Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41068)

Vierailija
41021/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se Tukholma lentäen ei onnistunut, olisiko pieni Tallinnan pyrähdys? Tai Porvoon miniristeily?

Sinne Porvooseenhan pääsisi ihan lukijamatkallekin. 

Vierailija
41022/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se Tukholma lentäen ei onnistunut, olisiko pieni Tallinnan pyrähdys? Tai Porvoon miniristeily?

Tai sitten ihan vaan huoltsikalla kahvit?

Ps: voin tarjota siis. Ja pulla tai muu leivonnainen järjestyy myös. 🙂

Eikö kaakaota saa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41023/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä olisi toisinaan hyödyllinen tunne. 

Jos tietää, mistä kuuluisi tuntea häpeää, sehän on melkein sama asia.

Vierailija
41024/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.

Laita englannin kielellä?

Miten sen muuttaa englannin kielelle. 

Esimerkiksi jääkiekkoilija Urho Vaakanainen kääntyy Brave Scalewoman, Kai Nurminen voisi olla Maybe Little Grass, Toivo Kuula  on Hope Ball. 

Vierailija
41025/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella

Mä kans mieluusti pitäisin kaivattua leikkikaluna makkarin puolella. 

Vierailija
41026/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛 Sille oikealle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41027/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunteitaan pidä hävetä.

Vierailija
41028/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö joku muu seuraamaan täällä keskusteluja? Minä en. Ihmettelen vain sen surun ja katkeruuden määrää, joka kaipaamiseen näkyy liittyvän. Ei iloa vaan tuskaa, päivästä toiseen. Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut tuollaisia tunteita jollekulle. Luultavimmin en. Ajatella, että viimein tuntuu helpottavalta ajatus, ettei mua varmaan kukaan kaipaa. Aurinkoista kesäpäivää, kaikesta huolimatta! Toivon, että löydätte yhteyden.

Niitä kutsutaan itkijänaisiksi ihan syystä. Ne myös poistaa kaikki iloiset tai kepeät kaiperrukset täältä, koska niille elämä on ikuista marraskuuta ja kaikki muuhun viittaava selkeää trollausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41029/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vaan totuuden, eilen. 

Vierailija
41030/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua! 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41031/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle M(n). Ikävä on tosi kova. Vain sinä.

Vierailija
41032/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu

Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.

Minulle ihastumiset on maailman vakavimpia asioita. Tapahtuu harvoin.

-mies

No sinulle sitten on, mutta minulle ei. Molemmat mahdutaan kirjoittelemaan täällä, eikä kumpikaan ole toista parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41033/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.

Laita englannin kielellä?

Miten sen muuttaa englannin kielelle. 

Esimerkiksi jääkiekkoilija Urho Vaakanainen kääntyy Brave Scalewoman, Kai Nurminen voisi olla Maybe Little Grass, Toivo Kuula  on Hope Ball. 

Vois olla myös Hope Bullet. Kuoli muuten ampumisen seurauksena.

Vierailija
41034/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa

Kohta olisit vielä hikisempi ja vielä nakumpana. Toivottavasti ei haittaa. 

Voisi olla mukavaa, erään naisen toimesta ei siis haittaisi🙄sivussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41035/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään

Vierailija
41036/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään

Ja jälleen kerran enempi täällä varmaan varattuja in kuin sinkkuja. Sivusta.

Vierailija
41037/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu

Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.

Minulle ihastumiset on maailman vakavimpia asioita. Tapahtuu harvoin.

-mies

Sama juttu. Vuosikausia voi mennä niin ettei kukaan herätä mitään kiinnostusta. 

Nainen

Miksi tulette tähän ilmoittelemaan asiasta? Ei liity alkuperäiseen juttuun mitenkään

Vierailija
41038/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään


















*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa

 




Ja prkl kun ei anna lähettää









 

Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂

Vierailija
41039/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä heti näy tulleen fanipostia. Somesta tavoittaa myös omalla nimellä. Ei muuta tiedotettavaa ketjuun. Hyvät on muuten kesäilmat, nyt nautitaan kesästä.

Vierailija
41040/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se Tukholma lentäen ei onnistunut, olisiko pieni Tallinnan pyrähdys? Tai Porvoon miniristeily?

Sinne Porvooseenhan pääsisi ihan lukijamatkallekin. 

Mä oon just parhaillaan Porvoossa. Istun tän paahtimon lasikopissa jäälattella ja kattelen jokea. Jos joku tunnistaa niin pliis tuo mulle laturi tullessas, akku loppuu ihan just

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi