Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40950)

Vierailija
40901/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40902/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40903/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaveri,

 

Keksi joku tekosyy tulla käymään. Ikävä on jo nyt. 

Tekoälyn täytyisi tuottaa melkoinen tekosyy, että lähtisin palstakutsulla käymään ( nauraa kuin Saara) 

Sulla on oikeakin kahvikutsu vielä käyttämättä. Siksi en kehtaa kutsua uudelleen.

En kyllä muista sellaista saaneeni. Voinko saada sen uudelleen irl? 

Mitäpä jos heität sellaisen ihan itse irl

Hmmmp en edes tiedä kenelle heitän? Anna edes kunnon vihje. 
Varmaan ryhdyn pitää kahvilipukkeita käsissäni niin siitä voi kuka tahansa napata vastaantullessaan. 

Vierailija
40904/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu is back

Vierailija
40905/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua. 

En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D

Sulla on hyvä kaivattu <3

Eri (selvästikin, kerta aloittaja väheksyy koiria)

Paras mahdollinen...

Vierailija
40906/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudellinen vala on sitova lupaus, jolla henkilö vakuuttaa puhuvansa totta tuomioistuimessa tai sitoutuu noudattamaan virkavelvollisuuksiaan. Suomalaisessa oikeuskäytännössä uskonnolliset valat on korvattu maallisilla vakuutuksilla.

 

Keskeiset piirteet:

Todistajanvakuutus: Oikeudessa todistajalta vaaditaan nykyisin aina maallinen vakuutus (esim. "Minä N.N. lupaan ja vannon kautta kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan..." poistui käytöstä). Todistaja lausuu vakuutuksen, jolla hän sitoutuu puhumaan pelkkää totta mitään salaamatta.

Tuomarinvakuutus ja virkavala: 

Tuomarit ja tietyt virkamiehet antavat virkavakuutuksen tai valan puolueettoman ja lainmukaisen toiminnan takaamiseksi.

 

Perätön lausuma: 

Jos henkilö antaa väärän valan tai vakuutuksen, tai valehtelee tahallisesti oikeudessa, kyseessä on rikosnimikkeeltä väärä vala. Siitä voidaan tuomita vankeusrangaistukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40907/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Lifeguard on hengenpelastaja

Bodyguard on henkivartija

🤦🤦

My bad 🤦🏻‍

Olen suurpiirteinen

Vierailija
40908/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sua

Tavallaan kokonainen

Kai vahvakin, aikuinen nainen

 

Mut antautua

Haluaisin käsillesi, olla sun 

Valkea kukkanen metsän lumotun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40909/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Vierailija
40910/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan... 

Teen parhaani 

Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita 

Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍

Miehelle menneisyyteen naiselta 

Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?

En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap 

Lisäys. Siis tähän mennessä kaikki oli multa mut tiedän jo kokemuksesta että kaikki täällä sotkitaan jossain vaiheessa. Ap 

Tämä Ap ei E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40911/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Suojeluspoliisi 

Tarkoittaa kyllä uimavalvojia. Sivusta

Vierailija
40912/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä olen todellakin siellä missä sanoin viihtyväni, mutta ei tää tunnu siltä mitä halusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40913/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Tarkoittaa uimavalvojia. Älkää käyttäkö englantia kun ette osaa sitä. 

Vierailija
40914/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Henkivartija on bodyguard. Lifeguard on nimenomaan uimavalvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40915/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Vierailija
40916/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä olen todellakin siellä missä sanoin viihtyväni, mutta ei tää tunnu siltä mitä halusin.

Itellä vähän sama homma, tai siis tiedän mitä puuttuu ja mitä muuttaisin.. 

Vierailija
40917/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.<3

Vierailija
40918/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

Vierailija
40919/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kääkkä kiittää ja kuittaa, tippus suomutt silmiltä tjsp

Rakkaudellista energiaa ja lämpöä hänelle, haluun vain toivottaa hyvää kesää 🌞

Vierailija
40920/40950 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua. 

Olisitko sinäkin halunnut piikille? 

Pííkki minulla oli vastassa 

nollakerroksen

käytävätasanteellamme

ensimmäistä kertaa >

muuttopahveja kartonkiltkkoon

toimittaessani. 

Savon reality check oli päräyttävä.

Se siitä luvatusta lutusenleppoisasta 

'symppismummotalosta.' C19-pííkkejä

sensijaan ei edelleen yhtäkään. x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä