Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41072)

Vierailija
40961/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalailet ja lupailet.

Vierailija
40962/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä enää. Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40963/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se, että hän hyväksyi ja on hyväksynyt sinut koko ajan, on sulle niin iso asia, että se pitää loppuun asti. En tosin usko, että yhteen mennessänne hän tiesi, mitä sai. 

Hän on ainoa joka pystyy käsittelee minua.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
40964/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiih 🤦🤦🤦

Vierailija
40965/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee sitä enää. Anteeksi.

Viisi vuotta vahingossa?

Vierailija
40966/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiiih 🤦🤦🤦

Harhikkien tsätti alko 🤣🤣🍿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40967/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiiih 🤦🤦🤦

Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Kannattaa opetella miten tää toimii.

Vierailija
40968/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.

Miksi se siltä tuntuu, kerta niistä ei sun mukaan mitään uhkaa sun pallille ole? Anna kurkotella. Osaa kai se palli sanoa ihan omasta puolestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40969/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä kuvitellut ne lupaukset? Oletko antanut palautetta irl?

Sivusta, ohi, eri

Vierailija
40970/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.

Miksi se siltä tuntuu, kerta niistä ei sun mukaan mitään uhkaa sun pallille ole? Anna kurkotella. Osaa kai se palli sanoa ihan omasta puolestaan?

Harhainen siellä taas opettaa. Ei ole palleja tähän asti ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40971/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kertonut että tuun, sä et ollut siellä, lupaus petetty"??

Vierailija
40972/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40973/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.

Vierailija
40974/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Ei ole minun ongelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40975/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa

Vierailija
40976/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Ei ole minun ongelmani.

Olet kaipausketjussa olemassa tyly kaivatullesi? Ok...

Vierailija
40977/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Kokeillaanko mitä tilanteelle tapahtuu jos ollaan aika lähellä sillee niinkuin fyysisesti

Vierailija
40978/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.

Ei se ollu leikkiä.

Vierailija
40979/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa

Saattaisin vahingossa halata vähän liian pitkään.

Vierailija
40980/41072 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee sitä enää. Anteeksi.

Viisi vuotta vahingossa?

Mitäs läksit? Tiedät tilanteeni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi