Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
aina pienellä, elleivät ne
aloita lausetta/virkettä.
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Sä luulet että nää täällä on opiskelleet edes peruskoulun vertaa? Näkyy kaikissa jutuissa jatkuvasti niin suuret sivistyksen puutteet, että ei ihme, kun heidän sosiaaliset kontaktinsa ovat pelkästään täällä. Eihän kukaan palkkaa töihinkään ketään täysin kielitaidotonta.
Ei mikään ihme että elätte lapsuudessanne edelleenkin. Kuka helvetti oikeasti muistaa aina kaiken mitä milloinkin on koulussa opetettu? Traumatisoitte itseänne elämällä menneisyydessänne.
Hei nyt oikeasti. Peruskoulutasoiset asiat pitäisi tulla ihan selkärangasta kaikilla aikuisilla ihmisillä. Se on sitä täysin alkeisasiaa elämästä. Yleensä ihmiset käy siihen päälle vielä lukion ja korkeakoulunkin oppimäärät.
Tuo traumahöpinä taas oli jotakin niin käsittämätöntä logiikkaa, etten viitsi sitä edes kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että samat lähettelee viestejä ja tervehdyksiä ja ne toistet sitten vastaavat, jos vastaavat.Omalla kohdalla ainakin näin.
Samat henkilöthän täällä päivästä toiseen käykin
Ihan irl tarkoitin.
Ahaa! No ne jotka viestittelee sulle on susta ja sun elämästä kiinnostuneita. Ne pelkät vastaajat eivät ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä
Ei kirjoiteta ainakaan lauseen aloittaessa.
Eipä tainnu yksikään aloituksen juhlapyhä aloittaa lausetta?
Menkääs tytöt vielä tutkimaan niitä alkukirjaimia, ei siellä niin hieno sää ole että mitään muutakaan kannattaisi tehdä, etenkään näin juhannuksena 🤣
Taisit ajaa perässä mustalla maasturi-Volvolla.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva saada sulta juhannus viesti..-😘
Särkynyt sydän alkaa olla loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
Kuka on missään kohtaa tässä nyt sanonut että elämä olisi jotenkin tyhjää? Mistä te revitte näitä juttuja?
Puhuessaan toiselle ihminen kertoo eniten itsestään. Vanha viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
Menkääs tytöt vielä tutkimaan niitä alkukirjaimia, ei siellä niin hieno sää ole että mitään muutakaan kannattaisi tehdä, etenkään näin juhannuksena 🤣
Näyttää sullakin olevan aikaa kommentoida ihan samalla lailla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
Kuka on missään kohtaa tässä nyt sanonut että elämä olisi jotenkin tyhjää? Mistä te revitte näitä juttuja?
Eli revitte omasta päästänne?
Elämäni on aivan kaikkea muuta kuin tyhjää, siksi en siihen mitään parisuhdetta riesakseni haluakaan. En myöskään pane yhtään ketään, sekin oli aivan omituinen heitto viestini yhteyteen. Kannattaa ehkä pohtia, millaisen kuvan annat itsestäsi noilla kommenteillasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että samat lähettelee viestejä ja tervehdyksiä ja ne toistet sitten vastaavat, jos vastaavat.Omalla kohdalla ainakin näin.
Harhat, psykoosit ja muut pään sekoamiset on ihan perussettiä täällä. Et ole poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan irl tarkoitin.
Ahaa! No ne jotka viestittelee sulle on susta ja sun elämästä kiinnostuneita. Ne pelkät vastaajat eivät ole
Niin ,olen kyllä ymmärtänyt tämän itsekin.Sinä nyt kuitenkin haluaisit pahoittaa kaikkien mielen täällä mutta nyt ei onnistu.Se oli vaan toteamus ja ovat huomanneet kyllä, että nyt on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Syytämmekö nyt siis opettajia?
Hänen kouluaikoinaan 50-luvulla todellisuus oli hyvin erilainen kuin nykyisin. Mutta hyvin muistaa mummo vielä lorunsa, hatunnoston paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mää vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli revitte omasta päästänne?
Elämäni on aivan kaikkea muuta kuin tyhjää, siksi en siihen mitään parisuhdetta riesakseni haluakaan. En myöskään pane yhtään ketään, sekin oli aivan omituinen heitto viestini yhteyteen. Kannattaa ehkä pohtia, millaisen kuvan annat itsestäsi noilla kommenteillasi.
Ilmanko sulla pinnaa kiristää, tuo puute siis.
Vierailija kirjoitti:
Taisit ajaa perässä mustalla maasturi-Volvolla.
En. Mulla on valkoinen audi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää sullakin olevan aikaa kommentoida ihan samalla lailla? :)
Oon biitsillä, kivasti tuulahtelee vaikka kuuma on. Tässä on hyvin aikaa höpöjutuille. Vielä jonkin aikaa, kohta pitää mennä valmistelemaan juhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan irl tarkoitin.
Niin ,olen kyllä ymmärtänyt tämän itsekin.Sinä nyt kuitenkin haluaisit pahoittaa kaikkien mielen täällä mutta nyt ei onnistu.Se oli vaan toteamus ja ovat huomanneet kyllä, että nyt on päinvastoin.
Öööö, taidat pikemminki itse nyt vain haluta pahottaa mielesi täällä, tossa mun vastauksessa ei ollu mitään ikävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Syytämmekö nyt siis opettajia?
Hänen kouluaikoinaan 50-luvulla todellisuus oli hyvin erilainen kuin nykyisin. Mutta hyvin muistaa mummo vielä lorunsa, hatunnoston paikka!
Eipä tainnu 50-luvulla olla alakouluja kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, usein ihminen peilaa itseään tiedostamattomasti, kokemuksiaan, ajatuksiaan muihin ja luulee muiden olevan luulojensa kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mää vai?
Kaikki pilkuille ja alkukirjaimille elämänsä omistaneet saavat vapaasti omia tuon kehotuksen🤗 Muistakaa olla tarkkana!
Ihan irl tarkoitin.