Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37646)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
En ole 1800-luvun hölötyksiin uskova vanhus. Ohi.
Ei saa väheksyä meitä 1800-luvulla syntyneitä. Se on ikärasismia, ootko koskaan sellaisesta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
aina pienellä, elleivät ne
aloita lausetta/virkettä.
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Sä luulet että nää täällä on opiskelleet edes peruskoulun vertaa? Näkyy kaikissa jutuissa jatkuvasti niin suuret sivistyksen puutteet, että ei ihme, kun heidän sosiaaliset kontaktinsa ovat pelkästään täällä. Eihän kukaan palkkaa töihinkään ketään täysin kielitaidotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
On. Se on juuri sitä.
Menkäähän lapset välillä ulos leikkimään! Se on hieno asia että olette koulussa oppineet kaikenlaista jännää ja pääsette syksyllä upeasti nelosluokalle. Mutta tämä on tällainen aikuisten keskustelupalsta eikä teille mikään paras paikka viettää kesälomaa!
Kulta, meidän syntymävuoden sivu - 1880🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
Se on sinun mielipiteesi, eikä muuta mun elämässäni mitään. En elä elämääni muiden odotusten varassa tai ota käskyjä vastaan keneltäkään jollakin vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee juhannuksena mitään enkä mene minnekään. Puutarhahommia saatan tehdä.
Sama, se on hullua mitenkä tiettyinä juhlapyhinä pitäisi tehdä jotain tiettyä.Teen sitä mikä tuntuu hyvältä ja nyt en kaipaa alkoholia tai mökkeilyä.Just tein lihalaatikon uuniin ja huomenna sitten voi grillata makkaraa ja tehdä salaattia.
sivusta miettii hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
On. Se on juuri sitä.
Menkäähän lapset välillä ulos leikkimään! Se on hieno asia että olette koulussa oppineet kaikenlaista jännää ja pääsette syksyllä upeasti nelosluokalle. Mutta tämä on tällainen aikuisten keskustelupalsta eikä teille mikään paras paikka viettää kesälomaa!
Kumma kun te mielestäsi niin aikuiset ette sitten kuitenkaan osaa edes juhlapyhiä kirjoittaa, vaikka niin itseänne ylennätte tässä? Erikoista.
Sä sit skippasit sen kolmosluokan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Sä luulet että nää täällä on opiskelleet edes peruskoulun vertaa? Näkyy kaikissa jutuissa jatkuvasti niin suuret sivistyksen puutteet, että ei ihme, kun heidän sosiaaliset kontaktinsa ovat pelkästään täällä. Eihän kukaan palkkaa töihinkään ketään täysin kielitaidotonta.
Kaikki tietäväkö olet? Tiedät kaikkien sosiaaliset kontaktit ym. Harhainen sä olet.
Vetäkää taas iltaan asti tota, mä nautin luonnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi, eikä muuta mun elämässäni mitään. En elä elämääni muiden odotusten varassa tai ota käskyjä vastaan keneltäkään jollakin vauvapalstalla.
Vaikutat melko kiivaalta vauvailijalta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
On. Se on juuri sitä.
Noinko kipeää teki kun sun kielivirheitä korjattiin? Ens kerralla sanot vain että kiitos ja otat opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä
Ei kirjoiteta ainakaan lauseen aloittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Itse vietät täällä jokaisen hetkesi jo toista päivää peräkkäin, räyhäten, rähisten ja toisia opastaen. Miten se on niiden omien sosiaalisten kontaktien kanssa? 😂
Sekoitat nyt kyllä johonkuhun toiseen, mutta eipä sinun kaltaiseltasi muuta voikaan odottaa. 🤦🏻
Ps. Älkää tunnistelko ihmisiä täällä. Tosi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa huomiota niin monesta suunnasta ja on siinä juuri elementissään.Itse viihdyn taustalla.
Onkos se niin että keskustelun taso paljastaa keskustelijoiden "tason"?
-sivusta ohi otsikon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat melko kiivaalta vauvailijalta 🤭
Olen kaikkea muuta kuin kiivas, näille vain pitää sanoa tiukasti tai ne jää inttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bäänist kaivetu lämpimän tilaa
T mieheltä
mikä on bääni?
Taas ränni päällä T gubelilla.
Tarmo?
🤭