Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Sen voi muuttaa
Teoriassa.
Myös todellisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se mitä haluat olla ja toisaalta et halua, yksinäisyys. -Sivusta
Mihin tämä liittyy? Kysymykseenikö edellä?
Ne oli terveiset kaivatulle. Lue otsikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäiväterveiset kaivatulleni !
Tunnistin itseni tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Onko sulla meiliformulana
etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?
OgE
Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.
Oliko viestisi omalle ihanallesi
vai nimenomaan minulle
osoitettu? Olenko minä Se N,
jota kaipaat? OgE 🤔
#analyysipärstien_kantaEmo
Kyllä.
Nadia-Olga-Svetlana
Pisteorg
Onneksi nähtiin Helsingissä, kun Tukholma ei onnistunut. Mutta hankalaa kaikki eikä mulle sen kummempaa. Hetken helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Mä en siihen, mutta fwb kävis hyvin. Tosin edelleenkin luulen, että sellainen vain loukkaisi häntä ajan kanssa, vaikka mitä alkuunsa vannoisi ja oikeasti ajattelisikin aiheesta. Näin on käynyt aiempienkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Onko sulla meiliformulana
etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?
OgE
Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.
Oliko viestisi omalle ihanallesi
vai nimenomaan minulle
osoitettu? Olenko minä Se N,
jota kaipaat? OgE 🤔
#analyysipärstien_kantaEmo
Kyllä.
Nadia-Olga-Svetlana
Pisteorg
Terveisin Pirkko,,,,,,kanuunan kuulat pyöriin vhsltä,,,,,,,, teetä kaaliin teille kaikille,,,,,,,,hyvästi,,,,,,T.Pirkko,,,,,,, Oge,,,,,,, muista se osoite nyt,,,,,,,,, oot Se N,,,,,,, nyt menen,,,,,,, ystävällisesti Pirkkonne,,,,,,,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Mä en siihen, mutta fwb kävis hyvin. Tosin edelleenkin luulen, että sellainen vain loukkaisi häntä ajan kanssa, vaikka mitä alkuunsa vannoisi ja oikeasti ajattelisikin aiheesta. Näin on käynyt aiempienkin kanssa.
Ei sitä voi tietää kuin kokeilemalla. Itselläni ei olisi ongelmia, mut muiden puolesta ei voi puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
🤦🤦🤦liian harhasta ja psykoottista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
🤦🤦🤦liian harhasta ja psykoottista
Ei kumpaakaan, vaan totta ja koettua.
🤗🤗🤗🤗🤗