Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40173)

Vierailija
40101/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.

Onko sinun mielestäsi erikoista, jos sinun käytöksesi vuoksi minulla ei ole haluja selvitellä asioita? Vaikka rakastankin.

Vierailija
40102/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sain ajan kulumaan koko juhannuksen vaikka olin vain itsekseni.

Sama. Turhin juhla. 

Juhannus on lähtökohtaisesti kiva juhla, jolla on syvällinen merkitys. 🌿🌸

💜 Asenteensa voi aina valita, vaikka muuten elämä ei aina mene omien suunnitelmien mukaan.

Sama vesilasi voi olla "puoliksi tyhjä" tai "puoliksi täynnä". 

Idiootti!!

Ota vähän pullaa ja pikkuleipiä ole hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40103/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.

Pata kattilaa soimaa.

Minä voisin marssia vaikka heti pyytämään anteeksi ymmärtämättömyyttäni, jos sitäkin ei olisi tehty mahdottomaksi. Jos asettaa totaliteetteja, jää itse niiden vangiksi, jos ei osaa niitä poistaa.

Ehkä häntä ei vain kiinnosta? Meni eteenpäin. Mene sinäkin. Eri

Vierailija
40104/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa aina heti aamusta olla näin hyvällä tuulella. Olet niin kohtelias minulle. Tuon sinulle kahvia.

Miks kukaan olis aamusta muulla kuin hyvällä tuulella? Uusi ihana päivä elämässä.

Totta, lahja jota ei ole itse ansaittu. Kaikki eivät saaneet herätä tähän päivään, mutta me saimme!

eri

Lähetä terveisesi kaivatullesi..

Tuollainen itsestäänselvyyksien lässyttäminen kuuluu muualle. 

Se oli terveiset kaivatulle.

Entä oma viestisi? Onko se kaipausviesti, minuako siis kaipaat?

Vierailija
40105/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Laitetaanpas poistoon.

Et sä muuta osaakaan tehdä.

Kiitos kun pitää ketjun siistinä! 

Vierailija
40106/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.

Pata kattilaa soimaa.

Minä voisin marssia vaikka heti pyytämään anteeksi ymmärtämättömyyttäni, jos sitäkin ei olisi tehty mahdottomaksi. Jos asettaa totaliteetteja, jää itse niiden vangiksi, jos ei osaa niitä poistaa.

Niin että ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠sori siitä ja matka jatkuu 🐎 

Kuten sanottu sinulle on rakkainta periaatteesi. Pidä sitä hyvänä ja helli oikein sydämesi kyllyydestä. Se rakastaa sinua varmasti.

Varmasti hänellekin löytyy sopiva ihminen, se et vain ollut sinä. Niele harmi ja hyväksy tilanne. Ei se toinen halua. Eri

Vierailija
40107/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.

Sitten vaan eteenpäin, sisko!

Viesti oli "siskolle", mieheltä.

Vierailija
40108/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä. Ei ole ollut samaa ongelmatiikkaa muiden kanssa kuin sinun. Jos väärinkäsitysten korjaaminen on sitä, että minun näkemykseni muutetaan sinun näkemystäsi vastaavaksi, onko siinä kyse aidosta yhteyden syntymisen mahdollisuudesta? Kiinnosteleeko mahdollisesti yhteinen elämä 🤷🏼‍ 

Ei kiinnosta, jos käytät sanaa "ongelmatiikka". 😊 En tosin ole ap. Olen evvk. 

Särjit juuri maailmani 🌍🌋 

Uskon, että nouset kuin feenikslintu. 🥰

Vierailija
40109/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se korjaa, jonka mielestä on syntynyt väärinkäsitys. Muu on turhaa ininää, ei jaksa semmosta. 

Oletko siis sitä mieltä, että et halua olla missään tekemisissä kanssani?

Vierailija
40110/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rakastunut naiseen ja oon itse nainen. Hmmm… en muista milloin olisin viimeksi nähnyt unta naisten välisestä. Kuitenkin viime yönä näin unta että rakastelin naisen kanssa ja toissayönä näin unta tästä rakkauteni kohteesta. Taitaa juhannus tehdä taikojaan nyt. 🥹

Juhannus juhlittu ja ei kun paluuta todellisuuteen….

Vierailija
40111/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan eteenpäin, sisko!

Viesti oli "siskolle", mieheltä.

Ainoa, että täällä ei käy miehiä. 

Vierailija
40112/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon rakastunut naiseen ja oon itse nainen. Hmmm… en muista milloin olisin viimeksi nähnyt unta naisten välisestä. Kuitenkin viime yönä näin unta että rakastelin naisen kanssa ja toissayönä näin unta tästä rakkauteni kohteesta. Taitaa juhannus tehdä taikojaan nyt. 🥹

Juhannus juhlittu ja ei kun paluuta todellisuuteen….

Kerro se hänelle!

Vierailija
40113/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa aina heti aamusta olla näin hyvällä tuulella. Olet niin kohtelias minulle. Tuon sinulle kahvia.

Miks kukaan olis aamusta muulla kuin hyvällä tuulella? Uusi ihana päivä elämässä.

Totta, lahja jota ei ole itse ansaittu. Kaikki eivät saaneet herätä tähän päivään, mutta me saimme!

eri

Mulla on ihan omaa ansiota se, että sain herätä tähänkin päivään. Voisi olla toisin, jos olisin valinnut toisin. Seuraajalleni kävi pahin mahdollinen. 

Siksi juuri arvostankin elämää niin paljon. Rakastan jokaista päivää enkä muuttaisi mitään. 

Sivusta

Vierailija
40114/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, sanoit sen itse. Sinulla ei ole haluja selvitellä asioita. Mitä sitten tinkaat tai puhut mistään yhteisistä elämistä? Järki käteen.

Vierailija
40115/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä varmaan kiinnosta, jos käyttäytyy noin. Tuskin on siis erikoistakaan.

Vierailija
40116/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💎 

Vierailija
40117/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärinkäsityksiä mitä oikoa tai selvittää. Ylpeydestä ei mua voi syyttää. Ei ole tarvetta vatvoa menneitä. Aivokapasiteetti on liian arvokasta käyttää johonkin kuran vatvomiseen. Tosiseikat eivät miksikään vatvomisella muuttuisi.

Itseään, asennettaan ja ajatusmaailmaansa voi kehittää, jos haluaa. 

Aina voi myös valita jäykähkön asenteen, ajatusmaailman ja vatvomisen. Sitä tuo estojen poiston ruinaaminen on.

Vierailija
40118/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kyllä naiselle suoraan kaiken, myös sen, että moni asia on tämän syytä kun hän on mikä on. Eipä kestänyt raukka vaan ghostasi. 

No mitä sä enää roikuit täällä? Sait haukuttua ja toinen korjasi luunsa, joten tossahan on peli selvä jo. Mene eteenpäin, ei sun sitä lisää tarvi päästä haukkumaan. Se on varmasti mennyt jo eteenpäin. 

Ihmettelen myös. Jätä sen naisen elämä rauhaan. -sivusta.

Vierailija
40119/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: oletko sanonut kaivatusta jotain, jota katuisit jos hän kuulisi sen?

Vierailija
40120/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatun ei tarvisi yhtään olla mustasukkainen tai pelätä asemaansa. Olen pysynyt avioliitossa vaikka viimeiset 10 vuotta ei ole ollut kylmää, eikä mitään hellyyden osoituksia :( toisaalta sitä varten en ala mihinkään kylmää kuumaa peleihin. Jos toinen alkaa kylmäksi, niin se on heti ei. Mulle riitti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi