Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36258)
Vierailija kirjoitti:
Inhoon sua, ja samaan aikaan kaipaan sun huomiota 🤦🏻😲
Voi Pekka! Kyllä se Arto sut haluaa 🧡
Houkuttelet mut matolle, sit vedät maton jalkojen alta.
Käärit mut mattoon, mut sit heitätkin jokeen.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan taas kohta saman ikäisiä. Kumpi täyttää?
Nainen<3
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile kaivattuasi ja mikä hänessä viehättää/herättää kiinnostusta?
Ärsyttävä, hankala, haastava, "minä olen aina oikeassa" -tyyppi, kontrolloiva, pitää mykkäkoulua, jos joutuu konfliktiin/erimielisyyteen, koska haluaa tahtonsa läpi, lapsellinen, osaa myös kiristää sanoen "joko luotat tai sit et ja tää on tässä" , löysin hänet deittipalstalta 3päivää eromme jälkeen, osaa myös kaivella vanhoja jo selvitettyjä asioita ja vttuilla ja naljailla etc jne olen vttu tyhmä kuin tyhjä ämpäri. En todellakaan tiedä mikä hänessä muka edelleen herättää kiinnostusta 🤮🤣🤯 ja se vtuttaa ihan suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu myöntämään 'kykyjäni", vaikka kykyjen ammattilaiset muuta väittäisivät.
Tarkoitatko ettet ole valmis itse myöntämään niitä? On tärkeää olla itsevarma. Nykyisin mielistellään ihan liikaa ja se on kyllä vahingollista.
Johnny Depp (INFP) oli jonkin sivuston mukaan sanonut, ettei luota ihmisiin ketkä eivät ole inhonneet itseään.
Ymmärrän. Itseinho ei ole aina niin huono asia. Monet eivät suostu edes itselleen myöntämään millaisia ovat tai halua edes hävetä.
Olen myös sitä mieltä että itseään saa sättiä ja kaikki minkä tietää oikeaksi on oikeaa. Ulkopuoliset eivät aina ymmärrä asioita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja komea mies. Se herättää kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä, hankala, haastava, "minä olen aina oikeassa" -tyyppi, kontrolloiva, pitää mykkäkoulua, jos joutuu konfliktiin/erimielisyyteen, koska haluaa tahtonsa läpi, lapsellinen, osaa myös kiristää sanoen "joko luotat tai sit et ja tää on tässä" , löysin hänet deittipalstalta 3päivää eromme jälkeen, osaa myös kaivella vanhoja jo selvitettyjä asioita ja vttuilla ja naljailla etc jne olen vttu tyhmä kuin tyhjä ämpäri. En todellakaan tiedä mikä hänessä muka edelleen herättää kiinnostusta 🤮🤣🤯 ja se vtuttaa ihan suunnattomasti.
Voi että.
Vierailija kirjoitti:
Pakko vetäistä matto, että saan sinut vaateriin. Mattoon rullattuna et pysty rimpuilemaan vastaan suudelmaani.
Itseinho voi liittyä myös elämän asioihin ja vaikka pettymykseen itsestään. Ihan siis normaalia sekin. Lisäys edelliseen kommenttiini aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe kiitää, nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Lämpö ja muutenkin hieman erilainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Itseinho voi liittyä myös elämän asioihin ja vaikka pettymykseen itsestään. Ihan siis normaalia sekin. Lisäys edelliseen kommenttiini aiheesta.
Ja haluan vielä lisätä että kehittyessään ihminen voi tuntea hetkittäin tai kausittain vaikka minkälaisia tunteita. Se ei tarkoita huonommuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu myöntämään 'kykyjäni", vaikka kykyjen ammattilaiset muuta väittäisivät.
Tarkoitatko ettet ole valmis itse myöntämään niitä? On tärkeää olla itsevarma. Nykyisin mielistellään ihan liikaa ja se on kyllä vahingollista.
Johnny Depp (INFP) oli jonkin sivuston mukaan sanonut, ettei luota ihmisiin ketkä eivät ole inhonneet itseään.
Ymmärrän. Itseinho ei ole aina niin huono asia. Monet eivät suostu edes itselleen myöntämään millaisia ovat tai halua edes hävetä.
Olen myös sitä mieltä että itseään saa sättiä ja kaikki minkä tietää oikeaksi on oikeaa. Ulkopuoliset eivät aina ymmärrä asioita oikein.
Viimeinen virkkeesi kuvastaa hyvin kokemustani julkisen terveydenhuollon käsityskykyvystä. Totuus valkenee siellä tuskallisen hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Aha
Viimeinen virkkeesi kuvastaa hyvin kokemustani julkisen terveydenhuollon käsityskykyvystä. Totuus valkenee siellä tuskallisen hitaasti.
Rehellisyys ja ymmärrys auttaa nopeuttamaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihminen ei pysty integroimaan pimeyttä itsessään ilman sitä, että osaa rakentavasti käsitellä itseinhoa. Tai se ehkä auttaa prosessissa että on inhonnut itseään. Sivu
Kaiketi sitä on vain jonkinlainen pilvigeneroija. Milloin tartun kynään ja muistikirjaan - lopettaakseni anonyymin kollektiivisen päiväkirjan?
Olisipa sisäisen muutoksen tekeminen yhtä helppoa kuin ulkoisen.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys ja ymmärrys auttaa nopeuttamaan asioita.
Liian rehellinen olen ollut. Silti jos lasien värit ovat tutkijalla harmaat, niin ei se vaaleansinisyys näy tutkittavassa.