Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40950)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.
Ihanko langassa etenee 😀
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaveri,
Keksi joku tekosyy tulla käymään. Ikävä on jo nyt.
Tekoälyn täytyisi tuottaa melkoinen tekosyy, että lähtisin palstakutsulla käymään ( nauraa kuin Saara)
Sulla on oikeakin kahvikutsu vielä käyttämättä. Siksi en kehtaa kutsua uudelleen.
En kyllä muista sellaista saaneeni. Voinko saada sen uudelleen irl?
Mitäpä jos heität sellaisen ihan itse irl
Hmmmp en edes tiedä kenelle heitän? Anna edes kunnon vihje.
Varmaan ryhdyn pitää kahvilipukkeita käsissäni niin siitä voi kuka tahansa napata vastaantullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D
Sulla on hyvä kaivattu <3
Eri (selvästikin, kerta aloittaja väheksyy koiria)
Paras mahdollinen...
Oikeudellinen vala on sitova lupaus, jolla henkilö vakuuttaa puhuvansa totta tuomioistuimessa tai sitoutuu noudattamaan virkavelvollisuuksiaan. Suomalaisessa oikeuskäytännössä uskonnolliset valat on korvattu maallisilla vakuutuksilla.
Keskeiset piirteet:
Todistajanvakuutus: Oikeudessa todistajalta vaaditaan nykyisin aina maallinen vakuutus (esim. "Minä N.N. lupaan ja vannon kautta kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan..." poistui käytöstä). Todistaja lausuu vakuutuksen, jolla hän sitoutuu puhumaan pelkkää totta mitään salaamatta.
Tuomarinvakuutus ja virkavala:
Tuomarit ja tietyt virkamiehet antavat virkavakuutuksen tai valan puolueettoman ja lainmukaisen toiminnan takaamiseksi.
Perätön lausuma:
Jos henkilö antaa väärän valan tai vakuutuksen, tai valehtelee tahallisesti oikeudessa, kyseessä on rikosnimikkeeltä väärä vala. Siitä voidaan tuomita vankeusrangaistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä
Lifeguard on hengenpelastaja
Bodyguard on henkivartija
🤦🤦
My bad 🤦🏻
Olen suurpiirteinen
Ilman sua
Tavallaan kokonainen
Kai vahvakin, aikuinen nainen
Mut antautua
Haluaisin käsillesi, olla sun
Valkea kukkanen metsän lumotun
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Miehelle menneisyyteen naiselta
Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?
En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap
Lisäys. Siis tähän mennessä kaikki oli multa mut tiedän jo kokemuksesta että kaikki täällä sotkitaan jossain vaiheessa. Ap
Tämä Ap ei E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Suojeluspoliisi
Tarkoittaa kyllä uimavalvojia. Sivusta
Nyt minä olen todellakin siellä missä sanoin viihtyväni, mutta ei tää tunnu siltä mitä halusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä
Tarkoittaa uimavalvojia. Älkää käyttäkö englantia kun ette osaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä
Henkivartija on bodyguard. Lifeguard on nimenomaan uimavalvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.
Ihanko langassa etenee 😀
??
Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Nyt minä olen todellakin siellä missä sanoin viihtyväni, mutta ei tää tunnu siltä mitä halusin.
Itellä vähän sama homma, tai siis tiedän mitä puuttuu ja mitä muuttaisin..
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
Yks kääkkä kiittää ja kuittaa, tippus suomutt silmiltä tjsp
Rakkaudellista energiaa ja lämpöä hänelle, haluun vain toivottaa hyvää kesää 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
Olisitko sinäkin halunnut piikille?
Pííkki minulla oli vastassa
nollakerroksen
käytävätasanteellamme
ensimmäistä kertaa >
muuttopahveja kartonkiltkkoon
toimittaessani.
Savon reality check oli päräyttävä.
Se siitä luvatusta lutusenleppoisasta
'symppismummotalosta.' C19-pííkkejä
sensijaan ei edelleen yhtäkään. x