Ystäväpiirissäni lähes kaikki syövät nykyään masennuslääkkeitä
Mun kaveripiirissäni jaksetaan nykyään käydä töissä lääkkeiden voimin.
Eihän tässä ole mitään järkeä?
Kommentit (264)
Huumeiden voimin, siis toisin sanoen. Tämmöistä tämä kapitalismi on.
Kaikki "vaativassa asiantuntijatyössä"?
Jaksetaan, kunnes on jäljellä vain haittavaikutukset, jos mitään hyötyä koskaan olikaan. Mielialalääkkeiden käyttöä on tutkittu niin että niitä käytetään maksimissaan kuusi kuukautta, silti ihmiset jäävät syömään niitä vuosiksi. Eihän se auta vaan todella usein kroonistaa tilanteen.
Miksi? Suomalaiset on täysin menetetty kansa.
No jos tarvitset vitamiineja, syöt ravitsevaa ruokaa tai purkkivitamiineja. Jos välittäjäaineet eivät ole kunnossa, etkä saa niitä omin avuin kohdilleen, purkista otettu apu on seuraava kokeilu.
En kuitenkaan suosittele kestämään paskaa työpaikkaa tai suhdetta lääkkeiden avulla.
Niitähän määrätään joka vaivaan jos lääkäri ei muuta keksi.
Monia läpikokeilleena voin varmana sanoa että noista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Yritä tehdä mitä vain muutoksia elämään mutta älä jää syömään noita lamautuspillereitä.
No nää mun ystävät ovat sosiaalialan töissä (myös johtotehtävissä) jokainen.
Kahdella kaverillani on ollut lääkkeet jo joitakin vuosia, nyt muutamalla on aloitettu parin vuoden sisällä lääkkeet ja nyt viimeisimpänä yksi ystävä aloitti myös, olin yllättynyt kun kertoi uupumuksestaan ja lääkkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Se auttaa kunnes masennuksen aiheuttaja on poistunut. Sitten voi lopettaa lääkityksen.
Ei ole totta.
Eihän noista SSRI tai SNRI-tableteista oikein mitään apua saa. Seksuaalisuus vaan näivettyy. Ei lisää työtehoja.
Vierailija kirjoitti:
Jaksetaan, kunnes on jäljellä vain haittavaikutukset, jos mitään hyötyä koskaan olikaan. Mielialalääkkeiden käyttöä on tutkittu niin että niitä käytetään maksimissaan kuusi kuukautta, silti ihmiset jäävät syömään niitä vuosiksi. Eihän se auta vaan todella usein kroonistaa tilanteen.
Krooninen masennus vaatii kroonisen lääkityksen. Mieluummin elän nyt tasaisesti kuin kasvan koiranputkea. Ne ääripäiden vaihtelut kuluttaa ihmisen hengiltä. Enkä puhu nyt biposta vaan masennuksesta.
On "voisi viiltää ranteet auki olo" 😫
Vierailija kirjoitti:
Se auttaa kunnes masennuksen aiheuttaja on poistunut. Sitten voi lopettaa lääkityksen.
Poistuuko laiskuus ja kasvattamattomuus itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki "vaativassa asiantuntijatyössä"?
Kannattaisi pyytää ylennys erittäinvaativanerityiasijantuntijanerittäinvaativiinasijantuntijatehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista SSRI tai SNRI-tableteista oikein mitään apua saa. Seksuaalisuus vaan näivettyy. Ei lisää työtehoja.
Voxra <3
Ilman sitä en olisi toimintakykyinen. Serotoniinisysteemit sopivat joillekin, minulle ei.
Mä tunnen vain pari, jotka syövät lääkkeitä masennukseen. ADHD lääkkeitä myös pari syö.
Itse söin masennuslääkkeitä ikävuodet 10-20. Ensimmäisen orgasmin sain vasta 21 vuotiaana ja epäilen vahvasti, että se liittyy syömiini lääkkeisiin.
Tuollaiset ystävät ja pian ap syö itsekin jotain pillereitä.
Kiva maksaa näiden lääkkeet ja usein elämä🤷