Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (34783)

Vierailija
34481/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maijoista puheenollen, yksi "Maija" on niin kaunis, että nuolisin niin monta orgasmia kuin ikinä hän pystyy saamaan, mutta muuta en edes halua. Näin ajatuksen tasolla, todellisuudessa on liian monta mutkaa matkassa. Saataisiin molemmat siitä paljon iloa, mutta ei tule silti tapahtumaan.

Ymmärrän sua hyvin. Mulla on sama tilanne miehen suhteen.

Vierailija
34482/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.

Se on ihan OK, muttei oikeasti mitään niin spessua. Ihmeelliset kriteerit, kai ihmiset saa tykätä mistä ne haluaa. 

Sun mielestä on ihmeellisiä kriteereitä toivoa yhteensopivuutta seksissä? Seksielämä kuolee, jos se on jommankumman mielestä epätyydyttävää, ja ajan kanssa parisuhde kuolee, kun seksiä ei enää ole. Eri.

Naulan kantaan. Toki nuolemisesta kaikki eivät pidä ja sekin on ok, eikä varmaan monellakaan mikään kynnyskysymys. Eri2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34483/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena panisin kaivattua laiturilla

Varmaan tosi epämukava paikka molemmille

Mutta jos on eksipionisti.

Vierailija
34484/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.

Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys. 

On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.

Kyllä kaunis on yleensä myös nirso ja miksei olisikin. Kaikkien ihmisten pitäisi olla.  Ottaa vain sellaisen kumppanin, jonka oikeasti haluaa, eikä ketä tahansa vain yksinjäämisen pelossa.

Nirsous on hemmetin hyvä ominaisuus ihmisessä.

Ei voi sanoa nirsoksi, jos valitsee vain itselleen sopivan. Olisi väärin alkaa parisuhteeseen kenen kanssa vain.

Niin sitä silti vain sanotaan. Ja sitähän se onkin, valikoivuutta. Pelkästään siis hyvä asia!

Tarkoitti tuossa alkuperäisessä kontekstissa että kauniin naisen ollessa kyseessä passiivisuus ei välttämättä tarkoita, että kyseinen mies ei kelpaisi. Nainen voi olla hyvinkin ihastunut muttei silti tee aloitetta, koska ei ole tottunut tekemään. Nirsous oli huono sanavalinta, sori. Tottakai parisuhteeseen tulee kelpuuttaa vain sellainen jota rakastaa, haluaa ja arvostaa.

Nirsous on erittäin hyvä sanavalinta. Kuten sanoin, kaikkien tulisi olla nirsoja.

Itse aihetta en kommentoinut mitenkään, vain tätä kohtaa. 

Vierailija
34485/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa sulla mies OF.

Haluaisitko, että kaikki katsoisi sun kaivatun alastonkuvia?

Haluaisin. Mulla on muutamia erikoisia kinkkejä ja tää sopis hyvin. Eri

Vierailija
34486/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.

Se on ihan OK, muttei oikeasti mitään niin spessua. Ihmeelliset kriteerit, kai ihmiset saa tykätä mistä ne haluaa. 

Sun mielestä on ihmeellisiä kriteereitä toivoa yhteensopivuutta seksissä? Seksielämä kuolee, jos se on jommankumman mielestä epätyydyttävää, ja ajan kanssa parisuhde kuolee, kun seksiä ei enää ole. Eri.

Naulan kantaan. Toki nuolemisesta kaikki eivät pidä ja sekin on ok, eikä varmaan monellakaan mikään kynnyskysymys. Eri2

Naiselle voi olla kynnyskysymys, jos mies ei halua nuolla. Mulle ainakin olisi. Sivu

Vierailija
34487/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.

Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys. 

On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.

Eihän hänen tarvitse. Kämpelöinkin mies pistää itsensä peliin, jos nainen on tarpeeksi kaunis. Se tulee ihan luonnostaan.

Bull shit. Ei naisen kauneudella ole mitään merkitystä miehen henkisiin prosesseihin. Kuka muka sanoo että naiseen ihastuminen ylipäänsä riippuisi naisen kauneudesta.

Oletko kaunis nainen? Voin kertoa, että kaikki miehet ihastuu, kun vastassa on tarpeeksi kaunis nainen. Se on varmaan suoraan meidän biologiassa. 
Mulla oli nuorempana kaveri, jonka kanssa miesten kohtaaminen oli aivan naurettavaa joka kerta. Aivan sama oliko varattu vai vapaa, niin ne meni sekoileviksi, keikaroiviksi ja miellyttämisenhaluisiksi. Hyödyimme silloin aika paljon näistä tilanteista, pääsimme hyviin bileisiin jne. 

Tämä mitä kuvaat on biologinen prosessi, himoa eikä ihastusta saati rakkautta. Ihastuminen, rakastuminen ja rakkaus on ihan toinen juttu, silloin rakastettu alkaa näyttää kauniilta koska häntä rakastaa, ei toisin päin. Kaikki eivät tosin kykene sille tasolle edes nousemaan, vaan ovat henkiseltä elämältään lähinnä puhuvia eläimiä.

Mitä sitten? Kyse oli aloitteista, ei mistään rakastamisesta.

On sellaisiakin miehiä jotka into piukeana menee vaikka bussiin panemaan Susanna Penttilää. Jos häneltä kysytään niin ”kaikki miehet” menettää järkensä hänen vuokseen. Tosiasiassa kyse on siitä että miehiäkin on moneksi ja aina joku pieni osa tekee jotain. Mutta he eivät ole ”kaikki”. Joillekin ketjussa ei vielä ole auennut, että kaikki miehet tai naiset eivät ole persoonaltaan samanlaisia toistensa kopioita ja tätä saa oikoa päivittäin.

Eihän Susanna Penttilä ole mitenkään erityisen kaunis nainen. Nyt puhutaan oikeasti kauniista naisista. Eikä tässä ole nyt vastattu kenenkään omasta puolesta muutenkaan, joten Susannaltakin olisi turhaa kysyä.

Kuka sit on oikeasti kaunis nainen? Anna esimerkki!

Vierailija
34488/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sull ol eres matka eikä mikän.

Bäänis mies?

Vierailija
34489/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle voi olla kynnyskysymys, jos mies ei halua nuolla. Mulle ainakin olisi. Sivu

Niin minullekin! Kiinnostus lopahtaisi muutenkin

Vierailija
34490/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa nyt sitten vaan kuolaan sua? Miten tässä nyt näin kävi.

Täsmälleen samalla tavalla kuin jätit karkkipussin ostamatta.

Vierailija
34491/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun pimeässä peiton alla. 

Tää on itse asiassa tosi kiihottavaa, koska yhden aistin sulkemalla muut voimistuu. Se kun ei näe mitä toinen tekee saa tuntoaistin aivan villiksi. Silmien sitominen riittää, jos valoja ei halua sammuttaa.

Kokeile ihmeessä!

Taidanpa kokeilla, kun seuraavan kerran vedän käteen!

Tyypillinen vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee.

Vierailija
34492/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa sulla mies OF.

Joo tää ois hyvä! Oispa munkin kaivatulla

Munkkien on tarkoitus elää vähän eri tavoin you know…

Vierailija
34493/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on mielipiteemme ja mieltymyksemme. Mukavaa puuhaa molemmin puolin. Eri2

Vierailija
34494/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sull ol eres matka eikä mikän.

Bäänis mies?

Nainen olen. 

Vierailija
34495/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän sinut? 

Vierailija
34496/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot seksikäs

Vierailija
34497/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyys on tärkeintä.

Vierailija
34498/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rakastaa, mutta kukaan ei romanttisesti. Kaipaan omaa rakasta.

Vierailija
34499/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä muutamien jankkaajien välinen sontavuoropuhelu täyttää koko ketjun. Lapsellista touhua.

Eipä sinunkaan kommenttisi parantanut tasoa yhtään. Mihin näitä välijuontoja tarvitaaan?

Sä olet kyllä riidanhalu8nen yksilö. Varmaan riitelet ihan yksinäsikin.

Vierailija
34500/34783 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa sulla mies OF.

Joo tää ois hyvä! Oispa munkin kaivatulla

Munkkien on tarkoitus elää vähän eri tavoin you know…

Ei ollut sulle. Hän ei lauo tyhmiä iskävitsejä vaan on aidosti hauska ja fiksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän