Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38854)
Vierailija kirjoitti:
Kysynys kuuluu: miksi varattu alkoi pelleilemään vapaan kanssa?
Monia syitä. Ensimmäiseksi tulee mieleen, että ehkä hän rakastui siihen vapaaseen? Se on vahva voima, vaikea vastustettava.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Juhannusta J , melkein laitoin sulle viestin tänään. Oot hyvä mies. Parempi ku aina jaksat uskoa. Oli virkistävää tuntea mitä tunsin sun kanssa. Turvaa ja hellyyttä, erityisyyttä. Kiitos siitä.
Kiitos samoin. Tuskin arvaatkaan, miten paljon enemmän olisin arvostanut sitä henkilökohtaista viestiä. No, kaikkea ei voi saada.
t. J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voitte, ulkoistakaa itsenne täältä tänä kauniina päivänä 😍
No ei kai kukaan tänne muutenkaan ole pitkään aikaan enää sisältä kirjoitellut?
Tarkoittaa henkistä ulkoistamista, poistumista, itsesuojelua. 😂 Tämä palsta pilaa päivän, jos sen antaa tehdä niin. Seura tekee kaltaisekseen, siksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(
Sivusta
No tietty oli hupia, jos se oli varattu. Etiäpäin vuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysynys kuuluu: miksi varattu alkoi pelleilemään vapaan kanssa?
ja sen jälkeen KHOUSTASI?
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin, et tulee tylsä jussi, mut sit muistin tän ketjun. 🤪
V>tun köyhä 🤣
Purjevene remontissa, niin joudun juomaan setelikasan päällä kuoharia, mut mä nousen tästäkin vastoinkäymisestä 💪
Menit myymään kaikki hyvät venepuut.
Vierailija kirjoitti:
Haluun istua nojatuolilla ja katsoa kun sut mustataan 😍
En halua tulla mustatuksi.
Pertti
Huomenta! Mukavaa Jussia! 😘🖤😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Miksi varatun naisen kanssa aloit pelleilemään mies?
Mene sotkemasta sivusta ja kirjoita omat viestisi. Ap
Luuletko että tiesin hänen olevan varattu? Ei, hän ei kertonut sitä missään vaiheessa. Sain tietää vasta kun hän friendzonasi minut.
Ja minä parka, umpirakastunut vieläkin.
En jaksa enää. Tätä elämää.
Ja me ei jakseta lukea tätä täältä ties monennettako vuotta. Sori. Sivu.
Anna sen ulista, eikö täällä just saa?
Vierailija kirjoitti:
Missä on aurinko?
Täällä mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V>tun köyhä 🤣
Purjevene remontissa, niin joudun juomaan setelikasan päällä kuoharia, mut mä nousen tästäkin vastoinkäymisestä 💪
Minun puu, minun päätös.
Vierailija kirjoitti:
Missä on aurinko?
Helios, tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ilman rajoja. Sieltä voisi löytyä mulle sopiva ihminen.
Eli pääasia että on lääkäri.
Ei vaan se, että ihmisen kanssa voi olla tekemisissä ja hänellä on elämässään ihanteita, jotka eivät kerrytä vain omaa tai läheisten hyvää, kuten tehdä maailmasta parempi paikka jopa oman henkensä kustannuksella.
Vttu mitä lässytystä. Voit ihan itse omassa elämässäsi tehdä vaikka joka päivä hyvää. Sivust
Eihän missään lukenut etteikö tekisi. Hän tuossa vain pohti, millainen olisi sopiva kumppani itselle. Keskity lukemaan konteksti ennen kuin ryntäät irvailemaan ja vinoilemaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on aurinko?
Helios, tässä
Jaahas, eipä näkynytkään emoji, näkyisköhän tää
🌞
Ootkohan sä aamu- vai iltalenkkeilijä. Mä oon aamu-, eli kävin jo. Still fat though.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naisista jotka flirttailee paljon ja kaikille. Ei tosikkoja jaksa kukaan.
Iloisuus ja huumorintaju eivät ole flirttailua, vaan ihmisen ominaisuuksia. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä. 😄
Tämän takia en ole lähestynyt kaivattuani enkä lähesty. Kuitenkin olen vain käsittänyt kaiken väärin. Hymyily on pelkkää ystävällisyyttä, tuijotus ja vilkuilu tavallista katseen harhailua, hiusten lääppiminen ja heiluttelu samanlaista puuhaa kuin paperiin piirtely puhelun aikana, päällimäisten vaatteiden riisuminen johtuu kuumuudesta, vaatteiden suoristaminen peilin edessä on vain epävarmuutta omasta ulkonäöstä, tärisevät kädet ja punainen naama johtuu kofeiinista jne.
Parempi antaa naisten lähestyä niin kuin tähänkin asti niin ei synny väärinkäsityksiä. Paitsi siis jos joku liikoja kuvitteleva nainen lähestyy minua. 😄
Vierailija kirjoitti:
Pakoilu kertoo siitä, että ei ole valmis, halukas ja kykenevä.
Tai sitten on ujo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V>tun köyhä 🤣
Minun puu, minun päätös.
Aina ei aarteen arvoa ymmärrä ennen kuin on päästänyt sen menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakoilu kertoo siitä, että ei ole valmis, halukas ja kykenevä.
Tai sitten on ujo
Ujo = ei ole valmis, halukas ja kykenevä.
Ja me ei jakseta lukea tätä täältä ties monennettako vuotta. Sori. Sivu.