Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40950)

Vierailija
40921/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä huolestuin voinnistasi. Ole hyvä ja vastaa kutsuuni. R.

Vierailija
40922/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔴

Minulle kahvipyynnöt 

suoraan:

xellajay@gmail.com

OgE 

🔵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40923/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔴

Minulle kahvipyynnöt 

suoraan:

xellajay@gmail.com

OgE 

🔵

Pitäskö alkaa spämmiin sulle sähköposteja, koska itse pilaat koko ketjun spämmeilläsi

Vierailija
40924/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot huomannu niin kutsut ja pyynnöt on harventunnu kun mitään ei tapahdu!

Vierailija
40925/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeudellinen vala on sitova lupaus, jolla henkilö vakuuttaa puhuvansa totta tuomioistuimessa tai sitoutuu noudattamaan virkavelvollisuuksiaan. Suomalaisessa oikeuskäytännössä uskonnolliset valat on korvattu maallisilla vakuutuksilla.

 

Keskeiset piirteet:

Todistajanvakuutus: Oikeudessa todistajalta vaaditaan nykyisin aina maallinen vakuutus (esim. "Minä N.N. lupaan ja vannon kautta kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan..." poistui käytöstä). Todistaja lausuu vakuutuksen, jolla hän sitoutuu puhumaan pelkkää totta mitään salaamatta.

Tuomarinvakuutus ja virkavala: 

Tuomarit ja tietyt virkamiehet antavat virkavakuutuksen tai valan puolueettoman ja lainmukaisen toiminnan takaamiseksi.

 

Perätön lausuma: 

Jos henkilö antaa väärän valan tai vakuutuksen, tai valehtelee tahallisesti oikeudessa, kyseessä on rikosnimikkeeltä väärä vala. Siitä voidaan tuomita vankeusrangaistukseen.

Miksi käyttäjän asiallinen, validi

juridiikkateemainen viesti sai

5 alanuolta? Mikä tätä maata

vaivaa? Mikä sivuston lukijakuntaa 

vaivaa? Miksi aikuiset 

kiusanuolittavat kuin 8-vuotiaat?

 

On topic:

Lääkäri x alustalla y totesi

neurotoksiinipííkkien aiheuttavan

neurologisia oireita +

tunne-elämän muuntumista.

Suomeksi sanottuna:

psykøpaattien kaltaista

empatiaköyhyyttä. Just saying.

Havaitsen tämän uuden, hyisen,

ennennäkemättömän ilkeilyn/

nollaempatian ilmapiirin kukoistuksen

kaikkialla. Madame Tussaudsin

vahanukkemuseon AI_zombit sylkevät kilvan herjaa. 🤔 🤨 x

Vierailija
40926/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Lifeguard on hengenpelastaja

Bodyguard on henkivartija

🤦🤦

My bad 🤦🏻‍

Olen suurpiirteinen

Pakkomielle vastaamiseen vaikka sulla ei ole asiasta hajuakaan? Älä vastaa kun et tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40927/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.

Vierailija
40928/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔴

Minulle kahvipyynnöt 

suoraan:

xellajay@gmail.com

OgE 

🔵

Pitäskö alkaa spämmiin sulle sähköposteja, koska itse pilaat koko ketjun spämmeilläsi

Guilty talks. Höpsis. Asiaa ovat. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40929/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Vierailija
40930/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40931/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40932/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Aika teinix. Sivueriohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40933/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.

Sama, mutta kuten huomaat, kaikilla muilla se ei ole näin. Moni täällä luulee, että puhutaan vain tässä ketjussa kirjoitetusta ja vain tässä ketjussa käyvistä ihmisistä, ne jopa kysyy välillä muiden kaivatuista tunnisteita sanamuodoin "Kuka MEISTÄ", eli olettavat tosiaan kaikkien olevan ja kaiken tapahtuvan pelkästään ketjun sisällä. Lisäksi ne komentelee antamaan tunnisteita esim. jäähyväisviesteille, koska tietenkin niiden mielestä se jäähyväisten kohde on "Joku MEISTÄ" ja tätä kautta se tieto menee varmana perille (koska kaikkihan ovat tässä ketjussa eikä muuta ole).

 

Toki täällä on muutamia normaaleitakin kävijöitä, jotka ymmärtävät, että irl on irl ja sen irlin perusteella vasta kirjoitellaan tänne. Toivon, että toi eka ryhmä on vain äänekäs vähemmistö, koska muuten olis syytä huolestua suomalaisten mielenterveydestä.

Vierailija
40934/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎🥰😘💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40935/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Kirjoitin ja lähetin kaivatulle laulun, vaikka se aika kökkö olikin. Oli vaan pakko saada se ulos. Eikä hävetä yhtään, vaikka lopulta hän häipyikin elämästäni. 

Vierailija
40936/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Aika teinix. Sivueriohis.

Ei kukaan ole sanonut teiniX sitten vuoden 2004, joten aika boomer taidat olla itse. En kaipaa sua, joten turhaan kommentoit. :)

 

Mutta tiedoksi sulle, että ihan tutkitusti asia on noin. Hormonit sekoittaa ihastuneen pään eikä järkevä ajattelu toimi. 

Vierailija
40937/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaisi mulle runon, arvostaisin korkealle vaikkei olisi minkäänlaisia tunteita kirjoittajaan.

Tässä sulle runo

Se on vähän rujo

En keksi muuta

Katso vaikka kuuta

🤗

Vierailija
40938/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.

Sama, mutta kuten huomaat, kaikilla muilla se ei ole näin. Moni täällä luulee, että puhutaan vain tässä ketjussa kirjoitetusta ja vain tässä ketjussa käyvistä ihmisistä, ne jopa kysyy välillä muiden kaivatuista tunnisteita sanamuodoin "Kuka MEISTÄ", eli olettavat tosiaan kaikkien olevan ja kaiken tapahtuvan pelkästään ketjun sisällä. Lisäksi ne komentelee antamaan tunnisteita esim. jäähyväisviesteille, koska tietenkin niiden mielestä se jäähyväisten kohde on "Joku MEISTÄ" ja tätä kautta se tieto menee varmana perille (koska kaikkihan ovat tässä ketjussa eikä muuta ole).

 

Toki täällä on muutamia normaaleitakin kävijöitä, jotka ymmärtävät, että irl on irl ja sen irlin perusteella vasta kirjoitellaan tänne. Toivon, että toi eka ryhmä on vain äänekäs vähemmistö, koska muuten olis syytä huolestua suomalaisten mielenterveydestä.

Rakastuminen on eräänlainen mielenterveyden häiriötila.

Vierailija
40939/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.

Sama, mutta kuten huomaat, kaikilla muilla se ei ole näin. Moni täällä luulee, että puhutaan vain tässä ketjussa kirjoitetusta ja vain tässä ketjussa käyvistä ihmisistä, ne jopa kysyy välillä muiden kaivatuista tunnisteita sanamuodoin "Kuka MEISTÄ", eli olettavat tosiaan kaikkien olevan ja kaiken tapahtuvan pelkästään ketjun sisällä. Lisäksi ne komentelee antamaan tunnisteita esim. jäähyväisviesteille, koska tietenkin niiden mielestä se jäähyväisten kohde on "Joku MEISTÄ" ja tätä kautta se tieto menee varmana perille (koska kaikkihan ovat tässä ketjussa eikä muuta ole).

 

Toki täällä on muutamia normaaleitakin kävijöitä, jotka ymmärtävät, että irl on irl ja sen irlin perusteella vasta kirjoitellaan tänne. Toivon, että toi eka ryhmä on vain äänekäs vähemmistö, koska muuten olis syytä huolestua suomalaisten mielenterveydestä.

Rakastuminen on eräänlainen mielenterveyden häiriötila.

Jaahas. Pölhökustaa saapui pois 👋

Vierailija
40940/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistankohan oikein, saatoin kuunnella erään ääniviestin vahingossa kerran synttäripäivänä, siis oli tullut jo aiemmin mut olin ohittanut enkä kuunnellut moneen päivään koska yleensä ne on vaan vahinkoja kun joku yrittänyt soittaa, tuli kyl täydelliseen saumaan sillon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi