Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (36402)

Vierailija
36261/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet ostanut juhannusjuomat muru?

Prismassa 24 pack vissyt tarjouksessa, eli kyllä.

Nyt on juomat mun makuun.

Vierailija
36262/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sittenkään taida olla täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36263/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle, sitten kun on sen aika.

Kalle

Vierailija
36264/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sen kertoakin sille ihmiselle itselleen, jos ei ole kiinnostusta, haluja nähdä jne. Ei jättäisi turhaa toivetta toiselle mahdollisuudesta. Eikö?

Tietenkin, vaikka se olin minä jolla niitä turhia toiveita oli aiemmin.

Itse en edes yrittäisi lähestyä ja olisin aika passiivinen antamatta mitään signaaleja kiinnostuneisuudesta, jos sitä ei olisi.

Vierailija
36265/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaveruus on vaikeaa naisten kanssa. Ennemmin tai myöhemmin sitä alkaa miettiä, että minkähänlaista olisi naida hänen kanssaan - ja siinä sitten taas ollaan. Jos nainen haluaa miehestä kaverin, kannattaisi ensin mennä sänkyyn ja sitten olla jotenkin niin mahdoton, että mieskin sanoisi, että mitä jos oltaisiin vain kavereita. Sitten paneskelee vielä muutaman kerran niin, että se uutuudenviehätys ja millaistahan se olis, jos oltais pantu -fiilis häviää. Sen jälkeen voidaan olla hyvillä mielin kavereita, kun ei tarvitse jossitella. 

Mä en oo pannu yhtään kaverinaista ja hyvin menee. 

Vierailija
36266/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sittenkään taida olla täällä?

En ole.

Vierailija
36267/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita jotka olisi pitänyt oppia jo aikaa sitten. 

Vierailija
36268/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sen kertoakin sille ihmiselle itselleen, jos ei ole kiinnostusta, haluja nähdä jne. Ei jättäisi turhaa toivetta toiselle mahdollisuudesta. Eikö?

Joo, ehdottomasti kannattaa mennä täräyttämään puskista oma epäkiinnostus jollekulle, jolla ei ole mitään aavistusta sun kelastas noin ylipäätään. Mitä isomman yleisön edessä sen teet niin sitä hauskempaa niillä kaikilla on. 

Vierailija
36269/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä on vaikea joskus ymmärtää on niin sanottu "kertakäyttökulttuuri" ja arvostamattomuus.  Inhimillisyys ja muiden kunnioittaminen pitäisi olla tärkeää, vastavuoroista. Näitä tulisi opettaa ja mallintaa lapsille/nuorille.

Hassua, mä just opiskelin tuota puolisen vuotta

Minä olen opiskellut kertakäyttökulttuuria koko ikäni. On kupit ja lautaset hallussa 😜😍 Antti antoi hyvän muistutuksen miksi siitä kulttuurista ei kannata luopua. Kertakäyttökulttuurissakin voi olla inhimillinen ja arvostaa toista 😜😍🥒🍆

Vierailija
36270/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän niille joille on tarvetta kertoa ole se kerrottu selväsanaisesti irl, mutta ymmärtämään ei voi pakottaa.

Vierailija
36271/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaveruus on vaikeaa naisten kanssa. Ennemmin tai myöhemmin sitä alkaa miettiä, että minkähänlaista olisi naida hänen kanssaan - ja siinä sitten taas ollaan. Jos nainen haluaa miehestä kaverin, kannattaisi ensin mennä sänkyyn ja sitten olla jotenkin niin mahdoton, että mieskin sanoisi, että mitä jos oltaisiin vain kavereita. Sitten paneskelee vielä muutaman kerran niin, että se uutuudenviehätys ja millaistahan se olis, jos oltais pantu -fiilis häviää. Sen jälkeen voidaan olla hyvillä mielin kavereita, kun ei tarvitse jossitella. 

Jos nainen haluaa miehestä kaverin, niin silloin se mies ei kiinnosta eroottisesti. Miksi pitäisi sellaisen miehen kanssa panna.

Vierailija
36272/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivästä.

Vierailija
36273/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipu💖

Vierailija
36274/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey Mister Referi, mister Referi. It s not my fault, that was other guy.

Vierailija
36275/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan todella paljon kaikkia, jotka on antaneet minun... No 🥒🍆 nauttia kertakäyttökulttuurista 😜😍 Antti nyt meni vähän pieleen kun kertakäyttöastia oli liian usein ja liian pitkään käytössä... Rypistyi ja ränsistyi...

Vierailija
36276/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sensori 😘

Vierailija
36277/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa miehestä kaverin, niin silloin se mies ei kiinnosta eroottisesti. Miksi pitäisi sellaisen miehen kanssa panna.

No tämä. Enkä tajua mitä väliä sillä on, mitä se mies alkaa mielessään miettiä. Jos kerran on sovittu ystävyydestä niin niissä rajoissa pysytään kunnes mahdollisesti muusta sovitaan, ihan sama mitä äijä haaveilee. 

Vierailija
36278/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanna be my Dutch Boy ;) ?

Vierailija
36279/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit tekee kyllä hyvää lukea, ajatuksella. 😅

Vierailija
36280/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä vähän kuin ankanpoikanen joka lähti taapertamaan perässä vaikka kohdetta ei kiinnostanut yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän