Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se Tukholma lentäen ei onnistunut, olisiko pieni Tallinnan pyrähdys? Tai Porvoon miniristeily?
Tai sitten ihan vaan huoltsikalla kahvit?
Ps: voin tarjota siis. Ja pulla tai muu leivonnainen järjestyy myös. 🙂
Eikö kaakaota saa?
Vierailija kirjoitti:
Häpeä olisi toisinaan hyödyllinen tunne.
Jos tietää, mistä kuuluisi tuntea häpeää, sehän on melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Laita englannin kielellä?
Miten sen muuttaa englannin kielelle.
Esimerkiksi jääkiekkoilija Urho Vaakanainen kääntyy Brave Scalewoman, Kai Nurminen voisi olla Maybe Little Grass, Toivo Kuula on Hope Ball.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella
Mä kans mieluusti pitäisin kaivattua leikkikaluna makkarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku muu seuraamaan täällä keskusteluja? Minä en. Ihmettelen vain sen surun ja katkeruuden määrää, joka kaipaamiseen näkyy liittyvän. Ei iloa vaan tuskaa, päivästä toiseen. Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut tuollaisia tunteita jollekulle. Luultavimmin en. Ajatella, että viimein tuntuu helpottavalta ajatus, ettei mua varmaan kukaan kaipaa. Aurinkoista kesäpäivää, kaikesta huolimatta! Toivon, että löydätte yhteyden.
Niitä kutsutaan itkijänaisiksi ihan syystä. Ne myös poistaa kaikki iloiset tai kepeät kaiperrukset täältä, koska niille elämä on ikuista marraskuuta ja kaikki muuhun viittaava selkeää trollausta.
Kerroin vaan totuuden, eilen.
Super hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle M(n). Ikävä on tosi kova. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.
Minulle ihastumiset on maailman vakavimpia asioita. Tapahtuu harvoin.
-mies
No sinulle sitten on, mutta minulle ei. Molemmat mahdutaan kirjoittelemaan täällä, eikä kumpikaan ole toista parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Laita englannin kielellä?
Miten sen muuttaa englannin kielelle.
Esimerkiksi jääkiekkoilija Urho Vaakanainen kääntyy Brave Scalewoman, Kai Nurminen voisi olla Maybe Little Grass, Toivo Kuula on Hope Ball.
Vois olla myös Hope Bullet. Kuoli muuten ampumisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa
Kohta olisit vielä hikisempi ja vielä nakumpana. Toivottavasti ei haittaa.
Voisi olla mukavaa, erään naisen toimesta ei siis haittaisi🙄sivussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
Ja jälleen kerran enempi täällä varmaan varattuja in kuin sinkkuja. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.
Minulle ihastumiset on maailman vakavimpia asioita. Tapahtuu harvoin.
-mies
Sama juttu. Vuosikausia voi mennä niin ettei kukaan herätä mitään kiinnostusta.
Nainen
Miksi tulette tähän ilmoittelemaan asiasta? Ei liity alkuperäiseen juttuun mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa
Ja prkl kun ei anna lähettää
Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂
Ei ainakaan vielä heti näy tulleen fanipostia. Somesta tavoittaa myös omalla nimellä. Ei muuta tiedotettavaa ketjuun. Hyvät on muuten kesäilmat, nyt nautitaan kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se Tukholma lentäen ei onnistunut, olisiko pieni Tallinnan pyrähdys? Tai Porvoon miniristeily?
Sinne Porvooseenhan pääsisi ihan lukijamatkallekin.
Mä oon just parhaillaan Porvoossa. Istun tän paahtimon lasikopissa jäälattella ja kattelen jokea. Jos joku tunnistaa niin pliis tuo mulle laturi tullessas, akku loppuu ihan just
Sinne Porvooseenhan pääsisi ihan lukijamatkallekin.