Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41072)
Turkulaiselle kypsälle opettajanaiselle halauksia 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ole hyvä. Mulla on jo seuraava toy girl, J. 😘 Hän on vähemmän rebel kuin sinä, joten ollaan enemmän samalla aaltopituudella.
En ole sinua koskaan kaivannut. En ole lesbo.
Voisitteko lepakot riidellä jossain muualla? 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ole hyvä. Mulla on jo seuraava toy girl, J. 😘 Hän on vähemmän rebel kuin sinä, joten ollaan enemmän samalla aaltopituudella.
En ole sinua koskaan kaivannut. En ole lesbo.
Jaa, no eipä mittää
Pystyykö joku muu seuraamaan täällä keskusteluja? Minä en. Ihmettelen vain sen surun ja katkeruuden määrää, joka kaipaamiseen näkyy liittyvän. Ei iloa vaan tuskaa, päivästä toiseen. Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut tuollaisia tunteita jollekulle. Luultavimmin en. Ajatella, että viimein tuntuu helpottavalta ajatus, ettei mua varmaan kukaan kaipaa. Aurinkoista kesäpäivää, kaikesta huolimatta! Toivon, että löydätte yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kovin passiivinen ja flegmaattinen, jää sivuun. Sortsi.
Huku paskaas
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiselle kypsälle opettajanaiselle halauksia 🤗
Vedä köysi tiukemmalle
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella
Pysy vaan niissä patterikäyttöisissä ja jätä ihmiset rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ole hyvä. Mulla on jo seuraava toy girl, J. 😘 Hän on vähemmän rebel kuin sinä, joten ollaan enemmän samalla aaltopituudella.
En ole sinua koskaan kaivannut. En ole lesbo.
Jaa, no eipä mittää
Multa zero viestiä.
Vaikka selektiivinen,
niin silti m+n ja hetero.
E
Ei ihme, jos teikäläisiä ei pidetä ihmisinä. Moni inhimillisyyteen kuuluva perusasia puuttuu.
Luuletko tosiaan että kiinnostaa
Liikoja luuleva läjä eltaantunutta jätöstä
Ihmiset, jotka katkeroituvat siitä etteivät saa mitä haluavat, eivät ole ansainnetkaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, jos teikäläisiä ei pidetä ihmisinä. Moni inhimillisyyteen kuuluva perusasia puuttuu.
Aloita ihmeessä omasta navastas ja opettele kommunikoinnin alkeet
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka katkeroituvat siitä etteivät saa mitä haluavat, eivät ole ansainnetkaan sitä.
Aina voi viedä toiselta, toisen oma maistuu paremmalta kun saa satutettua mahdollisimman montaa
Flegmaattinen haiseva perse
Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella