Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Laita englannin kielellä?
Miten sen muuttaa englannin kielelle.
Esimerkiksi jääkiekkoilija Urho Vaakanainen kääntyy Brave Scalewoman, Kai Nurminen voisi olla Maybe Little Grass, Toivo Kuula on Hope Ball.
Shot tai Marble olis komeammat kuulat kuin Ball.
Muuten ihan kelvollinen juttu kyl
Miten ajanviete eli viihde voi olla ajanhukkaa, kun kaivattuviihteellähän olet täyttänyt tylsiä hetkiäsi?
Ois kiva nauttia päivästä ulkona, höpötellä ja pitää kädestä kiinni. Ehkä suudelmia välillä. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa
Ja prkl kun ei anna lähettää
Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂
Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella
Kuinka voit puhua kaivatustasi noin esineellistäväst? Kuin hän olisi jokin tekogenitaali, jota käytellään leikkeihin kun itselle sopii.
Haastatko tahallaan riitaa vai onko sinussa jokin muu vika?
Se on niitä itkijänaisia, ikuinen marraskuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa
Ja prkl kun ei anna lähettää
Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂
Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita
Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ajanviete eli viihde voi olla ajanhukkaa, kun kaivattuviihteellähän olet täyttänyt tylsiä hetkiäsi?
Taidat olla vähän harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa
Ja prkl kun ei anna lähettää
Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂
Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita
Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.
Saman verran kuin sulla itelläskin, etenkin kun saivartelet kaikkea tämmöstä täysin turhaa paskea monen viestin verran. Ei sun olis tarvinnut vastata mulle yhtään mitään, jos olit siitä sivutilasta niin huolissas 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella
Kuinka voit puhua kaivatustasi noin esineellistäväst? Kuin hän olisi jokin tekogenitaali, jota käytellään leikkeihin kun itselle sopii.
Haastatko tahallaan riitaa vai onko sinussa jokin muu vika?
Se on niitä itkijänaisia, ikuinen marraskuu jne.
Ilmeisesti myös lukutaidoton tai sitten ilkeyden lisäksi erittäin vähälahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajanviete eli viihde voi olla ajanhukkaa, kun kaivattuviihteellähän olet täyttänyt tylsiä hetkiäsi?
Taidat olla vähän harhainen?
Unohdin, että tämä on sulle työtä
Tuli yhtäkkiä ikävä sun läsnäoloa, ’’Jennifer’’. Usein huomaa arvon vasta valojen sammuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa
Ja prkl kun ei anna lähettää
Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂
Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita
Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.
Saman verran kuin sulla itelläskin, etenkin kun saivartelet kaikkea tämmöstä täysin turhaa paskea monen viestin verran. Ei sun olis tarvinnut vastata mulle yhtään mitään, jos olit siitä sivutilasta niin huolissas 🙄
Piikki oli varmaan tuohon mun pitkään viestiin tässä viestiketjussa, mutta jatkakaa toki turhaa kinastelua, meitsi ei aio osallistua 😊
Vierailija kirjoitti:
Tuli yhtäkkiä ikävä sun läsnäoloa, ’’Jennifer’’. Usein huomaa arvon vasta valojen sammuessa.
JLo, Aniston, Grey, Connelly, Lawrence, Hudson,...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Onko sulla meiliformulana
etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?
OgE
Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.
Oliko viestisi omalle ihanallesi
vai nimenomaan minulle
osoitettu? Olenko minä Se N,
jota kaipaat? OgE 🤔
#analyysipärstien_kantaEmo
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli yhtäkkiä ikävä sun läsnäoloa, ’’Jennifer’’. Usein huomaa arvon vasta valojen sammuessa.
JLo, Aniston, Grey, Connelly, Lawrence, Hudson,...?
Ei nyt kuitenkaan mikään julkkis. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.
Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.
Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään
*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa
Ja prkl kun ei anna lähettää
Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂
Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita
Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.
Saman verran kuin sulla itelläskin, etenkin kun saivartelet kaikkea tämmöstä täysin turhaa paskea monen viestin verran. Ei sun olis tarvinnut vastata mulle yhtään mitään, jos olit siitä sivutilasta niin huolissas 🙄
Piikki oli varmaan tuohon mun pitkään viestiin tässä viestiketjussa, mutta jatkakaa toki turhaa kinastelua, meitsi ei aio osallistua 😊
Se oli tuohon ,kun viesti jonoutetaan niin sitten lisätään välilyöntejä kymmenen ,että saadaan viesti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteitaan pidä hävetä.
Ei niin... mutta tunteet voi joskus tehdä tepposet, ellei osaa olla varuillaan. Täytyypä ottaa opiksi!
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Sen voi muuttaa
Haastatko tahallaan riitaa vai onko sinussa jokin muu vika?