Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38579)
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä aamu- vai iltalenkkeilijä. Mä oon aamu-, eli kävin jo. Still fat though.
Oon iltalenkkeilijä,mutta jos saat mut kiskottua sängystä aamulla niin lähen kyllä mukaan silloinkin
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta. Toivottavasti käväisen mielessäsi kun miehesi suutelee sua.
nn
En toivo mitään tämmöisiä. Se olisi epähienoa.
- tiedät kuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(
Sivusta
No tietty oli hupia, jos se oli varattu. Etiäpäin vuan.
No kyllä varattukin voi rakastua ja siirtyä pikkuhiljaa uuteen suhteeseen.
Mutta tässä tapauksessa niin ei käynyt ja sille syytä pohditaan. Sinun kommenttisi kaltaiset ovat turhia, eivät liity tilanteeseen. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naisista jotka flirttailee paljon ja kaikille. Ei tosikkoja jaksa kukaan.
Iloisuus ja huumorintaju eivät ole flirttailua, vaan ihmisen ominaisuuksia. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä. 😄
Tämän takia en ole lähestynyt kaivattuani enkä lähesty. Kuitenkin olen vain käsittänyt kaiken väärin. Hymyily on pelkkää ystävällisyyttä, tuijotus ja vilkuilu tavallista katseen harhailua, hiusten lääppiminen ja heiluttelu samanlaista puuhaa kuin paperiin piirtely puhelun aikana, päällimäisten vaatteiden riisuminen johtuu kuumuudesta, vaatteiden suoristaminen peilin edessä on vain epävarmuutta omasta ulkonäöstä, tärisevät kädet ja punainen naama johtuu kofeiinista jne.
Parempi antaa naisten lähestyä niin kuin tähänkin asti niin ei synny väärinkäsityksiä. Paitsi siis jos joku liikoja kuvitteleva nainen lähestyy minua. 😄
Jos et uskalla lähestyä, niin se voi olla, että joku muu mies uskaltaa ja sitten sinä jäät rannalle ruikuttamaan.
Et oo koskaan hymyillyt mulle. Jos hymyilisit niin tietäisin varmaksi. Nyt olen epävarma. Vietä kiva juhannus. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Haluun istua nojatuolilla ja katsoa kun sut mustataan 😍
Mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-10 kuinka itsekäs olet?
Niin itsekäs että eristän itseni muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun istua nojatuolilla ja katsoa kun sut mustataan 😍
Mitä se tarkoittaa?
Häntä ravitaan mustamakkaralla samalla kuin tuo cuckold katselee.
Jokainen päivä ilman sinua on epätyydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päivä ilman sinua on epätyydyttävä.
Well I know. Eipä mahda nyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee sellainen olo, kuin tarkoituksella haluttaisiin tehdä kaivatulle tai tässä tapauksessa muille ketjulaisille paska fiilis. Eihän ne kaivatut täällä oikeasti käy.
Sinä haluat just tällä.
Juhannuksena voi tehdä kotona tai ulkona vaikka siivoustaikoja jos ei muuta keksi. Nyt ei ole aikaa teille.
Voisko joku kertoa taian, jolla saisin kaivatun vihdoin itselleni vuosien odotuksen jälkeen. 🙂
Unien kanssa on kyllä vaikeaa ja epäreilua kilpailla seksin huikeudessa. Tuo tieto nosti kynnystäni tunnustaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Miksi varatun naisen kanssa aloit pelleilemään mies?
Mene sotkemasta sivusta ja kirjoita omat viestisi. Ap
Luuletko että tiesin hänen olevan varattu? Ei, hän ei kertonut sitä missään vaiheessa. Sain tietää vasta kun hän friendzonasi minut.
Ja minä parka, umpirakastunut vieläkin.
En jaksa enää. Tätä elämää.
Ja me ei jakseta lukea tätä täältä ties monennettako vuotta. Sori. Sivu.
Anna sen ulista, eikö täällä just saa?
Miksei ulisisi omina viesteinään eikä sotkisi aina jonkun toisen kaipausviestiä? Rasittava tyyppi. Minäkin oisin ghostannut sen.
Ghostaaminen on helpoin valinta typeryksille.
Se on lopulta pakollinen valinta, jos vastapuoli roikkuu ja jankuttaa, kuten sinä. En tosiaan ihmettele, että kaivattusi ghostasi sut. Mene eteenpäin.
Mene itse. Mikä tarve sinulla on kommentoida? Et saa päteä tarpeeksi elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa taian, jolla saisin kaivatun vihdoin itselleni vuosien odotuksen jälkeen. 🙂
Menee näin:
+358xxxxxxxxx
Jossa korvaat x-kirjaimet oikealla numeroyhdistelllä.
Vaikka erillään vietämme Jussia,
silti haluaisin sun kaa…
Vierailija kirjoitti:
Soitto tai viesti lienee taian nimi. Yhteydenotto.
Tähän perään 101 syytä miksi se ei sinulta onnistu, mutta kaivattu kyllä ottaisi yhteyttä jos kiinnostaa!! Tai sitten olet se sama vanha estetty.
Kun on kyse rakkaimmista 2 ja kun kyse työstä 6-7. Tuskin yltäisin tasoon yli sen.