Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41068)

Vierailija
41041/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella

Kuinka voit puhua kaivatustasi noin esineellistäväst? Kuin hän olisi jokin tekogenitaali, jota käytellään leikkeihin kun itselle sopii. 

Haastatko tahallaan riitaa vai onko sinussa jokin muu vika?

Vierailija
41042/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.

Laita englannin kielellä?

Miten sen muuttaa englannin kielelle. 

Esimerkiksi jääkiekkoilija Urho Vaakanainen kääntyy Brave Scalewoman, Kai Nurminen voisi olla Maybe Little Grass, Toivo Kuula  on Hope Ball. 

Shot tai Marble olis komeammat kuulat kuin Ball.


Muuten ihan kelvollinen juttu kyl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41043/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajanviete eli viihde voi olla ajanhukkaa, kun kaivattuviihteellähän olet täyttänyt tylsiä hetkiäsi?

Vierailija
41044/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva nauttia päivästä ulkona, höpötellä ja pitää kädestä kiinni. Ehkä suudelmia välillä. 😍

Vierailija
41045/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään


















*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa

 




Ja prkl kun ei anna lähettää









 

Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂

Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita

Vierailija
41046/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella

Kuinka voit puhua kaivatustasi noin esineellistäväst? Kuin hän olisi jokin tekogenitaali, jota käytellään leikkeihin kun itselle sopii. 

Haastatko tahallaan riitaa vai onko sinussa jokin muu vika?

Se on niitä itkijänaisia, ikuinen marraskuu jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41047/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään


















*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa

 




Ja prkl kun ei anna lähettää









 

Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂

Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita

Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.

Vierailija
41048/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajanviete eli viihde voi olla ajanhukkaa, kun kaivattuviihteellähän olet täyttänyt tylsiä hetkiäsi?

Taidat olla vähän harhainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41049/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään


















*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa

 




Ja prkl kun ei anna lähettää









 

Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂

Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita

Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.

Saman verran kuin sulla itelläskin, etenkin kun saivartelet kaikkea tämmöstä täysin turhaa paskea monen viestin verran. Ei sun olis tarvinnut vastata mulle yhtään mitään, jos olit siitä sivutilasta niin huolissas 🙄

Vierailija
41050/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella

Kuinka voit puhua kaivatustasi noin esineellistäväst? Kuin hän olisi jokin tekogenitaali, jota käytellään leikkeihin kun itselle sopii. 

Haastatko tahallaan riitaa vai onko sinussa jokin muu vika?

Se on niitä itkijänaisia, ikuinen marraskuu jne.

Ilmeisesti myös lukutaidoton tai sitten ilkeyden lisäksi erittäin vähälahjainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41051/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajanviete eli viihde voi olla ajanhukkaa, kun kaivattuviihteellähän olet täyttänyt tylsiä hetkiäsi?

Taidat olla vähän harhainen?

Unohdin, että tämä on sulle työtä

Vierailija
41052/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yhtäkkiä ikävä sun läsnäoloa, ’’Jennifer’’. Usein huomaa arvon vasta valojen sammuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41053/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään


















*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa

 




Ja prkl kun ei anna lähettää









 

Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂

Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita

Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.

Saman verran kuin sulla itelläskin, etenkin kun saivartelet kaikkea tämmöstä täysin turhaa paskea monen viestin verran. Ei sun olis tarvinnut vastata mulle yhtään mitään, jos olit siitä sivutilasta niin huolissas 🙄

Piikki oli varmaan tuohon mun pitkään viestiin tässä viestiketjussa, mutta jatkakaa toki turhaa kinastelua, meitsi ei aio osallistua 😊

Vierailija
41054/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhtäkkiä ikävä sun läsnäoloa, ’’Jennifer’’. Usein huomaa arvon vasta valojen sammuessa.

JLo, Aniston, Grey, Connelly, Lawrence, Hudson,...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41055/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.

 

Onko sulla meiliformulana

etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?

OgE

Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.

 

Oliko viestisi omalle ihanallesi

vai nimenomaan minulle

osoitettu? Olenko minä Se N,

jota kaipaat? OgE 🤔

#analyysipärstien_kantaEmo

Kyllä. 

Vierailija
41056/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhtäkkiä ikävä sun läsnäoloa, ’’Jennifer’’. Usein huomaa arvon vasta valojen sammuessa.

JLo, Aniston, Grey, Connelly, Lawrence, Hudson,...?

Ei nyt kuitenkaan mikään julkkis. :)

Vierailija
41057/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁 

 

Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊

Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta

Niin, on sinulla millainen tarina tahansa kerrottavana, kaivattu löytyy aina täältä.....ihan varmasti.

Tää nyt on tällainen deittailevien sinkkujen ketju niin ei varmaan mikään ihme.

Sinkkujen kyllä mut en mä ainakaan feittaile yhtään ketään.. en montaa vastenmielisempää harrastusta keksiskään


















*deittaile, haha. Kävin just laitattaan kynnet niin näppis ei viel hallussa

 




Ja prkl kun ei anna lähettää









 

Kannattaisi uskoa sitä puhelinta,ei on ei.😂

Ei mun puhelin ole mihinkään sanonut ei 🙄 sulla sen sijaan käsittämättömän tyhmät jutut, koetapa etsiä mukava puolesi äläkä aina ryntää näpäyttämään muita

Sun viestien lähettäminen vie sivutolkull tilaa.

Saman verran kuin sulla itelläskin, etenkin kun saivartelet kaikkea tämmöstä täysin turhaa paskea monen viestin verran. Ei sun olis tarvinnut vastata mulle yhtään mitään, jos olit siitä sivutilasta niin huolissas 🙄

Piikki oli varmaan tuohon mun pitkään viestiin tässä viestiketjussa, mutta jatkakaa toki turhaa kinastelua, meitsi ei aio osallistua 😊

Se oli tuohon ,kun viesti jonoutetaan niin sitten lisätään välilyöntejä kymmenen ,että saadaan viesti läpi.

Vierailija
41058/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunteitaan pidä hävetä.

Ei niin... mutta tunteet voi joskus tehdä tepposet, ellei osaa olla varuillaan. Täytyypä ottaa opiksi!

Vierailija
41059/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Vierailija
41060/41068 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.

Sen voi muuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän