Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36258)
Ihan poikki, mutta viimeisillä voimilla vielä terveiset Raksulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 8cm pidempää. 👋
Se oon mä, ja sä oot 169,5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen virkkeesi kuvastaa hyvin kokemustani julkisen terveydenhuollon käsityskykyvystä. Totuus valkenee siellä tuskallisen hitaasti.
Rehellisyys ja ymmärrys auttaa nopeuttamaan asioita.
Liian rehellinen olen ollut. Silti jos lasien värit ovat tutkijalla harmaat, niin ei se vaaleansinisyys näy tutkittavassa.
Okei joo näin juuri ajattelinkin. Älä huoli, ei minuakaan haluta ymmärtää. Tuntuu että ihmisestä olisi pakko löytyä pahaa sisältä. Kaikki asiat halutaan kääntää ihmistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
On myös tiettyjä asioita joissa arvostus tätyisi saada itsensä ulkopuolelta. Vaikka itse tietäisikin osaamisensa. Ainakin itse tiedän näin.
Vastassa ollessa tietoinen jankkaaja, jyräävä keskustelija, on parempi vaieta ja poistua. Joskus ihan sattuu sieluun tietämättömyys ja väärän tiedon jankutus.
Tuli vielä mieleeni että joissakin ihmisissä on pimeyttä mutta ei se aina ole pahuutta sekään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 30cm pidempää.
Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vielä mieleeni että joissakin ihmisissä on pimeyttä mutta ei se aina ole pahuutta sekään.
Mä oon aika synkkä, mutta ei minussa pahuutta ole yhtään.
Minä kaipaan jo unta. Miten voi väsyttää näin paljon?
Voi Pieksämäen linnalintua. Ikävä sua ja punaista taloa. Toivottavasti nähdään vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile kaivattuasi ja mikä hänessä viehättää/herättää kiinnostusta?
Keskimittainen ja sopusuhtainen. Söpöys
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Se oon minä! 😘💕
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan jo unta. Miten voi väsyttää näin paljon?
Minäkin. Harkitsin just että unilleko pitää lähtee. Haaveilemaan yöllisistä haleista ja hellistä pusuista.
Viimeisen kerran.. Hyvää yötä ja kauniita unia söpöliini! 💕💔
Sun läheisyys tuntui niin ihanalta. Saatiin molemmat jotain, mitä tarvittiin. Olit mulle aamulla niin hellä. Se et mies osaa olla yhtä aikaa tuhma, raju ja hellä. Sä osaat. Toivottavasti saat antaa tota hellyyttä kotona eteenpäin.
Ei ole anteeksipyyntöä kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kerran.. Hyvää yötä ja kauniita unia söpöliini! 💕💔
Miksi💔?
Hän on vaan niin ihana. Ulkonäkö on upea tietysti, mutta ei se tietenkään yksin riitä. Hän vaikuttaa myös luonteensa puolesta maanläheiseltä. Ja ihana hymy 😍