaa kuinka on, enkä ehkä tässä tapauksessa ota sitä riskiä kuitenkaan.
Kiitti silti tsemppauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Keskustele hänen kanssa asiasta. :)
Täysin turhaa, koska miehet aina mielestään pystyvät siihen. Vain käytäntö osoittaa kuinka on, enkä ehkä tässä tapauksessa ota sitä riskiä kuitenkaan.
Kiitti silti tsemppauksesta!
Sama kuin sanoisin ettei naisista ole kuin hoitamaan kotia. Kokeile, et menetä mitään ja voit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Mieti jos ymmärtäisit otsikon!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Keskustele hänen kanssa asiasta. :)
Täysin turhaa, koska miehet aina mielestään pystyvät siihen. Vain käytäntö osoittaa kuinka on, enkä ehkä tässä tapauksessa ota sitä riskiä kuitenkaan.
Kiitti silti tsemppauksesta!Sama kuin sanoisin ettei naisista ole kuin hoitamaan kotia. Kokeile, et menetä mitään ja voit yllättyä.
En ikimaailmassa halua tuottaa hänelle mielipahaa, joten todellakin voin menettää siinä. Enkä nyt niinkään hakenut täältä neuvoa vaan pohdiskelin asiaa ns. ääneen. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Sen voi muuttaa
Teoriassa.
Myös todellisuudessa
Kuka taitavi lempeä vastustaa?
Ketä voita ei lemmen kieli?
Sitä kuulee taivas ja kuulee maa
ja ilma ja ihmismieli.
Kas, povet se aukovi paatuneet,
se rungot nostavi maatuneet
ja kutovi lehtihin, kukkasiin
ja uusihin unelmiin.
- Eino Leino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Mieti jos ymmärtäisit otsikon!!!
Mikäs tästä ei sun mielestä mennyt siis otsikkoon? Ymmärrätköhän sä itse sitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tämä sairaskin pelleily loppuu, kun tässä käyn syksystä alkaen ahkerasti salilla ns. vuoden ympäri ja vietän ensi kesän tavoistani poiketen rannoilla ja sosialisoiden.
Paras sinkkukesä-27 ehkä siis edessä.
- Mina.
Ja kas kun ei edes ketään etsi, kuin kukaan voisikaa löytää.
Tai sitten juurikin viihtyy yksinkertaisesti pääosin yksin.
On tyyliin pahoja kokemuksia rumista "ihmisistä" ja suhteista sellaisiin.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Mieti jos ymmärtäisit otsikon!!!
Mikäs tästä ei sun mielestä mennyt siis otsikkoon? Ymmärrätköhän sä itse sitä nyt?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei mitään avointa suhdetta, täyttä pelleilyä. Ihan pellejä tollaset ihmiset, jotka ei kykene yhteen sitoutumaan, jokin jääny henkisessä kehityksessä kesken. Jos ei yksi riitä eikä halua yhteen sitoutua niin on väärän kanssa. Eri asia jos sillon tällön ihastuu muihin.
Ei kukaan varmasti pakota sua yhtään minkäänlaiseen suhteeseen, huoli pois.
Oikeesti, miten näillä on edes aikaa käydä jyystämässä muita, luulis et siihen parisuhteen ylläpitoon ja normaaliin elämään menee aika.
Eihän ne suurin osa käykään. Ne vain haluaa pitää sen option.
Ei asia loukkaa sua itseäsi mitenkään, eikä sun tarvitse osallistua mihinkään mitä et itse halua. Salli silti muille sama vapaus, äläkä heti hauku ja nimittele, kun ei suakaan kukaan hauku tai nimittele.Ei loukkaakaan, kunhan ei mulle ehdota. Mut ihan oikeasti, ei näitä ihmisiä voi ottaa vakavasti tuon asian suhteen, jotka rummuttaa avointa suhdetta.
Ei ketään kiinnosta sun vakavasti ottamiset, turhaan rummutat niitä.
Whadevö. Ei nuo ikinä ole kuitenkaan niitä onnellisimpia ihmisiä. Itsekkyys harvemmin tuo onnellisuutta vaikka niin saattaa luulla.
Vierailija kirjoitti:
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Itkukyynelhaliraxu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
Sinä loukkaat kuvioillasi kaikkia jotka ovat niissä mukana.
Ehkäpä tämä sairaskin pelleily loppuu, kun tässä käyn syksystä alkaen ahkerasti salilla ns. vuoden ympäri ja vietän ensi kesän tavoistani poiketen rannoilla ja sosialisoiden.
Paras sinkkukesä-27 ehkä siis edessä.
- Mina.