Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85468)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl.. Sä oot ilkee. Teet mut hulluksi :D 😘
Harhat much
Se ei liittyny mihinkään mitä täällä on. ;)
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sähköpostiosoitettani ketjuun koska se sisältää koko nimeni. Olen pahoillani.
Laita englannin kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla meiliformulana
etu/sukunimi yhteen + gmail, dear?
OgE
Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita englannin kielellä?
Miten sen muuttaa englannin kielelle.
Oikeastaan tuo gmail voisi olla hyvä tapa ottaa vastaan viestejä koska en käytä sitä muuhun. Täytyy tarkastaa sähköpostiosoite ensiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se, että hän hyväksyi ja on hyväksynyt sinut koko ajan, on sulle niin iso asia, että se pitää loppuun asti. En tosin usko, että yhteen mennessänne hän tiesi, mitä sai.
Jätä parisuhteeni rauhaan spekuloinneiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tuo gmail voisi olla hyvä tapa ottaa vastaan viestejä koska en käytä sitä muuhun. Täytyy tarkastaa sähköpostiosoite ensiksi.
Ok. Eli tästä kaikille faneille:
Pienellä molemmat nimet yhteen ja suoraan perään 0 (nolla, ei o-kirjain). Loput ehkä on selvää.
Odotan fanipostia ilolla ja valolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa
Kohta olisit vielä hikisempi ja vielä nakumpana. Toivottavasti ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OgE
Ei ole tuollaista formulaa käytössä. Kiitos OgE. Hyvää päivää ja tulevaa iltaa myöskin.
Oliko viestisi omalle ihanallesi
vai nimenomaan minulle
osoitettu? Olenko minä Se N,
jota kaipaat? OgE 🤔
#analyysipärstien_kantaEmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.
Minulle ihastumiset on maailman vakavimpia asioita. Tapahtuu harvoin.
-mies
Sama juttu. Vuosikausia voi mennä niin ettei kukaan herätä mitään kiinnostusta.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OgE
Oliko viestisi omalle ihanallesi
vai nimenomaan minulle
osoitettu? Olenko minä Se N,
jota kaipaat? OgE 🤔
#analyysipärstien_kantaEmo
Vastasin vain sinulle tuohon. Formulaan pitikin lisätä vain nolla niin pääsee maaliin asti. Yt. J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.
Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni.
Olinkohan se minä koska oon saanut sellaisen puhelimeen... Huomasin viime vuonna sitä henkilöä kaivatun ketjussa joka lähetti sellaisen mulle treffien jälkeen, vaikkei kovin pitkään tunnetukaan. Oli ihana juttu se ja lämmöllä muistelen, enkä siis siksi yhtään muista mitään sellaista että jouduin odottamaan tunnin 😁
Tosin se sai mulle olon, että apuaa Matrix on alkanut glitchata mun kohdalla jopa ilman että se on tietty henkilö joka suorasti tai epäsuorasti aiheuttaa glitchit, niin vähän järkytyin myös 😊
Mut halusin vaa sanoa, jos sattuisit olemaan hän, että oli tosi hellyyttävää ja toivottavasti löysit/löydät tytön joka arvostaa sitä yhtä paljon (ja kestää myöhäst... dynaamiset saapumisarviosi 🥲😅) Sivusta
Et.
Mun sposti on muotoa sukunimietunimi (a)gmail . com. Jollain samannimisellä on sposti, joka on muotoa etunimisukunimi (a) gmail . com. Joskus mietin, että onkohan hän ikinä saanut minulle tarkoitettua postia.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella
Kuinka voit puhua kaivatustasi noin esineellistäväst? Kuin hän olisi jokin tekogenitaali, jota käytellään leikkeihin kun itselle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka katkeroituvat siitä etteivät saa mitä haluavat, eivät ole ansainnetkaan sitä.
Niinpä! Ei kannata olla niin katkera.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa
Sulla on huono harkintakyky, jos tuollaiseen aikaasi käytät.
Vierailija kirjoitti:
Kun se Tukholma lentäen ei onnistunut, olisiko pieni Tallinnan pyrähdys? Tai Porvoon miniristeily?
Sinne Porvooseenhan pääsisi ihan lukijamatkallekin.
Harhat much