Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41544)

Vierailija
41081/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono päivä. 

🤗🤗🤗🤗🤗

Vierailija
41082/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41083/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Sen voi muuttaa

Teoriassa.

Myös todellisuudessa 

Vierailija
41084/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se mitä haluat olla ja toisaalta et halua, yksinäisyys. -Sivusta

Mihin tämä liittyy? Kysymykseenikö edellä?

Ne oli terveiset kaivatulle. Lue otsikko

Vierailija
41085/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Vierailija
41086/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41087/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Ossin Vatorille! 

Vierailija
41088/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41089/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäiväterveiset kaivatulleni !

Tunnistin itseni tästä! 

Vierailija
41090/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.

 

Onko sulla meiliformulana

etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?

OgE

Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.

 

Oliko viestisi omalle ihanallesi

vai nimenomaan minulle

osoitettu? Olenko minä Se N,

jota kaipaat? OgE 🤔

#analyysipärstien_kantaEmo

Kyllä. 

Nadia-Olga-Svetlana

Pisteorg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41091/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nähtiin Helsingissä, kun Tukholma ei onnistunut. Mutta hankalaa kaikki eikä mulle sen kummempaa. Hetken helpotus.

Vierailija
41092/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna nähdään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41093/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...

Vierailija
41094/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Mä en siihen, mutta fwb kävis hyvin. Tosin edelleenkin luulen, että sellainen vain loukkaisi häntä ajan kanssa, vaikka mitä alkuunsa vannoisi ja oikeasti ajattelisikin aiheesta. Näin on käynyt aiempienkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41095/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.

 

Onko sulla meiliformulana

etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?

OgE

Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.

 

Oliko viestisi omalle ihanallesi

vai nimenomaan minulle

osoitettu? Olenko minä Se N,

jota kaipaat? OgE 🤔

#analyysipärstien_kantaEmo

Kyllä. 

Nadia-Olga-Svetlana

Pisteorg

Terveisin Pirkko,,,,,,kanuunan kuulat pyöriin vhsltä,,,,,,,, teetä kaaliin teille kaikille,,,,,,,,hyvästi,,,,,,T.Pirkko,,,,,,, Oge,,,,,,, muista se osoite nyt,,,,,,,,, oot Se N,,,,,,, nyt menen,,,,,,, ystävällisesti Pirkkonne,,,,,,,. 

Vierailija
41096/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Mä en siihen, mutta fwb kävis hyvin. Tosin edelleenkin luulen, että sellainen vain loukkaisi häntä ajan kanssa, vaikka mitä alkuunsa vannoisi ja oikeasti ajattelisikin aiheesta. Näin on käynyt aiempienkin kanssa.

Ei sitä voi tietää kuin kokeilemalla. Itselläni ei olisi ongelmia, mut muiden puolesta ei voi puhuu.

Vierailija
41097/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...

Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.

Vierailija
41098/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...

Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.

🤦🤦🤦liian harhasta ja psykoottista 

Vierailija
41099/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...

Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.

No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)

Vierailija
41100/41544 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?

Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.

Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.

Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...

Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.

🤦🤦🤦liian harhasta ja psykoottista 

Ei kumpaakaan, vaan totta ja koettua.