Mikä saa naisen jakamaan puolialastomia kuvia julkisesti?
Kommentit (16)
Maailman vanhin ammatti, siitä saa aina rahaa.
Se on monella nuoruuden joku psykomieskontakti, mies otti kuvia väkisin ja levittelee niitä naisille kostoksi. Ja laittoi vaikka naisen hymyilemään samalla. Nainen ei siis jaa niitä itse. Nykyään on kyllä niitäkin, joiden ala on kuviensa myynti tai videolla esiintyy. Jos on nykyaikainen kuva, eikä 90-luvun loppu.
Vierailija kirjoitti:
Se on monella nuoruuden joku psykomieskontakti, mies otti kuvia väkisin ja levittelee niitä naisille kostoksi. Ja laittoi vaikka naisen hymyilemään samalla. Nainen ei siis jaa niitä itse. Nykyään on kyllä niitäkin, joiden ala on kuviensa myynti tai videolla esiintyy. Jos on nykyaikainen kuva, eikä 90-luvun loppu.
Etkö ole koskaan käynyt instagramissa?
Niitä voi jakaa ihan ilmaiseksi, yhteiseen ilonpitoon. As esimerkiksi.
Voimaantuminen, stråppårin käyttö miehen koloon jne.
Vierailija kirjoitti:
Järjen puute
Tämä. Järjen puute ja huomionhaku. Se, että mitään muuta substanssia ei ole.
(Taloudellinen) hyöty, huomio, status. Jos kuvittelet, että esim. raharikkaat miehet vokottelevat harmaita hiirulaisia, olet pahasti erehtynyt. Jos meinaa tehdä elantonsa prostituutiolla, eksklusiivisella tai vaikkapa sitten diginä, niin seksi on se millä saa miesten kukkaron nyörit löystymään
Abreun kohdalla varmaan se, kun ei muuten käy enää kaupaksi.
Ainut keino naiselle saada orgasmi, on panna stråppårillään miehen hanuria!
"Suomalaiset naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä!" - Sanna Marin
Säälittävää, jos itsetunto on niin surkea, että sitä pitää yrittää pönkittää kerjäämällä kehuja sellaisilla kuvilla. Ressukoita ovat moiset.
Haluaisi vielä olla hedelmällinen jos yli 40v nainen. Nuoremmat kuvaa itseään kun ovat hedelmällisiä ja haluavat perheen
(suurin osa)
Minä olen ajatellut asian niin, että koska minut on siunattu kauniilla kasvoilla ja vartalolla, on jumalallinen velvollisuuteni ilahduttaa ihmisiä jakamalla niitä. Aika kitkeriä kommentteja ketjussa, ilmeisesti teitä on siunattu jollakin eri "lahjoilla" :)
Vierailija kirjoitti:
Huomion kipeys.
Sairaita naisia ovat.
Ne haluaa tumputtajien rahat