Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40173)
Vierailija kirjoitti:
Ei kinata enää.
Ystävät ei kinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.
Ihmeellistä. Ei ole ollut samaa ongelmatiikkaa muiden kanssa kuin sinun. Jos väärinkäsitysten korjaaminen on sitä, että minun näkemykseni muutetaan sinun näkemystäsi vastaavaksi, onko siinä kyse aidosta yhteyden syntymisen mahdollisuudesta? Kiinnosteleeko mahdollisesti yhteinen elämä 🤷🏼
Voi luoja. Te ootte kaksi anonyymia. 🙈
Mitä siitä, höpönassu 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sain ajan kulumaan koko juhannuksen vaikka olin vain itsekseni.
Sama. Turhin juhla.
Juhannus on lähtökohtaisesti kiva juhla, jolla on syvällinen merkitys. 🌿🌸
💜 Asenteensa voi aina valita, vaikka muuten elämä ei aina mene omien suunnitelmien mukaan.
Sama vesilasi voi olla "puoliksi tyhjä" tai "puoliksi täynnä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.
Mitä ehdotat?
Raivonu**itaan sovinnoksi? 🐐
Aurinkoa ja vilvoittavia vesiä tähän päivään kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa aina heti aamusta olla näin hyvällä tuulella. Olet niin kohtelias minulle. Tuon sinulle kahvia.
Miks kukaan olis aamusta muulla kuin hyvällä tuulella? Uusi ihana päivä elämässä.
Totta, lahja jota ei ole itse ansaittu. Kaikki eivät saaneet herätä tähän päivään, mutta me saimme!
eri
Vierailija kirjoitti:
Se on sun tulkinta. Ehkä et ole mahdollistanut yhteyden syntymistä?
Vierailija kirjoitti:
Ottaako hän aamukahvia jos keitän? 🥰
Hän voisi juoda toisen kupin pullan kera. Kuinka ollakkaan unessa aloin valmistaa reseptin mukaan jotain ja kaadoin siihen epähuomiossa litran sokeria. Pian vaivasin jotain taikinaa käsin. Ei ehtinyt paistoon ja maistoon saakka ennen heräämistä. En edes ole leiponut aikoihin, ilmeisemmin töihin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Te ette osaa edes jutella.
Jos sinulla on mielipaha niin voisitko ystävällisesti sanoa sen ääneen? Sinulle tulee valtavasti ongelmia koska sinä et puhu mitään. Ymmärrätkö?
Näin opetin eksääkin ja hyvin meni. Suoraa rehtiä toimintaa.
Kyllä mulle tulis enemmän ongelmia sillä, että ottaisin asioita puheeksi. Nimenomaan haluan pitää hiljaisuuden, jotta tilanne tasaantuu ja koko juttu unohtuu ja tulee muita ihmisiä. Ei ole mitään selvitettävää eikä mielipahaa, oli vain kahden humalaisen ihmisen hiukan käsistä lähtenyt tilanne, joka sovittiin siinä paikassa ettei siitä jatketa.
Kaikki ohjeet eivät siis päde kaikkiin tapauksiin, jokainen tietää omansa parhaiten. Eikä mikään yliselittäminen ja selvittämisen tarpeen kanssa roikkumaan jääminen ole kenellekään mitenkään imartelevaa, joten parasta toisinaan on, kun antaa vain olla. Ei tule sit niitä estojakaan, mitä osalla täällä jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sain ajan kulumaan koko juhannuksen vaikka olin vain itsekseni.
Sama. Turhin juhla.
Juhannus on lähtökohtaisesti kiva juhla, jolla on syvällinen merkitys. 🌿🌸
Ainoa merkitys on saada vapaapäiviä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä. Ei ole ollut samaa ongelmatiikkaa muiden kanssa kuin sinun. Jos väärinkäsitysten korjaaminen on sitä, että minun näkemykseni muutetaan sinun näkemystäsi vastaavaksi, onko siinä kyse aidosta yhteyden syntymisen mahdollisuudesta? Kiinnosteleeko mahdollisesti yhteinen elämä 🤷🏼
Ei kiinnosta, jos käytät sanaa "ongelmatiikka". 😊 En tosin ole ap. Olen evvk.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kyllä naiselle suoraan kaiken, myös sen, että moni asia on tämän syytä kun hän on mikä on. Eipä kestänyt raukka vaan ghostasi.
No mitä sä enää roikuit täällä? Sait haukuttua ja toinen korjasi luunsa, joten tossahan on peli selvä jo. Mene eteenpäin, ei sun sitä lisää tarvi päästä haukkumaan. Se on varmasti mennyt jo eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, jos käytät sanaa "ongelmatiikka". 😊 En tosin ole ap. Olen evvk.
Särjit juuri maailmani 🌍🌋
Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.
Vierailija kirjoitti:
Se korjaa, jonka mielestä on syntynyt väärinkäsitys. Muu on turhaa ininää, ei jaksa semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa aina heti aamusta olla näin hyvällä tuulella. Olet niin kohtelias minulle. Tuon sinulle kahvia.
Miks kukaan olis aamusta muulla kuin hyvällä tuulella? Uusi ihana päivä elämässä.
Totta, lahja jota ei ole itse ansaittu. Kaikki eivät saaneet herätä tähän päivään, mutta me saimme!
eri
Lähetä terveisesi kaivatullesi..
Tuollainen itsestäänselvyyksien lässyttäminen kuuluu muualle.
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.
Sitten vaan eteenpäin, sisko!
Vierailija kirjoitti:
Monesti sellainen ihminen, jonka kanssa tulee heti kauheasti väärinkäsityksiä, ei ole itselle oikeanlainen. Ei sillä siis välttämättä ylpeydestä kyse ole tuossa, vaan viisaudesta. Jokainen varmaan kuitenkin haluaisi yhteisymmärryksessä toimivia ihmissuhteita, ei draamaa ja sotkuja.
Mikset olis saanut? Mä olen aina kaikki päivät ihan mieluiten yksikseen, oli arki tai pyhä.