Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.
Tämäpä tämä. Olisitpa hän ja vihdoinkin tajunnut.
Elämä on juuri sellaista, millaista siitä tekee. Sitäpä te ketjuasukit ette ole ikinä tajunneet.
Ei se ihan noinkaan ole. Rampa ei voi juosta, köyhä matkustella eikä ruma perustaa perhettä.
Olet eri. En ole mitään noista asioista ja tehnyt elämästäni juuri sellaista kuin olen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Missä on aurinko?
Täällä paistaa ainakin. Toivon, että pilvet väistyköön, ja auringon pilkahduksia ja lämpöä sinnekin.
Mitähän olisit sanonut, jos olisin vastannut "sinusta", kun kysyit mistä unelmoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Miksi varatun naisen kanssa aloit pelleilemään mies?
Mene sotkemasta sivusta ja kirjoita omat viestisi. Ap
Luuletko että tiesin hänen olevan varattu? Ei, hän ei kertonut sitä missään vaiheessa. Sain tietää vasta kun hän friendzonasi minut.
Ja minä parka, umpirakastunut vieläkin.
En jaksa enää. Tätä elämää.
Ja me ei jakseta lukea tätä täältä ties monennettako vuotta. Sori. Sivu.
Anna sen ulista, eikö täällä just saa?
Miksei ulisisi omina viesteinään eikä sotkisi aina jonkun toisen kaipausviestiä? Rasittava tyyppi. Minäkin oisin ghostannut sen.
Ghostaaminen on helpoin valinta typeryksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarjolla vain rajoja ja muureja, miksi ihmeessä kaipaat? Ilmeisesti siksi, että saat kontrolloinnista kiksejä ja siitä, että silti välitän sinusta.
Luultavasti vain päivähaaveilee ja sillä on siihen ihan täysi oikeus. Tuskin edes kaipaa just sua. Ei koko maailma pyöri sun ympärilläs, eikä kukaan ole sulle vastakaikua velkaa.
Mikä ihmeen tarve on sorkkia toisten asioita? Harmittaa vissiin, kun kukaan ei sinua kaipaa.
Ei täältä ketjusta käsin kukaan kenenkään asioita sorki. Tää on tuuleenhuuteluketju.
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-10 kuinka itsekäs olet?
8 tai 9
Vierailija kirjoitti:
9. En loukkaa kenenkään muun oikeuksia, mutta elän kyllä pelkästään itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarjolla vain rajoja ja muureja, miksi ihmeessä kaipaat? Ilmeisesti siksi, että saat kontrolloinnista kiksejä ja siitä, että silti välitän sinusta.
Luultavasti vain päivähaaveilee ja sillä on siihen ihan täysi oikeus. Tuskin edes kaipaa just sua. Ei koko maailma pyöri sun ympärilläs, eikä kukaan ole sulle vastakaikua velkaa.
Mikä ihmeen tarve on sorkkia toisten asioita? Harmittaa vissiin, kun kukaan ei sinua kaipaa.
Ei kyllä sinuakaan.
Edestä
Kyllä kaipaa.
😂😂😂
Sori, mutta tähän kirjoittaneista pienimmällä todennäköisyydellä kaivataan SINUA.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kirjoita rumaa kenellekään, ei vahingossa kirjoita rumaa kaivatullekaan. Vinkkinä. 😇
Eipä täällä kaivattuja käy, kaipaajat vain. Ei huolta vahingoista siis.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos yhtään väläyttäisit sun tunteita, kertoisin kaiken. Esim että mä oon nähnyt susta mun elämäni huikeimmat seksiunet. 2023.
Kiva, että olen saanut tuottaa myös iloisia fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Luuletko että tiesin hänen olevan varattu? Ei, hän ei kertonut sitä missään vaiheessa. Sain tietää vasta kun hän friendzonasi minut.
Miksei ulisisi omina viesteinään eikä sotkisi aina jonkun toisen kaipausviestiä? Rasittava tyyppi. Minäkin oisin ghostannut sen.
Joskus toinen osapuoli voi olla niin ymmärtämätön, että tämä on ainoa keino. Eikä näköjään sittenkään ymmärretä.
Ihme viestejä taas.Onneksi minulla on muutakin tekemistä kuin tämän ketjun seuraaminen. Kaivatulle rennon mukavaa juhannusta
Vierailija kirjoitti:
3-4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(
Sivusta
No tietty oli hupia, jos se oli varattu. Etiäpäin vuan.
No kyllä varattukin voi rakastua ja siirtyä pikkuhiljaa uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lopulta pakollinen valinta, jos vastapuoli roikkuu ja jankuttaa, kuten sinä. En tosiaan ihmettele, että kaivattusi ghostasi sut. Mene eteenpäin.
Välillä tulee sellainen olo, kuin tarkoituksella haluttaisiin tehdä kaivatulle tai tässä tapauksessa muille ketjulaisille paska fiilis. Eihän ne kaivatut täällä oikeasti käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voitte, ulkoistakaa itsenne täältä tänä kauniina päivänä 😍
No ei kai kukaan tänne muutenkaan ole pitkään aikaan enää sisältä kirjoitellut?
Tarkoittaa henkistä ulkoistamista, poistumista, itsesuojelua. 😂 Tämä palsta pilaa päivän, jos sen antaa tehdä niin. Seura tekee kaltaisekseen, siksi pois.
Nääh, otat ketjun ihan liian vakavasti. Täähän on loistavaa viihdettä, nauran välillä ääneen kun ihmisten logiikka on niin erikoista.
Joo sama juttu. En ole myöskään niitä joista tulee ympäristönsä kopio, sellainen on noloa omimista. Täytyy pysytellä omana itsenänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän olisit sanonut, jos olisin vastannut "sinusta", kun kysyit mistä unelmoin.
Olisin vastannut: uskokaa unelmianne, sillä niihin on kätketty ikuisuuden portti.
Mä rakastuin kaivattuuni 2020. En tiennyt varatuksi.