Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34927)
Vierailija kirjoitti:
Että mies voikinkku sitten olla seksikäs 🤤 Kiitti silmänruoasta
*voikin 😅
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena panisin kaivattua laiturilla
Varmaan tosi epämukava paikka molemmille
Vierailija kirjoitti:
Mua panettaa jo ny
Mua panettaa, kun vaan ajattelenkin kaivattuani! 😍😘
Miten hitossa nyt sitten vaan kuolaan sua? Miten tässä nyt näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi epämukava paikka molemmille
Ehdottomasti. Mutta minkäs kiimalle mahtaa ja se vasta kiihottavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sopii, mutta ei sitten vierasvene laiturissa!
Olisitpa tässä nyt alasti...
Ei kun pimeässä peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on itse asiassa tosi kiihottavaa, koska yhden aistin sulkemalla muut voimistuu. Se kun ei näe mitä toinen tekee saa tuntoaistin aivan villiksi. Silmien sitominen riittää, jos valoja ei halua sammuttaa.
Kokeile ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on itse asiassa tosi kiihottavaa, koska yhden aistin sulkemalla muut voimistuu. Se kun ei näe mitä toinen tekee saa tuntoaistin aivan villiksi. Silmien sitominen riittää, jos valoja ei halua sammuttaa.
Kokeile ihmeessä!
Taidanpa kokeilla, kun seuraavan kerran vedän käteen!
Menet peilin eteen ja kysyt, kuka kumma sieltä katsoo. Sinulle tulee olo kuin olisit nähnyt hänet jossakin, mutta koska et ole varma, varmuuden vuoksi kysyt häneltä, että mistä siihen tulit. Sitten huomaat, että sehän matkii sinua ja lukee ajatuksia. Kun kosketat korvaasi, sekin koskettaa. Ärsyynnyt matkijasta ja lyöt peilin rikki. Rystysesi vuotaa verta, mutta sen sitoo joku harmaatukkainen nainen, joka sanoo, että se oli vain peili. "Mutta kuka se vanha ukko oli?" sanot. "Se oli se, jota et koskaan itsekään oppinut tuntemaan", harmaatukkainen vastaa. Hän avaa nutturansa ja hiukset valahtavat harteille. "Sinä opit", sanot ja kätesi nousee silittämään hänen kiharoitaan.
Miks ihmisellä pitää olla sisäänrakennettuna läheisyydenkaipuu? Haluan elää täydellä potentiaalilla ja keskittyä ihan muihin asioihin, enkä haikailla jonkun ihmisen perään.
Luin otsikon, mutta en piittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa tässä nyt alasti...
Hidas riisuminen on mukavampaa ja alusvaatteissa kiehnääminen. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olispa sulla mies OF.
Joo tää ois hyvä! Oispa munkin kaivatulla
Vierailija kirjoitti:
Olispa sulla mies OF.
On mulla joskus, mutta pidän ylihintaisena. Esim. Kurkut ovat ihan onnettomia verrattuna kunnolla kasvatettuun kurkkuun. Hinta-/laatusuhde tosi huono monessa tuotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys.
On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.
Kyllä kaunis on yleensä myös nirso ja miksei olisikin. Kaikkien ihmisten pitäisi olla. Ottaa vain sellaisen kumppanin, jonka oikeasti haluaa, eikä ketä tahansa vain yksinjäämisen pelossa.
Nirsous on hemmetin hyvä ominaisuus ihmisessä.
Ei voi sanoa nirsoksi, jos valitsee vain itselleen sopivan. Olisi väärin alkaa parisuhteeseen kenen kanssa vain.
Niin sitä silti vain sanotaan. Ja sitähän se onkin, valikoivuutta. Pelkästään siis hyvä asia!
Tarkoitti tuossa alkuperäisessä kontekstissa että kauniin naisen ollessa kyseessä passiivisuus ei välttämättä tarkoita, että kyseinen mies ei kelpaisi. Nainen voi olla hyvinkin ihastunut muttei silti tee aloitetta, koska ei ole tottunut tekemään. Nirsous oli huono sanavalinta, sori. Tottakai parisuhteeseen tulee kelpuuttaa vain sellainen jota rakastaa, haluaa ja arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olispa sulla mies OF.
Haluaisitko, että kaikki katsoisi sun kaivatun alastonkuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.
Se on ihan OK, muttei oikeasti mitään niin spessua. Ihmeelliset kriteerit, kai ihmiset saa tykätä mistä ne haluaa.
Sun mielestä on ihmeellisiä kriteereitä toivoa yhteensopivuutta seksissä? Seksielämä kuolee, jos se on jommankumman mielestä epätyydyttävää, ja ajan kanssa parisuhde kuolee, kun seksiä ei enää ole. Eri.
No onneksi sinä olet täällä oikomassa tätä suurta väärinkäsitystä joka ikinen päivä! Koska muutenhan me saatettiaisiin jopa pysyä otsikossa! Kiitos suurelle tietäjälle ja väärinkäsitysten oikojalle, olet oikea supersankari jolle me kumarretaan ketjussa joka päivä kun teet sankaritöitäsi täällä!
T. Kaipaajat