Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
T. Eri
Aiemmalla ei edelleenkään ole mitään aikomusta lähentyä kaivatun kanssa, vaikka kuinka inttäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
Ei minua kukaan ole tähänkään mennessä halunnut joten yksin joutuu olemaan.
Olisipa itsetuntoa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauhea ikävä sua! 💔
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
Kuka on missään kohtaa tässä nyt sanonut että elämä olisi jotenkin tyhjää? Mistä te revitte näitä juttuja?
Jos on aitoja tunteita? Itse en ainakaan tunteilla leikittele. Ei ole tapana tietentahtoen satutella muita. Sydän suru ei ole kenellekään mukavaa.
Kiinnostunut lähestyy.
Sinä 🤩 mies, intohimoinen🔥🤗 ikävä sua, sun katsetta ja sua kokonaisuudessaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos on aitoja tunteita? Itse en ainakaan tunteilla leikittele. Ei ole tapana tietentahtoen satutella muita. Sydän suru ei ole kenellekään mukavaa.
Kiinnostunut lähestyy.
Tai sitten ei lähesty. Jokainen saa itse valita oman tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty. Irl.
Olis kiva saada sulta juhannus viesti..-😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty. Irl.
Olen lähestynyt jo.
Perheen kanssa mökille juhannukseksi. Hyvää juhannusta sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena.
Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…
Hyvä ajatus mutta pettymyksiä varten muistetaan kuitenkin että mikään taika ei mene koskaan tarkoituksen edelle. Kannattaa olla leikkimielellä siis liikkeellä.
Miten minusta tuntuu, että samat lähettelee viestejä ja tervehdyksiä ja ne toistet sitten vastaavat, jos vastaavat.Omalla kohdalla ainakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
aina pienellä, elleivät ne
aloita lausetta/virkettä.
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
On. Se on juuri sitä.
Menkäähän lapset välillä ulos leikkimään! Se on hieno asia että olette koulussa oppineet kaikenlaista jännää ja pääsette syksyllä upeasti nelosluokalle. Mutta tämä on tällainen aikuisten keskustelupalsta eikä teille mikään paras paikka viettää kesälomaa!
Noinko kipeää teki kun sun kielivirheitä korjattiin? Ens kerralla sanot vain että kiitos ja otat opiksesi.
Voi sua kaikin puolin pientä ja hassua ihmistä siellä🤣Ota tästä pusu
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä
Ei aina, kuten juuri huomasit.
Viikonpäivät, kaikki kuut,
joulun sekä juhlat muut,
asukkaat ja kieletkin,
pienellä me kirjoitamme,
lauseen keskellä,
jos on ne.
Eikö sulle opetettu tätä muistisääntöä alakoulussa?
Sivusta
Ylimielisyytesi ylitse yritän huutaa sen, elämä on siellä ja täällä paikoin erilainen! Muistakaamme käytöstavat ja sen.
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Syytämmekö nyt siis opettajia?
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisi, meillä ei vaan ole sellaisia välejä, enkä tiedä haluaako hän edes niitä vai onko tyytyväinen ketjusuhteeseen. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät kirjoitetaan
Eikö tämä ole alakoulun
kolmosluokan asia?
.
x
Sä luulet että nää täällä on opiskelleet edes peruskoulun vertaa? Näkyy kaikissa jutuissa jatkuvasti niin suuret sivistyksen puutteet, että ei ihme, kun heidän sosiaaliset kontaktinsa ovat pelkästään täällä. Eihän kukaan palkkaa töihinkään ketään täysin kielitaidotonta.
Ei mikään ihme että elätte lapsuudessanne edelleenkin. Kuka helvetti oikeasti muistaa aina kaiken mitä milloinkin on koulussa opetettu? Traumatisoitte itseänne elämällä menneisyydessänne.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että samat lähettelee viestejä ja tervehdyksiä ja ne toistet sitten vastaavat, jos vastaavat.Omalla kohdalla ainakin näin.
Samat henkilöthän täällä päivästä toiseen käykin
Eipä tainnu yksikään aloituksen juhlapyhä aloittaa lausetta?