Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40124)
Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on se totuus.
Minä hyvä. Ylpeä ja onnellinen siitä.
Hän paha. Ylpeä ja onnellinen siitä.
Sellainen yhtälö että en usko teillä olevan kenelläkään samanlaista koetinkiveä.
😂😂😂
Kyllä se monia on naurattanut kateuksissaankin.
Pitäisikö olla kateellinen narsistille? En ole hetkeäkään.
Onnea psykiatrian tutkinnosta👏
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kyllä naiselle suoraan kaiken, myös sen, että moni asia on tämän syytä kun hän on mikä on. Eipä kestänyt raukka vaan ghostasi.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.
Pata kattilaa soimaa.
Pitäisikö olla kateellinen narsistille? En ole hetkeäkään.
Ei ole narsisti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
"..jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili."
🤔
Samaa mietin. Tekeeköhän sillä hyvänkin tilin? Tulee kiire suoltaa turhia sanoja. Verot niistä sanoista tullee heti maksuun.
Hiljainen sivusta.
Oli pilvinen ja synkkäsäinen aamu kun heräsin. Puin päälle sunshine station of mind puseron ja jopas alkoi aurinko paistaa. Täytynee vielä tänään biksuihin pukeutua ja säätilaan sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
Mn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei reagoi mitenkään niin täytyy välillä oikein pysähtyä ja tapittaa että ymmärrätkö sinä mitä minä puhun sinulle? Sitten toki myös kannattaa tehdä havaintoja siitä jos tiedustelu ei onnistukaan ettei tule nenukkaan tms.
Jotkut tapittaa juu ja kysyy. Itse en näihin aina jaksa edes reagoida, kun turhaa kysyä aivan päivän selviä asioista "ymmärrätkö" 😁 hiljaa näissä mietin vain, että miten voikaan vastapuoli aliarvioida älykkyyttä ja ymmärtämisen tasoa.
Juu ymmärrän tämänkin tilanteen, olen joutunut samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
Minä voisin marssia vaikka heti pyytämään anteeksi ymmärtämättömyyttäni, jos sitäkin ei olisi tehty mahdottomaksi. Jos asettaa totaliteetteja, jää itse niiden vangiksi, jos ei osaa niitä poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mn?
Naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä. Ei ole ollut samaa ongelmatiikkaa muiden kanssa kuin sinun. Jos väärinkäsitysten korjaaminen on sitä, että minun näkemykseni muutetaan sinun näkemystäsi vastaavaksi, onko siinä kyse aidosta yhteyden syntymisen mahdollisuudesta? Kiinnosteleeko mahdollisesti yhteinen elämä 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
On asioita joita ei voi ymmärtää väärin. Oletko ikinä ajatellut?
Jahas. Laitetaanpas poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
Minä voisin marssia vaikka heti pyytämään anteeksi ymmärtämättömyyttäni, jos sitäkin ei olisi tehty mahdottomaksi. Jos asettaa totaliteetteja, jää itse niiden vangiksi, jos ei osaa niitä poistaa.
Niin että sori siitä ja matka jatkuu 🐎
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa aina heti aamusta olla näin hyvällä tuulella. Olet niin kohtelias minulle. Tuon sinulle kahvia.
Miks kukaan olis aamusta muulla kuin hyvällä tuulella? Uusi ihana päivä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa aina heti aamusta olla näin hyvällä tuulella. Olet niin kohtelias minulle. Tuon sinulle kahvia.
Miks kukaan olis aamusta muulla kuin hyvällä tuulella? Uusi ihana päivä elämässä.
No äläpä muuta virka.
Minulla ei ole vuosiin ollut
edes chat-jutusteluja suom.
miesten kanssa, ei siis mitään
chatin yhtäkkistä ohistelua/
päättämistä/estämistä kenenkään
nettitutun/etäihastuksen kanssa.
Näin muodoin ei myöskään
livetapaamisia/ghostaamisia.
En koskaan sopisi tapaamista,
ellen todella olisi sinne menossa.
Moinen töykeä déittailu ei olisi
minun tyylilajiani.
.
Spontaaneja chatteja
kiinnostuneiden kanssa ei enää tule,
koska olen epäaktiivinen alustoilla >
Febu, Insta, Tok, Jodel + kaikki
muut anoformaatilla toimivat
lätinälössit. [Someaktiivina viestejä
tuli Messenger inboxiin runsaasti].
OgE
Kyllä se monia on naurattanut kateuksissaankin.