Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41072)
En tee sitä enää. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se, että hän hyväksyi ja on hyväksynyt sinut koko ajan, on sulle niin iso asia, että se pitää loppuun asti. En tosin usko, että yhteen mennessänne hän tiesi, mitä sai.
Hän on ainoa joka pystyy käsittelee minua.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
En tee sitä enää. Anteeksi.
Viisi vuotta vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
Eiiiih 🤦🤦🤦
Harhikkien tsätti alko 🤣🤣🍿
Vierailija kirjoitti:
Eiiiih 🤦🤦🤦
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Kannattaa opetella miten tää toimii.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.
Miksi se siltä tuntuu, kerta niistä ei sun mukaan mitään uhkaa sun pallille ole? Anna kurkotella. Osaa kai se palli sanoa ihan omasta puolestaan?
Oletko ehkä kuvitellut ne lupaukset? Oletko antanut palautetta irl?
Sivusta, ohi, eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.
Miksi se siltä tuntuu, kerta niistä ei sun mukaan mitään uhkaa sun pallille ole? Anna kurkotella. Osaa kai se palli sanoa ihan omasta puolestaan?
Harhainen siellä taas opettaa. Ei ole palleja tähän asti ollut.
"En kertonut että tuun, sä et ollut siellä, lupaus petetty"??
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Ei ole minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Ei ole minun ongelmani.
Olet kaipausketjussa olemassa tyly kaivatullesi? Ok...
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Kokeillaanko mitä tilanteelle tapahtuu jos ollaan aika lähellä sillee niinkuin fyysisesti
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ei se ollu leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan etäisyyttä, olet entistä enemmän mun mielessä. Jos tulen lähemmäs, olet entistä enemmän mun mielessä. Miten paljon enemmän mielessä aiot vielä olla?
Olen aika hikinen ja melkein nakuna. Mahtaisitko silti halata🙄sivussa
Saattaisin vahingossa halata vähän liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee sitä enää. Anteeksi.
Viisi vuotta vahingossa?
Mitäs läksit? Tiedät tilanteeni.
Maalailet ja lupailet.