Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40922)

Vierailija
40881/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä veit mun unenlahjat, milloin meinasit palauttaa ne?

Sitten kun opit olemaan katselematta toiveunia. 

Vaikka niitä olen nähnyt, niin en niistä huutele täällä. :D Mikä muu estäisi niiden toteutumisen tehokkaammin?

Vierailija
40882/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua. 

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40883/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin sinulle hyvin henkilökohtaisen asian. Kerroin sen siksi, että sillä voi olla jollain aikavälillä vaikutusta tähän kaikkeen.

Mihin asia liittyi? Tai missä kerrottiin? Jotain josta vain oikea tunnistaa.

Toukokuussa

Kesäkuussa, 

Vierailija
40884/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Vierailija
40885/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua. 

Olisitko sinäkin halunnut piikille? 

Vierailija
40886/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Suojeluspoliisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40887/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa kesäistä alkuviikkoa kaipaamalleni.

Tämä ei minulta. 

Vierailija
40888/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua. 

Älkää pilailko Savon tapahtumilla, kiitos.

.

Valitsin talokohteen kunnan

nolla_korona_esiintyvyyden

takia > näkemättä huoneistoa

lainkaan etukäteen ja saamatta

ollenkaan faktatietoa sen

historiasta sekä senhetkisestä

todellisesta asukaskoostumuksesta.

Minulle puhuttiin 'runsaasta

senioriedustajistosta' > tällä tiedolla 

oletin saavani kaipaamaani syvää

hiljaisuutta ja rauhaa ympärilleni.

.

Toinen ja kolmas kerros oli 

tuolloin vanhus/senioripainotteinen, 

mutta jätettiin tärkein > 1. krsen eli

juuri sen minun kerrokseni

horrorit ja diilèrit piiloon. 

Ei kerrottu totuuksia. Epätosi 

myyntipuhe, jotta saadaan kohde nopeasti

vuokralle. Moraalista ei tietoa/väliä.

Perinjuurin omituiset, railakkaat

tapahtumat käynnistyivätkin heti

ekojen 24h sisällä järkyttäen

minua syvästi. Poliisioperaatio

oli ennenkuin olin ensimmäistä 

yötä huoneistossa nukkunut.

.

Vastassa ollut huoneiston energia 

oli todella epäpuhdas: kuin

sakea metrinpaksuinen

residuaalienergia-kasauma

kymmenien vuosien ajalta. 

Olen erittäin herkkä frekvensseille;

luen ne heti niin ihmisestä kuin paikasta.

Jokainen ihminen ja eläin jättää auransa 

energia-blueprintin jälkeensä.

.

Poimin taloaurasta súisidaalisia, syvästi 

levottomia, ahdistuneita tuntemuksia 

päällimmäisinä. Matalan vibraation

emootiot olivat kerrostuneet

kuin tiiviiksi hiekkakakuksi, 

josta olisin voinut leikata lohkoja.

Niin parkkiintunutta epäpuhdas 

energia kohteessa oli.

.

Meillä lännessä ei idän viisaiden 

tapaan ole tietämystä eikä ymmärrystä kohde/lokaatioenergioiden 

puhdistamisen tärkeydestä.

Esim. Japanissa ja Kiinassa tämä on itsestäänselvyys vielä vuonna 2026.

Huoneiston ja talon energioiden perinpohjainen kirkastaminen onkin ollut minulle aikamoisen suuri ylimääräinen

työ. (Tuntui, kuin talon yllä olisi ollut muinainen, epäonnea tuova kirous) -

niin negatiivinen ja raskas minun

oloni oli huoneistoon astuttuani. -x-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40889/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaveri,

 

Keksi joku tekosyy tulla käymään. Ikävä on jo nyt. 

Tekoälyn täytyisi tuottaa melkoinen tekosyy, että lähtisin palstakutsulla käymään ( nauraa kuin Saara) 

Sulla on oikeakin kahvikutsu vielä käyttämättä. Siksi en kehtaa kutsua uudelleen.

En kyllä muista sellaista saaneeni. Voinko saada sen uudelleen irl? 

Vierailija
40890/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40891/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaveri,

 

Keksi joku tekosyy tulla käymään. Ikävä on jo nyt. 

Tekoälyn täytyisi tuottaa melkoinen tekosyy, että lähtisin palstakutsulla käymään ( nauraa kuin Saara) 

Sulla on oikeakin kahvikutsu vielä käyttämättä. Siksi en kehtaa kutsua uudelleen.

En kyllä muista sellaista saaneeni. Voinko saada sen uudelleen irl? 

Mitäpä jos heität sellaisen ihan itse irl

Vierailija
40892/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Lifeguard on hengenpelastaja

Bodyguard on henkivartija

🤦🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40893/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAA

EI

TYHJIÄ

POISSA 1 (kaivattu)

Vierailija
40894/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40895/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !

Vierailija
40896/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

Vierailija
40897/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan... 

Teen parhaani 

Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita 

Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍

Miehelle menneisyyteen naiselta 

Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?

En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap 

Nähdään kohta. Tällä palstalla. 

 

Viestinvaihto kahden 

muun käyttäjän välinen. E

Vierailija
40898/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin kiva nähdä pitkästä aikaa, kaivattuni. Milloinkohan...?

Ensi viikolla varmaan.

No tuskin. Sivusta.

Vierailija
40899/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifeguards.

Mitä tarkoittaa?

Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä

Lifeguard on hengenpelastaja

Bodyguard on henkivartija

🤦🤦

Kuten nämä. Ei E.

Vierailija
40900/40922 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua. 

En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D

Sulla on hyvä kaivattu <3

Eri (selvästikin, kerta aloittaja väheksyy koiria)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän