Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40075)
Toki joskus viestit ovat vain osana puhettani.
Siskoni sanoi minulle joskus että minulta saa tietoa, en itse edes tajunnut sitä. Ilmeisesti siksi monet kyselet minulta niin paljon yleisesti. Sehän on kiitollista jos näin on.
Kukaan ei kysele ikinä mitään.
Tai siis hän taisi sanoa asian niin että minulla on hyviä ajatuksia. Uskon että se liittyi persoonallisuuseroihimme, minäkin opin häneltä paljon. Kaikki oppi on kiitollista.
Sillain ajattelee että jospa kertoisi ne asiat suoraan sille ihmiselle eikä tule tähän ketjuun kirjoittamaan että joku on paha tms. Että sellainen avoin ja asiallinen kommunikointi voisi olla kaiken avain. Vasta jouduin tilanteeseen että olen sitä tätä ja tuota mutta ihminen teki ne päätelmät edes keskustelemalla asioista. En voi ymmärtää sellaista. Ettei ole boolsseja kasvotusten jutella asioista, mutta on kiva vääristellä asioita selän takana tai että ottaisi asioista paremmin selvää juttelemalla. Moni väärinkäsitys voisi selvitä sitä kautta eli avoimella kommunikaatiolla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kuuntele minua IRL.
Minuapa kuuntelee.
On myös totta että puhun silti vaikkei kuunneltaisi sillä tiedän että aina jotakin jää jonnekin vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillain ajattelee että jospa kertoisi ne asiat suoraan sille ihmiselle eikä tule tähän ketjuun kirjoittamaan että joku on paha tms. Että sellainen avoin ja asiallinen kommunikointi voisi olla kaiken avain. Vasta jouduin tilanteeseen että olen sitä tätä ja tuota mutta ihminen teki ne päätelmät edes keskustelemalla asioista. En voi ymmärtää sellaista. Ettei ole boolsseja kasvotusten jutella asioista, mutta on kiva vääristellä asioita selän takana tai että ottaisi asioista paremmin selvää juttelemalla. Moni väärinkäsitys voisi selvitä sitä kautta eli avoimella kommunikaatiolla.
Olen samaa mieltä. Siksi minäkin puhun ihmisille suoraan, se on heillekin hyväksi.
Oletteko harrastaneet anaaliseksiä kavattunne kanssa juhannuksen pyhinä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko harrastaneet anaaliseksiä kavattunne kanssa juhannuksen pyhinä?
Lopetin ne touhut jo vuosikausia sitten. Ei enää kiinnostanut yhtään.
Jotkut jää vain sen liturgiansa vangiksi eli on kiva leimata ihminen ja levittää sitä mantraa ympäriinsä. Kun ei ole edes halua tutustua toiseen tai keskustella. Tuntuu että sellainen ihminen ei haluakaan löytää muuta totuutta kuin sen minkä itse on kehitellyt päässään. Eli totuus saattaisi muuttaa asetelmia eikä se ole enää sitten oman edun mukaista kun ei voikaan vääristellä asioita itselleen ja muille.
Kunpa hän edes tykkäisi juhannuksena ottamastani tunnelmallisesta kuvasta somessa.
Mustikki
On tärkeää tulla kuulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sain ajan kulumaan koko juhannuksen vaikka olin vain itsekseni.
Sama. Turhin juhla.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jää vain sen liturgiansa vangiksi eli on kiva leimata ihminen ja levittää sitä mantraa ympäriinsä. Kun ei ole edes halua tutustua toiseen tai keskustella. Tuntuu että sellainen ihminen ei haluakaan löytää muuta totuutta kuin sen minkä itse on kehitellyt päässään. Eli totuus saattaisi muuttaa asetelmia eikä se ole enää sitten oman edun mukaista kun ei voikaan vääristellä asioita itselleen ja muille.
Ole hyvä ja ota selvää äläkä kehittele päässäsi teorioita toisen ajattelusta.
Tyhjäpää marisee asioiden välissä, niin tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Hupsis, t tuli vahingossa isolla. No kuitenkin, olipas siinä matka. Tässä sitä ollaan.
🔴
Huomenta sinulle/
morgon allihopa.
🔵
Savon iipeestä on tullut
ja on tuleva 0 viestiä.
Eli EN enää kirjoittele
langassa. Tästä en tingi.
>>> En enää korjaa
'xxx ei multa'-viestein,
vaikka mitä f3ikattuja
handu-äksiä näkyisi.
Tähänkin perään
trolli tod.näk. heti
kirjoittaa alapääherjan,
katsotaan vain.
Eiliseen viestiini hän
kirjoitti: 'Puhun vain
asian haaroista.' 🤷💁
.
Kohtuukivaa päivää
itse kullekin. -Og📧
Kuka vaan jolla olisi jolla tai vene
Vierailija kirjoitti:
Tyhjäpää marisee asioiden välissä, niin tyypillistä.
Lopeta sitten heti 🤦🤦
Kukaan ei kuuntele minua IRL.