Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41005)

Vierailija
40941/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa jo mustikoita, ni sais ajatukset jonnekkin muualle.

Vierailija
40942/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Olet minulle inspiraatioidoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40943/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeudellinen vala on sitova lupaus, jolla henkilö vakuuttaa puhuvansa totta tuomioistuimessa tai sitoutuu noudattamaan virkavelvollisuuksiaan. Suomalaisessa oikeuskäytännössä uskonnolliset valat on korvattu maallisilla vakuutuksilla.

 

Keskeiset piirteet:

Todistajanvakuutus: Oikeudessa todistajalta vaaditaan nykyisin aina maallinen vakuutus (esim. "Minä N.N. lupaan ja vannon kautta kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan..." poistui käytöstä). Todistaja lausuu vakuutuksen, jolla hän sitoutuu puhumaan pelkkää totta mitään salaamatta.

Tuomarinvakuutus ja virkavala: 

Tuomarit ja tietyt virkamiehet antavat virkavakuutuksen tai valan puolueettoman ja lainmukaisen toiminnan takaamiseksi.

 

Perätön lausuma: 

Jos henkilö antaa väärän valan tai vakuutuksen, tai valehtelee tahallisesti oikeudessa, kyseessä on rikosnimikkeeltä väärä vala. Siitä voidaan tuomita vankeusrangaistukseen.

Miksi käyttäjän asiallinen, validi

juridiikkateemainen viesti sai

5 alanuolta? Mikä tätä maata

vaivaa? Mikä sivuston lukijakuntaa 

vaivaa? Miksi aikuiset 

kiusanuolittavat kuin 8-vuotiaat?

 

On topic:

Lääkäri x alustalla y totesi

neurotoksiinipííkkien aiheuttavan

neurologisia oireita +

tunne-elämän muuntumista.

Suomeksi sanottuna:

psykøpaattien kaltaista

empatiaköyhyyttä. Just saying.

Havaitsen tämän uuden, hyisen,

ennennäkemättömän ilkeilyn/

nollaempatian ilmapiirin kukoistuksen

kaikkialla. Madame Tussaudsin

vahanukkemuseon AI_zombit sylkevät kilvan herjaa. 🤔 🤨 x

5/5

Vierailija
40944/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin

haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri

Aika teinix. Sivueriohis.

Ei kukaan ole sanonut teiniX sitten vuoden 2004, joten aika boomer taidat olla itse. En kaipaa sua, joten turhaan kommentoit. :)

 

Mutta tiedoksi sulle, että ihan tutkitusti asia on noin. Hormonit sekoittaa ihastuneen pään eikä järkevä ajattelu toimi. 

🤦

Vierailija
40945/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu on ainakin saanut mun pään ihan pehmeäksi. Terkkuja vaan hassukaiselle! 😍

Vierailija
40946/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on ainakin saanut mun pään ihan pehmeäksi. Terkkuja vaan hassukaiselle! 😍

Tuu pussaan. Vielä ehdit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40947/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin, mut olet väärä. 😕

Vierailija
40948/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.

Sama, mutta kuten huomaat, kaikilla muilla se ei ole näin. Moni täällä luulee, että puhutaan vain tässä ketjussa kirjoitetusta ja vain tässä ketjussa käyvistä ihmisistä, ne jopa kysyy välillä muiden kaivatuista tunnisteita sanamuodoin "Kuka MEISTÄ", eli olettavat tosiaan kaikkien olevan ja kaiken tapahtuvan pelkästään ketjun sisällä. Lisäksi ne komentelee antamaan tunnisteita esim. jäähyväisviesteille, koska tietenkin niiden mielestä se jäähyväisten kohde on "Joku MEISTÄ" ja tätä kautta se tieto menee varmana perille (koska kaikkihan ovat tässä ketjussa eikä muuta ole).

 

Toki täällä on muutamia normaaleitakin kävijöitä, jotka ymmärtävät, että irl on irl ja sen irlin perusteella vasta kirjoitellaan tänne. Toivon, että toi eka ryhmä on vain äänekäs vähemmistö, koska muuten olis syytä huolestua suomalaisten mielenterveydestä.

Rakastuminen on eräänlainen mielenterveyden häiriötila.

Tykkääminen vaikka mansikkapirtelöstä on mielenterveyden häiriö? Ei kaikkia asioita tarvitse yrittää selittää professorimaisesti lässytäen. Ei kaikki asiat tarvitse analysointia. Mitä edes yrität sanoa tuolla lauseellasi, jota hoet vuodesta toiseen? Häiriötila on yleensä hetken kestävä poikkeuksellinen aika. Mitä jos rakastuu ja rakastaa koko elämänsä loppuun asti? Onko silloin mielenterveydeltään sairas? Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40949/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.

Onko edellinen kortti aarrearkussa?

Vierailija
40950/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa etukäteen tiennyt, millainen veijari olet. En tosin olisi voinut sitä mistään tietää juuri veijariutesi vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40951/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itselleni lupauksen, joka liittyy sinuun. Riippuu sinusta, realisoituuko sen sisältö.

Vierailija
40952/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se, että hän hyväksyi ja on hyväksynyt sinut koko ajan, on sulle niin iso asia, että se pitää loppuun asti. En tosin usko, että yhteen mennessänne hän tiesi, mitä sai. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40953/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.

Ihanko langassa etenee 😀

??

Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu

Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.

Sama, mutta kuten huomaat, kaikilla muilla se ei ole näin. Moni täällä luulee, että puhutaan vain tässä ketjussa kirjoitetusta ja vain tässä ketjussa käyvistä ihmisistä, ne jopa kysyy välillä muiden kaivatuista tunnisteita sanamuodoin "Kuka MEISTÄ", eli olettavat tosiaan kaikkien olevan ja kaiken tapahtuvan pelkästään ketjun sisällä. Lisäksi ne komentelee antamaan tunnisteita esim. jäähyväisviesteille, koska tietenkin niiden mielestä se jäähyväisten kohde on "Joku MEISTÄ" ja tätä kautta se tieto menee varmana perille (koska kaikkihan ovat tässä ketjussa eikä muuta ole).

 

Toki täällä on muutamia normaaleitakin kävijöitä, jotka ymmärtävät, että irl on irl ja sen irlin perusteella vasta kirjoitellaan tänne. Toivon, että toi eka ryhmä on vain äänekäs vähemmistö, koska muuten olis syytä huolestua suomalaisten mielenterveydestä.

Rakastuminen on eräänlainen mielenterveyden häiriötila.

Joo, mutta ei sen silti pitäisi todellisuuden tajua niin pahasti sekoittaa, että ihmiset alkaa luulla yhden nettiketjun olevan koko maailma. Noiden ongelma on se, ettei niillä ole muita sosiaalisia kontakteja tai muuta elämää kuin täällä palstalla ja ne luulee, että kaikilla muillakin se on niin.

Vierailija
40954/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Olet minulle inspiraatioidoli. 

Hyvä! Se on kaikki mitä haluankin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40955/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista. Kaikki kaipaajat alennusmyynneissä ja pakkaamassa reissua varten. 🤣

Vierailija
40956/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hiljaista. Kaikki kaipaajat alennusmyynneissä ja pakkaamassa reissua varten. 🤣

On kesä. Kaikki on reissussa ja näkee ihmisiä. Oon itsekin just bussissa parin tunnin matkalla toiseen kaupunkiin, jossa näen paria kaveria, joita en koskaan muuten näe. 

Vierailija
40957/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas hiljaista. Kaikki kaipaajat alennusmyynneissä ja pakkaamassa reissua varten. 🤣

On kesä. Kaikki on reissussa ja näkee ihmisiä. Oon itsekin just bussissa parin tunnin matkalla toiseen kaupunkiin, jossa näen paria kaveria, joita en koskaan muuten näe. 

Minä töistä tauolla.

Vierailija
40958/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se, että hän hyväksyi ja on hyväksynyt sinut koko ajan, on sulle niin iso asia, että se pitää loppuun asti. En tosin usko, että yhteen mennessänne hän tiesi, mitä sai. 

Hän on ainoa joka pystyy käsittelee minua.

Vierailija
40959/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.

Vierailija
40960/41005 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.

En mä tahallaa kiusaa. Tää myrsky mun päässä on jotain mitä en oo kokenu ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän