Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40922)
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle hyvin henkilökohtaisen asian. Kerroin sen siksi, että sillä voi olla jollain aikavälillä vaikutusta tähän kaikkeen.
Mihin asia liittyi? Tai missä kerrottiin? Jotain josta vain oikea tunnistaa.
Toukokuussa
Kesäkuussa,
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
Olisitko sinäkin halunnut piikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Suojeluspoliisi
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa kesäistä alkuviikkoa kaipaamalleni.
Tämä ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
Älkää pilailko Savon tapahtumilla, kiitos.
.
Valitsin talokohteen kunnan
nolla_korona_esiintyvyyden
takia > näkemättä huoneistoa
lainkaan etukäteen ja saamatta
ollenkaan faktatietoa sen
historiasta sekä senhetkisestä
todellisesta asukaskoostumuksesta.
Minulle puhuttiin 'runsaasta
senioriedustajistosta' > tällä tiedolla
oletin saavani kaipaamaani syvää
hiljaisuutta ja rauhaa ympärilleni.
.
Toinen ja kolmas kerros oli
tuolloin vanhus/senioripainotteinen,
mutta jätettiin tärkein > 1. krsen eli
juuri sen minun kerrokseni
horrorit ja diilèrit piiloon.
Ei kerrottu totuuksia. Epätosi
myyntipuhe, jotta saadaan kohde nopeasti
vuokralle. Moraalista ei tietoa/väliä.
Perinjuurin omituiset, railakkaat
tapahtumat käynnistyivätkin heti
ekojen 24h sisällä järkyttäen
minua syvästi. Poliisioperaatio
oli ennenkuin olin ensimmäistä
yötä huoneistossa nukkunut.
.
Vastassa ollut huoneiston energia
oli todella epäpuhdas: kuin
sakea metrinpaksuinen
residuaalienergia-kasauma
kymmenien vuosien ajalta.
Olen erittäin herkkä frekvensseille;
luen ne heti niin ihmisestä kuin paikasta.
Jokainen ihminen ja eläin jättää auransa
energia-blueprintin jälkeensä.
.
Poimin taloaurasta súisidaalisia, syvästi
levottomia, ahdistuneita tuntemuksia
päällimmäisinä. Matalan vibraation
emootiot olivat kerrostuneet
kuin tiiviiksi hiekkakakuksi,
josta olisin voinut leikata lohkoja.
Niin parkkiintunutta epäpuhdas
energia kohteessa oli.
.
Meillä lännessä ei idän viisaiden
tapaan ole tietämystä eikä ymmärrystä kohde/lokaatioenergioiden
puhdistamisen tärkeydestä.
Esim. Japanissa ja Kiinassa tämä on itsestäänselvyys vielä vuonna 2026.
Huoneiston ja talon energioiden perinpohjainen kirkastaminen onkin ollut minulle aikamoisen suuri ylimääräinen
työ. (Tuntui, kuin talon yllä olisi ollut muinainen, epäonnea tuova kirous) -
niin negatiivinen ja raskas minun
oloni oli huoneistoon astuttuani. -x-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaveri,
Keksi joku tekosyy tulla käymään. Ikävä on jo nyt.
Tekoälyn täytyisi tuottaa melkoinen tekosyy, että lähtisin palstakutsulla käymään ( nauraa kuin Saara)
Sulla on oikeakin kahvikutsu vielä käyttämättä. Siksi en kehtaa kutsua uudelleen.
En kyllä muista sellaista saaneeni. Voinko saada sen uudelleen irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaveri,
Keksi joku tekosyy tulla käymään. Ikävä on jo nyt.
Tekoälyn täytyisi tuottaa melkoinen tekosyy, että lähtisin palstakutsulla käymään ( nauraa kuin Saara)
Sulla on oikeakin kahvikutsu vielä käyttämättä. Siksi en kehtaa kutsua uudelleen.
En kyllä muista sellaista saaneeni. Voinko saada sen uudelleen irl?
Mitäpä jos heität sellaisen ihan itse irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä
Lifeguard on hengenpelastaja
Bodyguard on henkivartija
🤦🤦
JAA
EI
TYHJIÄ
POISSA 1 (kaivattu)
Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.
Ihanko langassa etenee 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Miehelle menneisyyteen naiselta
Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?
En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap
Nähdään kohta. Tällä palstalla.
Viestinvaihto kahden
muun käyttäjän välinen. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin kiva nähdä pitkästä aikaa, kaivattuni. Milloinkohan...?
Ensi viikolla varmaan.
No tuskin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lifeguards.
Mitä tarkoittaa?
Luulen tarkoittavan henkivartioita ( sivusta tämä
Lifeguard on hengenpelastaja
Bodyguard on henkivartija
🤦🤦
Kuten nämä. Ei E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D
Sulla on hyvä kaivattu <3
Eri (selvästikin, kerta aloittaja väheksyy koiria)
Vaikka niitä olen nähnyt, niin en niistä huutele täällä. :D Mikä muu estäisi niiden toteutumisen tehokkaammin?