Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (85326)

Vierailija
40961/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Kokeillaanko mitä tilanteelle tapahtuu jos ollaan aika lähellä sillee niinkuin fyysisesti

Vierailija
40962/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.

Ei se ollu leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40963/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?

Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa

Saattaisin vahingossa halata vähän liian pitkään.

Vierailija
40964/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee sitä enää. Anteeksi.

Viisi vuotta vahingossa?

Mitäs läksit? Tiedät tilanteeni. 

Vierailija
40965/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks sä siis joku toy boy?

Vierailija
40966/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee sitä enää. Anteeksi.

Viisi vuotta vahingossa?

Mitäs läksit? Tiedät tilanteeni. 

En voinut tietää mitenkään silloin. Mutta pääasia, että sulla on kaikki hyvin. 🙂

Vierailija
40967/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin loppu

Vierailija
40968/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.

En mä tahallaa kiusaa. Tää myrsky mun päässä on jotain mitä en oo kokenu ennen.

Myrsky repi puita taivas salamoi jne... sivusta

Vierailija
40969/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S....... I love you.. miehelle

Vierailija
40970/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu

Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.

Vierailija
40971/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu

Voi kaivata kun puoliso on kotona. En kai minä niihin tarkemmin tutustu. Ihastuksia tulee ja menee. Täällä sen voi huutaa ääneen. 

Sivusta kyllä huutelit, mitä ehmettiä 😅

Mulla ei ole eikä tule mitään puolisoita. Ei aikaa eikä kiinnostusta parisuhteiluille. 

Vierailija
40972/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kaivata kun puoliso on kotona. En kai minä niihin tarkemmin tutustu. Ihastuksia tulee ja menee. Täällä sen voi huutaa ääneen. 

Sivusta kyllä huutelit, mitä ehmettiä 😅

Mulla ei ole eikä tule mitään puolisoita. Ei aikaa eikä kiinnostusta parisuhteiluille. 

Joo piti olla sivusta. Kuulosti niin omalleni niin vastasin. 

Vierailija
40973/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Mulla on jo seuraava toy girl, J. 😘 Hän on vähemmän rebel kuin sinä, joten ollaan enemmän samalla aaltopituudella. 

Vierailija
40974/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella

Vierailija
40975/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiselle kypsälle opettajanaiselle halauksia 🤗

Vierailija
40976/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Mulla on jo seuraava toy girl, J. 😘 Hän on vähemmän rebel kuin sinä, joten ollaan enemmän samalla aaltopituudella. 

En ole sinua koskaan kaivannut. En ole lesbo.

Vierailija
40977/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko lepakot riidellä jossain muualla? 👌

Vierailija
40978/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sinua koskaan kaivannut. En ole lesbo.

Jaa, no eipä mittää

Vierailija
40979/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö joku muu seuraamaan täällä keskusteluja? Minä en. Ihmettelen vain sen surun ja katkeruuden määrää, joka kaipaamiseen näkyy liittyvän. Ei iloa vaan tuskaa, päivästä toiseen. Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut tuollaisia tunteita jollekulle. Luultavimmin en. Ajatella, että viimein tuntuu helpottavalta ajatus, ettei mua varmaan kukaan kaipaa. Aurinkoista kesäpäivää, kaikesta huolimatta! Toivon, että löydätte yhteyden.

Vierailija
40980/85326 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielellään kaivatun leikkikalu, jos leikit tapahtuisivat kammarin puolella

Pysy vaan niissä patterikäyttöisissä ja jätä ihmiset rauhaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän