Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37772)
Ai juu! Tapiolle hyvää nimpparia! 😘Johanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
Kuka on missään kohtaa tässä nyt sanonut että elämä olisi jotenkin tyhjää? Mistä te revitte näitä juttuja?
Puhuessaan toiselle ihminen kertoo eniten itsestään. Vanha viisaus.
Eli revitte omasta päästänne?
Elämäni on aivan kaikkea muuta kuin tyhjää, siksi en siihen mitään parisuhdetta riesakseni haluakaan. En myöskään pane yhtään ketään, sekin oli aivan omituinen heitto viestini yhteyteen. Kannattaa ehkä pohtia, millaisen kuvan annat itsestäsi noilla kommenteillasi.Ilmanko sulla pinnaa kiristää, tuo puute siis.
Ei mulla mikään kiristä 😅 lopeta turha riidanhaastaminen nyt, olen maailman onnellisin henkilö juuri tällaisenaan ja se siitä.
Niinhän sä sanot ja luulet.
Mä elän elämäni just kuten itse haluan, en sen mukaan mikä on jonkun randomin vauvapalstalaisen mielipide. Jos haluaisin kaivattuni niin ottaisin hänet, mutta en halua, joten en ota. Eikä se sinuun mitenkään liity, hoten ihan turhaan tuhlaat aikaasi mulle trollaillessa. 🙃
Lol. Mä olen vasta keski-iässä.
Kasarilla ALOITIN > ALA-ASTEELLA.
Vuonna 2000 olin 20+.
Nyt mustismaikki tröllää.
Äitini ja isäni syntyivät
around > 50-luvun alkaessa.
Ei enempää osaa trölläyksiinne.
E
Taas täällä kinastellaan vain. On kuin 3 vuotiaat hiekkalaatikolla lappaamassa toisiaan lapiolla päähän. Jatkakaa ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää provosoituko joka päivä kiusantekijöiden viesteistä.Ihan sama mitä viestivät.Kaiketi opetatte lapsillennekin samoin,olla välittämättä.Turha luulla ,että heiltä aiheet loppuvat.
Miks luulet että täällä kaikilla jotain kakaroita on?
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kinastellaan vain. On kuin 3 vuotiaat hiekkalaatikolla lappaamassa toisiaan lapiolla päähän. Jatkakaa ihmeessä.
Täällä on pari tosi mustavalkoista henkilöä pakottamassa omaan muottiinsa muita. Vtun rasittavia. Poistan jokaisen jankutusviestin aina tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää provosoituko joka päivä kiusantekijöiden viesteistä.Ihan sama mitä viestivät.Kaiketi opetatte lapsillennekin samoin,olla välittämättä.Turha luulla ,että heiltä aiheet loppuvat.
Miks luulet että täällä kaikilla jotain kakaroita on?
Etkö muuta löytänyt viestistä😂😂olet surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva saada sulta juhannus viesti..-😘
Särkynyt sydän alkaa olla loppu.
Toivon iloisempaa mieltä sulle. Halit..-😘
Vierailija kirjoitti:
Mitähän oot duunaillut tän kesän. Katsoin sun käsiä ja ne oli "kuluneet" tai pieniä haavoja oli. Ootko kalastellut tai keräillyt jotain marjoja tai risuja :D
Kulumat? Kuntosali. Kovettumat? Kuntosali. Viiltohaavat? Kuntosali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pari tosi mustavalkoista henkilöä pakottamassa omaan muottiinsa muita. Vtun rasittavia. Poistan jokaisen jankutusviestin aina tavatessa.
Siinä näette ,täällä mitää moderointia ole.
Tanssikaa välillä perinteisessä mielessä, ei sanan säilällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä harvoin niitä edes luen
Mitä ystävällistä, arvostavaa, huomioivaa, auttavaa, piristävää olet sanonut tai tehnyt jollekin?
Minulla on ollut koko vauvailun
ajan perässäni tyyppi/plural,
jotka lisäävät ikääni ja
painooni 15-25 vuotta/kg.
Digitaalisen kàteuskiusaamisen
tyypillisintä muotoa, luulisin.
He ovat usein kirjoittaneet
nämä sôlvauksensa heti
minun kommenttini perään.
Menopaussi/mummon lapsenlapset
ovat myös toistuneet mustisposteissa.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä
Ei kirjoiteta ainakaan lauseen aloittaessa.
Eipä tainnu yksikään aloituksen juhlapyhä aloittaa lausetta?
Menkääs tytöt vielä tutkimaan niitä alkukirjaimia, ei siellä niin hieno sää ole että mitään muutakaan kannattaisi tehdä, etenkään näin juhannuksena 🤣
Ai mää vai?
Kaikki pilkuille ja alkukirjaimille elämänsä omistaneet saavat vapaasti omia tuon kehotuksen🤗 Muistakaa olla tarkkana!
Sitä ihmettelen mist tiesit etten mää niin hiano ole. Jotain näkijän kykyjä sul?
On mul varmaan niitäkin. Ainakin nään teidät kaikki koko ajan sieluni silmin😁
Oletko unohtanut? Minä en, mutta on ollut työ- ja muita kiireitä. Olet varmaan toiseksi suurimman äärellä. Kaunista juhannusta sinne!
🌸🌼🍀🍈🍉🍓🍎🍏
Mulla päivittäinen "menopaussi" eli siesta tai jotain sinne päin.
Aina on hyvä hetki nokosille. 😴