Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (38774)

Vierailija
38281/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä aamu- vai iltalenkkeilijä. Mä oon aamu-, eli kävin jo. Still fat though. 

Nyt jo? 😲 

Vierailija
38282/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarjolla vain rajoja ja muureja, miksi ihmeessä kaipaat? Ilmeisesti siksi, että saat kontrolloinnista kiksejä ja siitä, että silti välitän sinusta.

Luultavasti vain päivähaaveilee ja sillä on siihen ihan täysi oikeus. Tuskin edes kaipaa just sua.  Ei koko maailma pyöri sun ympärilläs, eikä kukaan ole sulle vastakaikua velkaa.

Mikä ihmeen tarve on sorkkia toisten asioita? Harmittaa vissiin, kun kukaan ei sinua kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38283/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, jos yhtään väläyttäisit sun tunteita, kertoisin kaiken. Esim että mä oon nähnyt susta mun elämäni huikeimmat seksiunet. 2023.

Jaahas, trol lilla on pitkä muisti. Minä näet kerroin kerran täällä alkaneeni nähdä seksiunia eräästä varatusta elokuussa 2023.

Olipa typerää haukkua trolliksi vakavaa keskustelijaa.

Ties vaikka olis sun kaivattu, tuo haukkumasi

Vierailija
38284/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarjolla vain rajoja ja muureja, miksi ihmeessä kaipaat? Ilmeisesti siksi, että saat kontrolloinnista kiksejä ja siitä, että silti välitän sinusta.

Luultavasti vain päivähaaveilee ja sillä on siihen ihan täysi oikeus. Tuskin edes kaipaa just sua.  Ei koko maailma pyöri sun ympärilläs, eikä kukaan ole sulle vastakaikua velkaa.

Mikä ihmeen tarve on sorkkia toisten asioita? Harmittaa vissiin, kun kukaan ei sinua kaipaa.

Ei kyllä sinuakaan. 

Edestä

Vierailija
38285/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 1-10 kuinka itsekäs olet?

Vierailija
38286/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.

Tämäpä tämä. Olisitpa hän ja vihdoinkin tajunnut.

Elämä on juuri sellaista, millaista siitä tekee. Sitäpä te ketjuasukit ette ole ikinä tajunneet. 

Ei se ihan noinkaan ole. Rampa ei voi juosta, köyhä matkustella eikä ruma perustaa perhettä.

Rampa voi korvata asian jollain. Köyhä voi muuttaa asioita, jos on todellista tahtoa, rumaa ihmistä ei ole, rumuus on päässäsi ja ei niin kauniit löytävät toisen yhtä huonolla itsetunnolla varustetun. Turhaan lässytät ja alistut.

Vierailija
38287/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä sinuakaan. 

Edestä

Kyllä kaipaa.

Vierailija
38288/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä aamu- vai iltalenkkeilijä. Mä oon aamu-, eli kävin jo. Still fat though. 

Nyt jo? 😲 

Klo 9 lähdin, oli vielä sopivan viileetä ja vähemmän jengiä liikkeellä. 

Vierailija
38289/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla 1-10 kuinka itsekäs olet?

Onko sulla kaikki ihan hyvin?

Vierailija
38290/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kysyn: saako peruna kasvaa kukkapenkissä 😅🤣 ei ole kyse hoivakodin naapuriin mullan mukana tulleista siemenistä. 

Itänyt Rosamunda (toim. huom. ei Dooris eikä Timo) sai paikkansa mullan päällä, mutta ei kelvannut jänöille, peuroille eikä Mangnuatille ( hymy) Nyt se kasvaa polvenkorkuista vartta ja kukkiikohan myös? 

Vierailija
38291/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kirjoita rumaa kenellekään, ei vahingossa kirjoita rumaa kaivatullekaan. Vinkkinä. 😇

Vierailija
38292/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ulos valepesän jos joku käy kiinni hunaja-ansaan  😂🤣

Vierailija
38293/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä 

Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.

Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".

Miksi varatun naisen kanssa aloit pelleilemään mies? 

Mene sotkemasta sivusta ja kirjoita omat viestisi. Ap 

Luuletko että tiesin hänen olevan varattu? Ei, hän ei kertonut sitä missään vaiheessa. Sain tietää vasta kun hän friendzonasi minut.

Ja minä parka, umpirakastunut vieläkin.

En jaksa enää. Tätä elämää.

Ja me ei jakseta lukea tätä täältä ties monennettako vuotta. Sori. Sivu.

Älä siis lue.

Vierailija
38294/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.

Tämäpä tämä. Olisitpa hän ja vihdoinkin tajunnut.

Elämä on juuri sellaista, millaista siitä tekee. Sitäpä te ketjuasukit ette ole ikinä tajunneet. 

Nyt puhut väärälle ihmiselle. Juuri nuo sanat olen sanonut kaivatulle, joten tajuan ne itse erittäin hyvin. Oon tehnyt mun elämästäni täydellistä, en muuttaisi mitään. 

Vierailija
38295/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta. Toivottavasti käväisen mielessäsi kun miehesi suutelee sua. 

nn

Vierailija
38296/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on aurinko?

Hyvä kysymys.Toivotaan, että se näyttäytyy iltapäivän puolella. Terveisiä!

Vierailija
38297/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon suukkoja, hellyyttä, halaamista, kosketuksia ja suudelmia kuuluis meidän juhannukseen, jos oltais yhdessä. 😍😊

Mutta me ei olla yhdessä. Miksi?

Vastaa sinä tähän kysymykseen ensin. 💔

Vierailija
38298/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ilman rajoja. Sieltä voisi löytyä mulle sopiva ihminen.

Eli pääasia että on lääkäri.

Ei vaan se, että ihmisen kanssa voi olla tekemisissä ja hänellä on elämässään ihanteita, jotka eivät kerrytä vain omaa tai läheisten hyvää, kuten tehdä maailmasta parempi paikka jopa oman henkensä kustannuksella.

Vttu mitä lässytystä. Voit ihan itse omassa elämässäsi tehdä vaikka joka päivä hyvää. Sivust

Eihän missään lukenut etteikö tekisi. Hän tuossa vain pohti, millainen olisi sopiva kumppani itselle. Keskity lukemaan konteksti ennen kuin ryntäät irvailemaan ja vinoilemaan. Eri

Se on liikaa vaadittu.

Ihanan omahyväistä, että "vain paras sopii minulle". 

Tietenkin vain itselle paras sopii, ei kai nyt kukaan vähempään tyydykään. Oletpa hölmö. 

Vierailija
38299/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon suukkoja, hellyyttä, halaamista, kosketuksia ja suudelmia kuuluis meidän juhannukseen, jos oltais yhdessä. 😍😊

Ja enemmän naintia

Vierailija
38300/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jos yhtään väläyttäisit sun tunteita, kertoisin kaiken. Esim että mä oon nähnyt susta mun elämäni huikeimmat seksiunet. 2023.

Mä rakastuin kaivattuuni 2020. En tiennyt varatuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan